Poslední vzkaz

Poslední vzkaz

Ťukání na klávesnici mobilu vydává ponuré zvuky. Třesoucí se rukou psaná slova - 'Ozvi se, prosím!'
S povzdechem čekající na toužebnou odpovĕď a myšlenkami zahlcená mysl, svírající pocit na prsou, teď právě dává smysl nezvratnému konání, jež se zlovĕstně blíží. Srdce ten pocit marnosti neskonale tíží!

Odpovĕď nepřichází, vše kolem potemnělo, šouravé kroky směřující ke schránce poštovní a třesoucí ruce vházející dopis do tmavé štěrbiny, schránka ztěžkla pod psanými slovy, ach to to strašně bolí!

Veškerou nadĕji uvrhlo zlověstné rozhodnutí v přesvědčení že jiného východiska již není.

Výkřik, úlek, skřípot brzd rozjetého vlaku a pak - zlovĕstné ticho...

Vyhasl život, teď ještě ne! Proč, řekni mi proč!?

Přátelé proč otevírám toto téma, není snad o ničem jiném co psát?

Neřekl bych.

Témat je jistĕ dost, ovšem cítím, že je potřeba, zvláště v této nejisté době otevírat i tato tabu.

V sychravém podzimním období se křivdy, neshody a nepochopení, vtírají do našich myslí více než kdy jindy, člověk se může cítit osamocen a v daných případech až na dně svého bytí.

Nepozorovaně se plíží stav hluboké deprese a nesdílené trápení ji jen zhoršuje, až není úniku.

Prosím dívejme se kolem sebe, vnímejme signály na nevyslovené volání o pomoc. Nebuďme lhostejní a podejme pomocnou ruku tam, kam až naše působení dosáhne.

Prosím, pozoruješ-li na sobě stav dlouhodobé tísnĕ, která tě přivádí na pokraj myšlení, kdy duše volá o pomoc, neostýchej se a sděl své pocity tomu komu důvěřuješ, tomu kdo k tobě tiše volá, zde jsem a objímá tě svou přítomností, neboť ví, že ty jsi stejně důležitý člověk jako všichni ostatní.

Požádej prosím o pomoc, není to slabost, není to marnost, život je dar.

Život je jako kniha. Když obrátíš list uvidíš, že to co bylo včer nepřekonatelné, je dnes zcela jinak a vysvitl úsvit radosti.

Jsem si v tom jist!

Vzpomínám na svého kamaráda z dětství, byl veselý, přátelský a neuvěřitelně nadaný. Jen neměl to štěstí a nebylo mu a těm okolo něj odhaleno to nešťastné tabu. Až jednou nebyl schopen překročit tu hradbu...

Snažně tě prosím dej životu šanci a vnímej symfonii, nech zaznít hudbu tvého srdce, která vyluzuje notou za notou překypující dobro v nás.

Stejně zdrcující pro okolí je, když kdokoliv odejde nešťastnou náhodou a stejně tomu tak je, když kdokoliv odejde 'dobrovolně'.

Prosím, přemýšlej o tom!

Autor psorm, 15.11.2020
Přečteno 272x
Tipy 5
Poslední tipující: lonewolf, Emily Říhová, Al.hexth, Vivien
ikonkaKomentáře (7)
ikonkaKomentujících (4)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Pěkné, ale co když už není důvěra v nikoho. V nitru jen marnost nad marnost. Navíc každý má svých osobních starostí až nad hlavu. Člověku je už protivné stále někoho obtěžovat svými problémy. Ne, nechci tuto úvahu zlehčovat, naopak líbí se mi , promlouvá z ní upřímnost, a skutečný zájem, ale někdy je prostě pozdě se ptát. Starost měla přijít dřív.

23.11.2020 20:18:28 | lonewolf

Zdravím a něco Ti povím... zaujals mne jako člověk, člověka a proto jsem si dovolil napsat Ti soukromou zprávu. Vše má svůj čas a bohudík nikdy není všem dnům konec. Důvěra v sebe je nejdůležitější a důvěra v někoho je pak milou nástavbou. Hlavu vzhůru příteli! ;-) *ps*

24.11.2020 17:25:19 | psorm

Kéž všichni umí tu pomocnou ruku podat i přijmout...

21.11.2020 13:35:26 | Emily Říhová

Hezky napsáno milá Emily
Trošku náročnější je pomoc přijmout, ale za,
pomoc nabídnout, to určitě stojí... ;-) *ps*

24.11.2020 17:28:24 | psorm

Určitě stojí, taky tomu věřím... už tu jednu o té podané ruce taky mám ;) a máš pravdu že to přijmutí je náročnější :)
Krásný večer milý Psorme, opatruj se (*)

24.11.2020 22:11:36 | Emily Říhová

Memento, cokoliv mohu udělat zvrátit ze stavu "nevratné" do stavu "má to řešení". Nestát tam, kde svou nečinností dám průchod "umožnil jsem to" a dal tak svou pečeť na stav, odkud není návratu.

15.11.2020 13:47:24 | Vivien

Milá Vivien, nevyjádřil bych to lépe. Děkuji!
Proto kladu důraz na osobní aktivní přístup
v řešení, jak sám k sobě, tak k ostatním.
Protože většina z nás se potýká se svými
niternými pochybnosti, je fajn sdílet své pocity
i tady na Literu a možná se pak stát inspirací
k otevření a přijetí náruče a to je myslím fajn... ;-) *ps*

24.11.2020 17:37:12 | psorm

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí