O životě lidském

O životě lidském

Člověk je velmi krátko živ, a to i kdyby žil do sta let.Jednou vydechne naposled a jeho tělo skončí vniveč.Pak je tedy otázka jaký má život vůbec smysl a jestli je tak důležitý.A i když jsou Všechny věci pomíjivé a to i naše zhmotnělé Slunce a i ostatní věci v našem viditelném Vesmíru, tak život lidský MÁ cenu.

Náš život Má cenu nejen pro nás samotné, ale také pro nás ostatní.Každý náš den má cenu a to hlavně tehdy, pokud jsme k druhým lidem laskavý a ohleduplný.
Člověk, který vyzařuje lásku, klid a soucit, ohleduplnost a nesobeckost, žije život plnohodnotný a druhým tak i prospěšný.
Jeho život není cennější nežli život někoho jiného kdo pozbývá onu ohleduplnost, laskavost a další klady.
Jeho život je akorát jiný.
A tak, aby lidskost a láska byla zřetelná, musí zde v tomto našem materiálním žití býti i protiklad.
Máme tedy možnost jaký život chceme žít, jestli chceme býti kladnými a nebo zápornými lidmi.Snažme se k sobě býti navzájem citlivějšími a to i přes to, že se nám to někdy bude zdát i hodně těžké.

Pozor také na rychlé odsuzování druhých, abychom nebyli sami souzeni.
Život Má smysl, a to obzvláště pak, jeli kladný.
A tak vzhůru do kladnějšího žití:-)
Autor Jeněcovevzduchukrásného, 12.11.2019
Přečteno 296x
Tipy 2
Poslední tipující: Květka Š., Amonasr
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí