Jak na Nový rok, tak po celý rok

Jak na Nový rok, tak po celý rok

Jistě každý známe toto přísloví - Jak na Nový rok, tak po celý rok. Letos to je již třetí rok, kdy budu tento den sama. Tedy né úplně, budu se svojí rodinou, ale... To strašné slůvko ALE. Ty tisíce přání za tímto slovem. Proč vůbec používáme a praktikujeme ve svém životě ALE? Nemáme pevnou vůli? Či snad máme nízké sebevědomí? Nebo je to jen prachsprostý strach? Důvodů může být několik, občas ani my sami nevíme, proč tomu tak je. Když nevíme důvod, myslíme si, že žádný důvod k nesplnění přání není, nejjednodušší je jít tomu přání naproti, dělat vše pro to, aby se nám splnilo a ne hledat důvody na použití ale. Ovšem pokud ten důvod víme, tak musíme bojovat, musíme překonat to, co nás brzdí. Nic není nemožné. Vše v našem životě můžeme změnit, ať se to tváří sebevíc nereálně. Změna nemusí být na Nový rok, změnu můžeme udělat teď! Hned! Proč se trápit starým příslovím? To, že na Nový rok nebudete mít peníze, partnera, mazlíčka či cokoliv jiného neznamená, že se Vám to nemůže splnit v březnu, červenci nebo listopadu. Jen je potřeba překonat své negativní vnitřní já a jít svému štěstí naproti. Tak nikdo nezoufejte.

Přeji Vám krásný a šťastný Nový rok 2023 :)
Autor Lucc, 25.12.2022
Přečteno 157x
Tipy 14
Poslední tipující: šerý, Sonador, Frr, Iva Husárková, lesan-3, Fialový metal, Tajemná94, JohnTanner, mkinka
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

si dovolim něco ke kontemplaci:) ...chceme-li změnit přítomnost, musíme změnit minulost...
nojo - ALE;)

27.12.2022 09:35:22 | Sonador

Inspirativní duše, a do tohoto šuplíčku jistě autorka spadá (nebo padá?, je vložena?, přináleží?), může být sama nikoli osamocena. Což je nezbytnost lepšího příštího. Dále to rozvádí a potvrzuje, čímž není co dodat k úvaze.
Snad jen říci svůj názor. Neplnit, či zahltit na Nový rok bezedný pohár svých přání, ale mít konkrétní cíl. Většinou není přímé cesty, život není šablona. Ale jsou body, lidé, kteří vás na trase korigují a někdy i nezištně pomohou. A cíl? Joj, pozvedne o kus sebevědomí, že lze dojít.

25.12.2022 21:43:18 | lesan-3

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí