V Ježíše věřím pevně, ale ani reinkarnaci nevylučuji

V Ježíše věřím pevně, ale ani reinkarnaci nevylučuji

Proč je to na Světě takový jaký to je?No přeci proto, abychom v tomto reálným Světě žili, a vše co je kolem nás vnímali a prožívali.
Tak zrovna včera jsem byl vyvenčit našeho Beníka a míjel jsem se s paní,
která před sebou tlačila kočárek s postiženým děckem.Tehdy jsem se zamyslel
a to proč tohle dítě musí takhle žít a jaký to má vlastně smysl.Ten pohled na to dítě ve mě vyvolal lítost a zároveň obdiv i k jeho mamince, která ho zjevně milovala.Měli s sebou i pejska a mě se zase vybavilo jak se s ním klučík jistě mazlí a dělá mu to dobře.
Toto mé vnímání není vůbec vyjímečné a každý, nebo alespoň drtivá většina lidí, by se při tomto pohledu jistě cítila lítostivě.
No, a tak je to na tom našem Světě se vším.My lidé to prostě musíme vidět na vlastní oči zhmotnělé, abychom to mohli vše prožívat.Musíme si na to zkrátka šáhnout, abychom cítili, jestli je daná věc měkká či tvrdá a to proto, abychom to
mohli zase prožívat.Ducha nenahmatáte, ani neuvidíte a přeci je on duch reálný.
Ale to bych odbočoval, držme se "reality".
Já vím, někomu se to může zdát, až drsné, aby kůli nějakému našemu vnímání trpěl tento konkrétní klučina, ale tak to je se vším, tak to prostě je a nic s tím nenaděláme.
Pak je tu víra věřících, víra v to, že vše co vidíme je stvořeno Stvořitelem.
Jako příklad slabé víry uvedu například svatého Tomáše.Ten musel na vlastní oči spatřit Ježíše a to i Ježíšovi rány po hřebech na jeho rukou a nohou a rány na jeho boku, aby konečně uvěřil.
Ano, Ježíš se po svém ukřižování zhmotnil všem učedníkům, aby uvěřili a rozeseli Ježíšovo učení po celé zemi.
Někdo může namítnout, že dotyční učedníci asi trpěli schizofrenií, no a je po zázraku.
Já však věřím, a nejsem zdaleka sám, že se opravdu Ježíš Kristus zhmotnil a tedy věřím v zázrak.
Další se tomuhle mému psaní může i upřímně zasmát, zasmát se tomu, že ještě dnes, v době kdy člověk sestrojil vesmírnou stanici ISS, někdo věří na
zázraky, které Ježíš činil.Zde na Literu píši cirka deset let a i stejnou dobu se zde prezentuji jako věřící a na zhmotnělém počítači:-), se svým psaním snažím i zároveň Vás všechny inspirovat k víře.Navíc nevylučuji ani víru v reinkarnaci a pokud o reinkarnaci nic nevíte tak si o ní něco třeba i přečtěte.
Autor Jeněcovevzduchukrásného, 04.10.2019
Přečteno 347x
Tipy 9
Poslední tipující: Jort, šerý, Amonasr, Frr
ikonkaKomentáře (13)
ikonkaKomentujících (5)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

líbí se mi postřeh prof. Halíka, že víra je pouhým rozum těžko uchopitelná, natož vysvětlitelná..její procitnutí je nejblíže "vyřešení" Zenového koánu...
nikdy mi nebylo moc jasné proč katolíci neuznávají reinkarnaci, vždyť přece někteří jejich fundamentalité rádi hlásají návrat Ježíšův...jo jsou to věci...:-D ST*

06.10.2019 18:34:15 | Frr

Jeto tak, vždyť Ježíš se zjevil i jako zahradník.Jo, jo, Jiří, je to tak, jsou to věci na tom Světě:-)

06.10.2019 18:45:24 | Jeněcovevzduchukrásného

Hm.No, já nejsem ortodoxní křesťan a tak ani nevylučuji reinkarnaci.Věřím v Nový Zákon, v Ježíše, který nám svým bytím šel příkladem jak žít a jak v životě jednat.Je mnoho otázek na které jistě nebude nikdy odpověď.No a to je právě ten život, život v kterém pořád něco hledáme, věříme či nevěříme a zjevně to tak má být, a to právě proto, aby byĺo Stále co objevovat.Jiný život ve Vesmíru také nevylučuji a jsem si jist, že překrásné, velmi složité kruhy v obilí jsou dílem vyšší inteligence.Samozřejmě né všechny, některé vytvořil i člověk, ale Drtivá většina velmi složitých, překrásných obrazů jsou jistě dílem vyšší inteligence.Tato vyšší inteligence však jistě nevylučuje Stvořitele jako takového, Ten je Nadevše.:-)

06.10.2019 17:46:23 | Jeněcovevzduchukrásného

No já zase nevěřím, že obrazce v obilí jsou dílem mimozemské civilizace, spíše je to dílo našich umělců. A pokud budeme mluvit o Stvořiteli, přikláním se k myšlence, že ten Stvořitel je nějaká všudepřítomná energie, která tady byla ještě před vznikem vesmíru/ů, ale nikdy nás nebude trestat za žádné domnělé hříchy. Hřích jako takový snad ani neexistuje. Dobro a zlo jsou relativní pojmy, a pohled na ně se mění napříč kulturami a generacemi.

Např. zabít a sežrat člověka je hříííích v naší kultuře a našem čase. Ale vysvětli to někde domorodcům v džungli, že nemají někoho cizího zabít a sežrat, pro ně to hřích není.

06.10.2019 18:00:47 | Isabella Monvoisin

Skus mrknout na (Nové kruhy v obilí 2019)
je tam zajímavé video.
Jestli nám tím dávají se poznat, tak je to jistě od nich ušlechtilé.Jsou si možná vědomi toho, že by přímí kontakt od nich mohl na nás lidi působit nepochopitelně a hlavně negativně.

06.10.2019 18:25:49 | Jeněcovevzduchukrásného

To bude zajímat kamaráda, díky. :-) Miluje mimozemšťany.

06.10.2019 18:47:16 | Isabella Monvoisin

:-)

07.10.2019 13:38:24 | Jeněcovevzduchukrásného

Tip za uvědomění, že někdo v naší době věří na zázraky. :D Nicméně já věřím, že Ježíš existoval, nicméně nevěřím v to, co učí Bible. Biblický Bůh je šílenec, egoista, kterého musíte pomalu uctívat, aby vás nestihl trest...mohli bychom ho obvinit dokonce z nabádání k vraždě v kauze Abrahám-Izák. :D Nebo ho označit za diktátora.

Vesmír je natolik obrovský, a možná je i vesmírů více, že stoprocentně je někde jinde inteligentní život. Nabízí se tedy otázka, proč my lidé, my primitivní tvorové na jedné malé planetce zvané Země, jsme ti vyvolení a stvoření k obrazu Božímu??? A co ty další civilizace na jiných planetách? Které tam určitě jsou!
A otázek je více.

06.10.2019 17:12:47 | Isabella Monvoisin

Hm, no, především bych rád uvedl, že jsme Všichni lidé jako Jepice, kteří zde žijí svůj lidskojepičí živůtek a nebo jako Boží červíčci:-).Před cirka třemi roky jsem mluvil s člověkem(který mi důvěřoval)a ten se mi svěřil, že byl na regresní terapii a byl zcela Oromen tím, co v minulém životě ŽIVĚ prožíval.
Uvedl mi reálný příklad z oné terapie.Tak tedy.
Když přicházel na svět a již byl venku ze své maminky, náhle ho zasáhl ledový závan větru a že mu hrozná zima.Když toto řekl své mamince, tak ta mu potvrdila, že v okamžiku kdy se dostal na svět, tak sestra otevřela okno, které bylo hnadka vedle a otevřela ho dokořán.Roman se narodil v lednu a tehdy byly i velké mrazy.Jako možné vysvětlení tohoto brutálního činu uvedené sestry uvedu akorát to, že maminka Romana je cikánka a to se asi sestře nelíbilo a tak udělala to co udělala:-(.Jelikož jsem pracoval dva roky jako zdravotní bratr a zažil jsem osobně jak se Někteří pracovníci k nemohoucím chovali(a to až Velmi Brutálně), tak mě tento čin oné sestry nijak nepřekvapil.No, kdybych nebyl srab, tak bych tento regresní zážitek podstoupil již jen z mé velké zvědavosti.Není nad to, zažít věci na Vlastní kůži.Zde na Literu někdo napsal,
že v každém člověku je kus Ábela a kus Kaina a tento příměr se mi líbí.Za komančů také dávali dokument-Okna vesmíru dokořán, kde pan Grygar hlásal své neochvějné pravdy o Vesmíru.Pár let po revoluci v jednom programu pak pan Grygar pokorně prohlásil, že tehdy říkal hrozné bludy za kterýma si tehdy taky pevně stál, a že je to s tím Vesmírem dnes úplně jinak.Jedno ze všech těchto dohadů vím ale Jistě, a to, že nejcennější v Celém bytí Je LÁSKA.Díky za zajímavý komentář.:-)

06.10.2019 15:53:39 | Jeněcovevzduchukrásného

...i věda věří na zázraky, když na vše kolem nás postačila jedna velká šupa...

05.10.2019 13:58:42 | Jort

:-)To je pravda:-))Díky.

06.10.2019 14:28:27 | Jeněcovevzduchukrásného

Dávám Ti „cenu pevného duchovního přesvědčení“, ta tady není.
Vložený text je ale v dovozování svých pravd na „rozbouřeném vlnobití“. Nebo alespoň „na vodě“.
Otázka reinkarnace je pro mne úsměvná, neboť ji nastolil pouze Homo sapiens, tvor vraždící. Moji kohouti nikoliv. Pokud by se HS reinkarnoval do dalšího následného jedince nastoluje se otázka, proč lidstvo v každém dalším konfliktu je bezohlednější, krvežíznivější a chamtivější.
Zatím jsme vědecky poznali a pochopili nepatrný zlomek Světa. Připustili jsme hmotný (tělo) a nehmotný stav (stav mysli-ducha). Po třičtvrtě století jsme museli přijmout prokázanou teorii A.A. o gravitačních vlnách. A teď se fyzikusuvé pokouší porozumět a pochopit teorii temné hmoty. Tady ovšem nastává „to na vodě“ ve zmínce o Ježíšovi. Protože pozorováním vesmíru se prokázala disharmonie, vědci došli k závěru o nutné existenci baryové látky, temné hmoty a především objemově velké temné energii. Přitom poměr hmotnosti viditelného světa k tomu ostatnímu se předpokládá jen desetina celku (zatím ne zcela přesná měření a výpočty).
Znamená to, že máme snad devět duchů - Ježíšů, a jen jedno tělo? Tady bych jako cynik mohl halasně deklamovat, že někdo má v sobě Ježíše, jiný Satana, Koniáše, Jidáše a další potentáty. Ovšem je možné, že se v nás nepravidelně střídají jako na orloji. Tak a teď BABO RAĎ, opravuji, autore raď.
P.S. Pro odlehčení. Ve zralejším věku jsem již při vstupu na jakýkoliv Stavební úřad držel pod pazuchou dokumentaci a halasně prohlásil: “Jsem hloupej Honza z vesnice a potřebuju poradit!“
Největší úspěch byl na magistrátech, především tom rozprskle stověžatém.

05.10.2019 10:06:06 | Lesan

Hm, n

06.10.2019 15:54:25 | Jeněcovevzduchukrásného

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí