Diskuse

Diskuse

Anotace: Svoboda slova

Diskuse
Příspěvky pod články mají značnou vypovídací schopnost o úrovni v myšlení mnohých lidí.
A to myšlení je zasažené, evidentně nemocné, neschopné sebereflexe i fungování v pluralitě názorů.
Vždyť člověk, který vše neguje si sám přivolává toto vidění i odezvu.
Uzdravit se může jen ten, kdo myslí pozitivně, koho baví život, práce, má nějaké koníčky nebo smysl pro život.
Seznam a jeho brakové titulky, články, čtené většinou populace, pro jejich snadnou dostupnost ovlivňují myšlení víc než si dovedeme představit.
Novinářská úroveň i čest se zcela vytratila.
Značka ČTK už není synonymem čerstvých a ověřených zpráv.
Dá se polemizovat i o nezávislosti veřejnoprávní televize a rozhlasu.
Pro poznání pravdy je nutné číst články v co nejširším spektru, bohužel i diskusní příspěvky a utvořit si svůj názorový středobod.
Jasné je, že moje názory téměř nikoho nezajímají.
Ale je tu jeden, koho evidentně interesuji.
A tím jsem já sám.
Vedu ze sebou diskusi, jak se mám chovat, myslet, jakou cestou se dát.
Postoj k životu se tvoří a je zcela individuální.
Vždyť ani zkratka nemusí být cestou do pekla.
Dumám o trendu zdravého života.
Vidím okolo sebe jedince, sportující, zdravě se stravujíci, spící, myslící kteří to vše dělají s jedinou myšlenkou dlouhověkosti za každou cenu.
A pak tu vidím ty ostatní hazardéry užívající si pestrosti života, pokrmů, vztahů, zážitků.
Vlastně je tu ještě skupina která žije, aby mohla závidět, nadávat, škodit.
I v přírodě se takový živočichové vyskytují.
Příkladem je dřevokazný brouk, jenž nás ve spolupráci se správci lesů o tyto připravil.
Proto se bojím těch podivných lidí, živených nenávisti.
Díky současnému stavu spojenému s minimalizaci společenských kontaktů se tyto otázky a problémy dostávají do popředí a vyniknou ve vší nahotě.
Tak si půjdu nostalgicky v půl čtvrté ráno pustit do sluchátek kaťáky hlupák váhá.
A já jsem ve znamení vah zrozen, tak na to mám právo.
On totiž osmý den schází i když nepřebývá.
Autor umělec2, 15.04.2021
Přečteno 234x
Tipy 5
Poslední tipující: kudlankaW, Amonasr, Iva Husárková, Rozmarýna
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí