Anotace: No tak ani nevím kam to zařadit. Je to moje charakteristika, tak snad se nezděsíte, co jsem to za člověka.. =)

Jsem človíček, který je 165 cenťáčků vysoký a váží něco kolem šedesáti kilo. Vlasy mi dosahují k lopatkám, ale jelikož se mírně vlní, jejich délka není zcela patrná. V obličeji mám dominantní nos, velký, nemá zrovna moc hezký tvar a sedí na něm brýle. Rty jsou úzké, oči hnědé nad kterými sídlí husté obočí. Uši jsou malé, často na nich visí černé, korálkové naušnice. Postava je ve tvaru hrušky, mám široké boky a velký zadek. Nejsem ale člověk, který lidi soudí podle vzhledu a i to, jak vypadám, beru s rezervou a moc to neprožívám.
Jsem extrovert, často skrývám své city. I když je mi třeba mizerně, na cizí lidi se dokážu usmívat za každých okolností. Občas sama sebe štvu, protože nedokážu v pravou chvíli správně zareagovat, třeba při hádce mne napadne správný a trefný argument až po několika minutách či hodinách, když si danou situaci zpětně promítám. Ráda a někdy i nevědomky říkám věci narovinu, dalo by se říct, že jsem v tomto směru bezohledná. Někdy svých slov lituji, jindy ani ne. Lepší říct, co si myslím, než se přetvařovat. Nemám ráda přetvářku, i když je někdy nutná. Například v jednání s lidmi, ke kterým si nemůžete dovolit úplně všechno. To už jsem poznala, ale stejně razím heslo, že přetvářku nesnáším.
Jsem urážlivá. Ano, prostě jsem. Říkají to mé kamarádky a já to o sobě vím. Nejhorší na tom je, že to občas nedokážu korigovat a hodně se urazím, to potom nemluvím třeba dva dny. I když mi dojde, že jsem třeba neměla pravdu, těžko to přiznávám. Když však jde do tuhého, umím se omluvit, zatnout zuby a uznat chybu.
Nesnáším kritiku. Kritika je však něco jiného, než dobře míněná rada. Ráda si vyslechnu názor ostatních, jejich radu. Ráda se poučím. Neustále mne něco zajímá, pořád jsem plná otázek. Když mě něco opravdu zaujme, dokážu se do toho úplně vžít a ponořit. Věci často nedotáhnu do konce. Jsem však spolehlivá a vůdce. Když mám něco zorganizovat, nemám s tím problém a snažím se to udělat co nejlépe. Jsem rozhodná. Některá moje rozhodnutí nemusí být správná, vždy jsou ale promyšlená, zvážená ze všech stran. Neříkám, že někdy něco neudělam v zbrklosti, ale stává se to málokdy.
Myslím si, že jsem obětavá a vždy ráda pomůžu, pokud je to v mé moci. Také vyslechnu kamaráda klidně o půlnoci.
Na první pohled jsem tvrdá. Ve vnitř jsem ale strašná citlivka, hodně věcí se mne dotkne. Záleží mi na názoru ostatních, ale zároveň na něj kašlu. Dělám si věci po svém, ať je to třeba špatně, ale za každou cenu Made in Nováková.
Mám spoustu koníčků, zálib, oblíbených věcí. Jsem neustále v pohybu, ale ráda si jen tak sednu a přemýšlím, nebo naopak na nic nemyslím. Někdy prostě potřebuji vypnout.
Miluji svou rodinu a přátele. Bez nich bych nebyla nic. Moc si jich vážím a zároveň se děsím samoty. Bojím se toho, že se na mne jednou vykašlou. Není to asi na mne znát, ale bojím se, že zůstanu sama. Je to to, co mne děsí.
Asi si protiřečím, ale jsem ráda sama. Jen tak, někde zalezlá v přírodě s knížkou, třeba jen s Bobem (můj pes), ale musím vědět, že nejsem zbytečná. Že jsem kýmkoliv potřebná. Když to vím, klidně si celý den dám oddych od lidí, ale potom stejně ráda vidím své přátele.
Jsem složitá a jedinečná. Každý takový je. Jen to třeba na první pohled nevidíte. Takže lidi neodsuzuju podle prvního dojmu, snažím se je poznat, objevit tu jedinečnost. Zkuste to taky, je to krásné..
Autor Gabika, 25.03.2007
Přečteno 567x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (5)
ikonkaKomentujících (4)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Ahoj nejsi náhodou narozená v blížencích já ano a věř že mám stejné pocity,blíženci jsou rozdvojená osobnost jeden chce to druhý ono,taky věci nedotáhnu do konce.fakt krásná úvaha.

18.06.2007 10:36:00 | Aluna

Pěkně napsané, každý by se v tom mohl trochu vidět jako v zrcadle

06.05.2007 22:41:00 | Zerk

Ahoj Gábinko,

tak po nemoci už zase zdráv(?), spokojen (mňo) a vždycky vesel (+/-) probíhám staré známé...

Předně velké díky za kompliment, takovou pochvalu jsem ještě jaktěživ nedostal... :-O Jsi velmi milá!! Sice mám pochybnosti o tom, zda si to zasloužím až tak, každopádně jsem poctěn a potěšen!! Ještě jednou díky!
:-)
Tohle je hezky napsaný autoportrét.
Co máš proti svýmu nosu? Mě přijde OK!
Těší mě, že tě nepohltila šílená doba se zvráceným kultem anorektiček!! Tahle prdlá doba by vůbec stála za samostatnou úvahu, to tady nebudu rozvádět.
Boky, zadek ... že na tom nezáleží už jsi poznala, navíc později poznáš, že normální chlapi chtějí "ženské tvary" a ne "žehlící prkna" nebo "kožený chřestítka"!!
A musí být za co chytit, to taky poznáš až později...
:-))
Jinak co se týče povahy, blíženec jako vyšitej! :-) Je tam všechno a ještě pátý přes devátý, sem tam si něco odporuje, ... :-))
Extrovert neskrývá své city, právě naopak. Myslím, že jsi skutečně spíš extrovert, to, že se dokážeš usmívat na cizí lidi i když ti je vnitřně třeba zle, sice není typický znak extrovertů, ale nikdo se nepohybuje přesně na osách toho diagramu... A navíc to může být rovněž věc taktu, diplomacie nebo taktiky...
Přetvářka x upřímnost, hm, to jsou složitý věci o kterých by se dalo psát a diskutovat..., já osobně si myslím, a mám to potvrzené, že o upřímnost nikdo nějak extra nestojí! A ani se s ní daleko nedojde...
Upřímnost se musí dávkovat a opatrnost nikdy není na škodu. Je to samozřejmě věc názoru, ale mám dost zkušeností a argumentů, podporujících tuto teorii. Přetvářka je pejorativní pojem a myslí se tím skrývání svých skutečných úmyslů, cílů či názorů za "nečistým účelem". Ale to, že každýmu hned rovnou do xichtu nevykřičím svůj názor ještě není přetvářka a už vůbec to není špatně. Ale jak jsem řekl (napsal) to je na delší povídání. :-)
Klasický příklad předchozího - nesnášíš kritiku, jak to jde dohromady s upřímností? jaký je rozdíl mezi kritikou a dobře míněnou radou? Snad v tom, jakým způsobem se podá.
A proto, když jsme u toho, doufám, milá Gábinko, že toto moje slohové cvičení nevezmeš jako kritiku!! :-)) Rád bych, kdybys mi zachovala přízeň! :-)
Stejně už pomalu končím, sice by ještě bylo o čem psát, ale kdo to pak má číst, že? :-) A taky kdo je na to zvědavej?!
Takže na závěr, jsi skutečně složitá a jedinečná, nadto ještě šikovná, milá, .... a to bezva!! :-) Bo vovovo votom to je! :-))

PS: Musím říct, že jsi mi ze všech blíženců co znám nejsympatičtější!
:-))

04.04.2007 10:13:00 | La Suneteto

No, na tom, co řekl Siorak, o tom začátku románu, něco bude!! Siorak je moudrý člověk, o pár let později už to půjde stěží, jestli vůbec...
Nechceš něco v tomhle smyslu zkusit? Minimálně s tím pak, jako s polotovarem, můžeš třeba někdy později ještě pracovat!
:-)

04.04.2007 09:03:00 | La Suneteto

Ano, máš pravdu, objevovat jedinečnost v lidech je krásné... :)

27.03.2007 15:00:00 | Skaja

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí