Věčný život

Věčný život

Věříš v Boha?
Věřím, co věřím!, Vím, že JE.

A věříš ve mě?
V tebe?, v tebe smrťáčku taky věřím, co věřím, Vím, že Jsi.
A jednou i přijdeš, přijdeš pro každého z nás.

Ano, a pak jako vypínačem udělám cvak a je tma, věčné nic, věčný šlus se vším.
Ano, takhle to mnozí z nás lidí také mají, poslední výdech a pak už jen nicota.
Ale mnoho z nás v tebe nevěří, myslím tím to, že po posledním výdechu se ocitneme
"v temném tunelu"a na konci spatříš Věčné Světlo, odpočnutí a další cestu.
To jsou jenom pohádky pro malé děti.
Ne, ne, to je realita realit, a mě a i jiným smrťáčku strach z nicoty jen tak nenaženeš.
Jsem si naprosto jist, že naše já, naše duše se opět zjeví v novém těle a bude opět žít nový život zde na té naší krásné planetce.
A možná, že to nebude na naší modré planetce, ale bude to na jiné planetě.
Jak to myslíš?
Jules Verne, jistě znáš.On měl ve své době reálnou představu o kosmických cestách.Mnozí ho tehdy měli za fantastu a blázínka.
A my jako lidstvo, máme dnes jasnou a reálnou představu o navštívení jiných planet, konkrétně planetu Mars.
Pokud Mars osídlíme, třeba za padesát, sto let, pak se v novém životě narodíme třeba právě tam.A pokud vynalezneme zcela revoluční pohon do našich vesmírných korábů, pak se narodíme třeba i v jiné vzdálené galaxii.
Už to chápeš smrťáčku?
Chápu, chápu, tak že poslední slovo mít asi nikdy neebudu.
Chápeš to správně, Nebudeš.
Autor Jeněcovevzduchukrásného, 12.05.2020
Přečteno 304x
Tipy 11
Poslední tipující: mkinka, Krahujec, její alter ego, Květka Š., šerý, jenommarie, Amonasr, vlnka, Frr
ikonkaKomentáře (3)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Určitě se tak jednou stane.V to věříme :)

10.08.2020 18:42:49 | Krahujec

Je to tak:-)

10.08.2020 18:56:47 | Jeněcovevzduchukrásného

ANO HONZO - NEBUDE A NEBUDE!!!!...CHA CHÁÁaaa :-D*

12.05.2020 16:48:45 | Frr

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí