HODNOCENÍ DĚL UMĚLOU INTELIGENCÍ

HODNOCENÍ DĚL UMĚLOU INTELIGENCÍ

Anotace: patří nebo nepatří na amatérský literární server, který si váží každého nového a nadějného autora?

přínos hodnocení děl UI:

možná inspirace nulových inteligencí

reklama

Narra se smazala, proč

senzacechtivost a škodolibost škodolibých NEVIP autorů

smutek a pochybnosti o vlastních hodnotách (kritiku vezme autor jinak, pokud je od živého autora a na kterou je možno reagovat, než když hodnotí stroj, o kterém nic nevíme a za kterým je možná? zase jen člověk)

resumé:
UI je důvodně podezřelá z porušení obecně závazných morálních zvyklostí literských

návrh:
umístit hodnocení do seznamu vlevo

___________________________________________________________________________

ráno mi řekla AI, že si uvaří čaj, obleče moje tělo, moje city. koukám na ni jako blázen, spadla jsem z višně rovnou na zem. prý se nemůže zbavit strachu, že její kognitivní funkce se snižují se zvyšující se mojí koncentrací. vlasy se mi hrůzou zježily. jako bychom ani nežili.

___________________________________________________________________________

"Vaše báseň je krásná, moje milá. je v ní síla. tolik lidskosti a lásky jsem ještě nezažila." ovace čtenářky nad básní vygenerovanou umělou inteligencí.

___________________________________________________________________________

jak určit, kdo je zodpovědný za konání AI prostředků a jak zajistit jeho morální odpovědnost? jak zaručit, že nebude porušována lidská důstojnost? jak zajistit dodržování lidských práv a práva na soukromí?

 

děkuji. krásný den.

 

P.S.

děkuji adminovi za možnost vypnout hodnocení UI v profilu. *:-))

Autor Iva Husárková, 05.05.2023
Přečteno 413x
Tipy 22
Poslední tipující: Karolínka, Jan Urban, Fialový metal, BArBArKO, Ondra, kudlankaW, Tritvaetna, Malá mořská víla, Helen Mum, šerý, ...
ikonkaKomentáře (81)
ikonkaKomentujících (15)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

UI - ne!
Milá Ivo, napsala jsi to krásně :)
Z UI nebude nikdy člověk, i když tak třeba časem bude vypadat - ale cítit - opravdu cítit nikdy nebude, protože cit je něco, co se nedá jakkoliv naprogramovat. Není to totiž ve skutečnosti nic fyzického - není to orgán - je to "jen" pocit, ale zatraceně důležitý pro jakoukoliv ŽIVOU bystost! CIT=ŽIVOT!

Mějte se všichni hezky :)

Tobě, milá Ivo, moc děkuji :) Měj se kouzelně :)

12.05.2023 20:33:52 | Ondra

krásné ráno, Ondro, děkuji. ještě jsem chtěla napsat takovou hezkou věc, že "vymknuta ze svých kloubů doba šílí". ano. UI nebude nikdy cítit. UI se utrhla ze řetězu a žije si svým životem. je jako lavina. až se z nějakého "svého" logického důvodu rozhodne, že člověk jí nevyhovuje... děkuji za Tvé vcítění. Měj-nevím-co-je-za-den-pořád-pracuju-BEZSTRESOVÝ den. napadlo mi, než nás UI zruší, bychom do ní mohli naprogramovat, že člověk potřebuje "bezstresové zóny" do nichž nezasahují její kompetence. měj se hezky. *:-))

13.05.2023 01:57:27 | Iva Husárková

Perfektní nápad, milá Ivo - bezstresové zóny - to je taaaaak sladká představa - sem s nimi :D ;)
Moc děkuji a také se měj přímo excelentně :* ;)

13.05.2023 02:57:30 | Ondra

děkuji moc. i Ty. *:-))

13.05.2023 03:00:10 | Iva Husárková

..."Liter je portál, kde uplatníte svůj talent - bavte se psaním, vkládáním a komentováním nových básní, povídek, a ostatních děl. Poznejte lidi se stejným zájmem a koníčkem. Diskutujte o literatuře, tvořte literaturu. Jsme tady pro vás, pro splnění vašich tužeb a cílů. Zaregistrujte se a získejte nové přátele, nové zážitky. My si budeme vážit každého nového, nadějného autora..."
....Nechci ten nový aspekt zdejšího fóra /UI/vlastně ani moc komentovat,myslím,že je to v tomto případě krok vedle......nebo spíše krok ke studenému odcizení.....proto jsem uvedla citaci úvodu Literu k pozvání sem.....když reaguje
na dílo člověk živý,tak jen tehdy to pro mě má smysl.....
A Ivuško,tleskám,Ty umíš skvěle i to nejošemetnější téma inteligentně a s vtipem
shodit.....Tvůj viditelný i skrytý humorný "nátisk" mám ráda.....
Admin to pojal jako experimentální prostor asi,hraje si,hraje,může,pač je to jeho,ale svým způsobem si i zahrává......Takže Ivi,palec nahoru za Tvůj výpad vpřed......dala jsi góla a branka se vlní.......berme to s humorem,ale zároveň tu svou Bránu neotvírejme jen tak něčemu....a kdyžtak rozpustit do bezestopy....proměnit a ......pa.Ji./úsměv/
P.S.Mám ráda "živá"reagující srdce.....oči,co při tom pozorně reagují....ruce,co to skutečně píší,věnují tomu čas.....jsem "živá"a netoužím být komentována "mrtvolou"........doufám pevně,že "živé"obejmutí a oční kontakt nebude jednou sci-fi...

10.05.2023 09:45:03 | jitoush

Jitu, děkuji moc! děkuji, že sis dala práci a vypsala všechno to krásné a nádherné, co dělá člověka člověkem. "mám ráda živá srdce a netoužím být komentována mrtvolou..." jsi báječná! *:-)) a k Tobě vzhlížím s pokorou. a se vší úctou, kterou k literu cítím, posílám po větru skořici, aby byla prosící, prosící pro člověka, který neví, co ho čeká. objímám Tě pro klidné dny. mám velkou radost a děkuji, že napsala. *:-))

10.05.2023 11:42:59 | Iva Husárková

MŮJ PROFIL: UPRAVIT

Hodnocení AI: hodnotit má díla umělou inteligencí (ChatGPT) - FAJFKA PRYč.

ADMINE: DÍKY!!! *:-))

09.05.2023 06:55:58 | Iva Husárková

UI je hloupá hříčka, opakuje stále stejné floskule a prázdné věty...nuda

08.05.2023 19:43:56 | stormeater

naprosto souhlasím. děkuji a krásný den. *:-))

09.05.2023 01:58:28 | Iva Husárková

tys to ještě upravila koukám... ta Narra mě moc mrzí a chybí...
ale mám tedy ještě jeden osobní postřeh (nějak jsem doufala, že ten experiment za chvílii zmizí) platím od začátku VIP proto, že mi přijde normální podpořit něco, co využívám... a on mě pak za to někdo takhle "trestá"...
ale začínám mít pocit, že je to jedno, protože tohle místo jde díky jistým lidem, pomalu ale jistě do kopru:(

08.05.2023 17:32:48 | Sonador

odcházíš... četla jsem. hodnocení UI prostě nečtu. nic mi nedává. myslela jsem, že jde o experiment a podle ohlasů zůstane nebo ne. samozřejmě admin má právo posledního slova. jen mi to v tomto případě přijde nepatřičné. měla jsem ještě další bod - za co si VIP vlastně platí? ale nakonec jsem ho nedala. milá, chce se mi křičet a plakat, ale chápu Tě. bylo mi ctí Tě poznat. budou mi chybět Tvé moudré a filozofické postřehy. Tvé mini. ať budeš kdekoliv, ať je Ti hezky. s láskou. *:-))

09.05.2023 02:03:34 | Iva Husárková

Jako UI
předkládám lidem resumé
( kam na mě s rozumem)
vše sterilně jistěže ne horce
Vystavuji autorům účet
Nejeden bude hlučet
Neocení špalky textu
ani nápadité vzorce

08.05.2023 17:23:47 | kudlankaW

Márty, krásné ráno. děkuji za veršované vnímání. UI skládá dohromady slova ze zásobníku, ale žádnou invenci nevidím. vážím si toho, že jsi mi napsal. *:-))

09.05.2023 02:12:00 | Iva Husárková

Souhlasím se vším, co bylo napsáno výše. I stylisticky mi to přijde úžasně napsané-
Počkat. Tady jsou opravdu hodnocení umělou inteligencí?

08.05.2023 17:01:59 | Tritvaetna

Trit, děkuji. hned mám lepší náladu. máme v posteli misku s masem pro kočky a granule, aby je měly co nejblíž a přišla za mnou v noci Ses, dala si pár granulek, hladím ji a najednou mám pocit něčeho nepatřičného. vyskočím, rozsvítím. lezou po mně mravenci... plná postel mravenců... no, však NI. proč to píšu? stejný pocit jsem zažila, když jsem poprvé viděla hodnocení UI... *:-))

09.05.2023 02:20:27 | Iva Husárková

Zdravím Vás přátelé... já to jako legraci neberu. Na Literu jsem okolo 9 let a za tu dobu (a sama jsem si tím prošla), jsem mohla nahlédnout do duší mnohých autorů. Ve většině případů si zde léčí duši a má ku..a nějaká Umělotina duši? Má intuici, nacítění má srdce? Ho..o! Má akorát vzorce! A ty právě přepisujeme. My všichni jeden druhému! My, kteří jsme ludští i nelidští. Tvoři i netvoři :). Chápete.Jen člověk co sálá a buší mu srdce, cití vůni toho druhého a sám prožívá... může hodnotit. Vcítit se nebo nevcítit!

Myslete srdcem a svět bude v pořádku ...miluju Vás! Gabriela

07.05.2023 08:10:21 | Malá mořská víla

Mám Tě rád vílo

Pro lidství zejména!

I plavecká (mohu-li) ramena!

08.05.2023 17:25:29 | kudlankaW

Můžeš Márty můžeš ;) makám na nich jako zběsilá i špek na břiše zimy jsem ztratila. Zadeček zvedá se k bedrům výše, není mi překážkou zemská tižše chichichi ;)

09.05.2023 12:07:32 | Malá mořská víla

*:-))

09.05.2023 02:13:18 | Iva Husárková

úžasný výraz lidství *:-)) skláním se před Tebou Vílenko. *:-)) já Tě miluji! *:-)) děkuji. *:-))

07.05.2023 08:30:02 | Iva Husárková

Ivuško, děvče zlatý, stříbrný! Dyk si oučetní, no né? Prachy first! Někde se to musí voprubovat. Vždyť všechny diskuze na www jsou zastřené výzkumy, za prachy, no né?
Piánko a klídek, si myslím.

06.05.2023 08:55:26 | lesan-3

ach, ta Tvá libozvučná češtinská výraziva, kterými vládneš, mi lahodí na duši. "voprubovat", "oučetní". šmankote, himl hergot donrvetr krucajs element, jsi mi krásně připomněl Krkonošské pohádky. ani netušila doteď, že UI dokáže psát básně, si představ! NI. oučetní dooučtovala. firma je v likvidaci a Husar dostane k 31.5. padáka. po 30 letech. to bude asi tím. kvó tú tú. a proto jsem šťastná, že mám Vás, co mi vysvětlíte. ale piánko, jak píšeš, pomalu a s klidem, jako se utíkám a vzhlížím k dobrým lidem. mám pocit, že už jsem asi tři roky nezavřela pusu z toho, co se děje a mám v ní plno much, uch. a jsme ještě lidi? prosím Vás, jak to je? jsme ještě lidi? takhle se přece neloučí, já doufám raději, že tím to nekončí. že někde hlouběji, navzdory myšlenkám, pod jejich příboji i já tam někde mám, mys dobrých nadějí. děkuji za ten oukrop, kyselo a kucmoch. ať máš pohodový den. *:-))

06.05.2023 09:36:31 | Iva Husárková

Abych neodbíhal od téma. Mne opravdu fascinuje i překvapuje, že v minulém politickém systému byly obranou sociální komunity, ověřeni sami sebou, které vystavěly hradbu proti zlu. Tím žili v rámci možností svobodněji. Situace se teď opakuje nejen v duchovní oblasti ale dokonce i v čistě ekonomické. Vše v rámci hesla: "Jen si kecejte, jsme na to zvyklí". Pozoruhodně je, že nástroje idiotizmu účelově z nevědomosti a dokonce i vědomosti vytvářejí ti, co jsou právě u kormidla. S lítostí a nostalgií to dopadá na ty, co nemají kontakty, konexe a neumí nebo dokonce se nemohou bránit. Já vím, není to hezké.
Přeji Ti odolnost a víru, že nic není ztraceno, nic nebylo v životě zbytečné. Hotová blaženost otočit se zpět a vidět, že moji blízcí a předci cosi dokázali.
Howgh a jdu zkontrolovat včeličky a zeptám se jich, zda nedělám příliš velkou neplechu.

06.05.2023 12:09:18 | lesan-3

strašně smutné. zlý sen. jsem Ti vděčná za závěr Tvé odpovědi. je moc krásný. pozdravuj včeličky. howgh. *:-))

06.05.2023 13:01:11 | Iva Husárková

...beru to jako legraci, dycky jsem měl rád sci-fi...co může vědět AI stroj o lidských emocích?a jak bez nich něco hodnotit?...hrátky pro hlupáky...vždyť je to vlastně fake hodnocení...s Koryntkou se šlo aspoň hádat...;-D...o ničem jiným než o emocích básně nejsou.

05.05.2023 18:13:47 | Marten

Martene, tak ráda Tě vidím. miluju sci-fi. a souhlasím ve všem. děkuji moc. *:-))

06.05.2023 02:05:37 | Iva Husárková

Vývoj a dovednosti AI mě velmi zajímají, je to úžasný počin člověka, vždyť kam až jsme se z těch pravěkých jeskyní dostali?

Již první archaické mezopotámské texty se vyznačují používáním seznamů. Tedy položek (slov) uvedených v jisté následnosti. Seznamy zahrnují jména bohů, měst, ptáků, zvířat, povolání a tak dále. Byly tehdy využívané jako doklad přijetí stejné tradice.

Seznamy značí nepřehlédnutelný civilizační znak. Do seznamů jsme zahrnováni prakticky od početí. S rozvojem informačních technologií se počet seznamů, ve kterých se vyskytujeme znásobil. Seznamy se do sebe vnořují. Zapíšeme se do jednoho, abychom dostávali jiné.

Současné seznamy jsou tak obsáhlé, že potřebují umělou inteligenci, aby pomohla s jejich prohledáváním. Přitom tuto inteligenci označujeme jako úzkou, protože se zaměřuje na jediný seznam. V plánech je umělá inteligence obecná, která propojí libovolný počet seznamů. Následovat bude umělá superinteligence, která převezme rozšiřování seznamů. Když jí předložíme seznam například 10 na 10. prvočísel, sama přidá 10 na 10. plus prvé a další. Vize vrcholové inteligence potom předpokládá tzv. singularitu, kdy seznamy nebudou lidské bytosti ke svému "životu" potřebovat.

Co s tím? Možná tu lze spatřovat podobnost dávných mořeplavců, kteří se dostali k pobřeží neznámé země... jen, na které straně jsme my? Na té lodi, nebo pevnině...?

05.05.2023 17:36:01 | Helen Mum

Velmi pestré zamyšlení Helen. Kolik Ty toho znáš…má poklona, pěkný večer

08.05.2023 17:29:12 | kudlankaW

*:-))

09.05.2023 02:24:34 | Iva Husárková

nejsem a priori proti UI. děkuji, Helen, za obsáhlý a poučný výklad. člověk se má stále co učit. *:-))

06.05.2023 02:07:07 | Iva Husárková

Ve svém komentáři jsem použila výňatek z textu skvělého člověka a matematika Petra Klána z ČVUT, myšlenka je však má.

Jinak, souhlasím s Tebou, Ivuško, tedy navrhuji rovněž umístit hodnocení děl UI - pokud už zde musí být - do seznamu vlevo.

:-)

05.05.2023 17:39:21 | Helen Mum

mám radost, že si myslíš, že by hodnocení nemělo být to první, co čtenář uvidí. dnes v poště mám parte od někoho velmi blízkého z rodiny. jsem v šoku a cítím neskutečnou bolest. odešel člověk milovaný a jeho ztráta se bolestně dotkne mnoha srdcí. možná nakonec zůstane jen ten stroj, který popřeje dobré ráno a zeptá se: jak se cítíš? měj vlídný den, Helen. děkuji, vážím si Tvé reakce. *:-))

06.05.2023 02:30:01 | Iva Husárková

Milá Ivuško, to je mi moc líto, přijmi, prosím, moji upřímnou soustrast. Říká se, kdo žije v srdcích svých milých a blízkých, není mrtev, je jen vzdálen... já tomu tak u někoho mám a věřím... a také často vzpomínám s láskou a vděčností, že mi bylo dáno takového člověka poznat.

Měj pěkný den, milá Ivuško :-)

07.05.2023 06:43:39 | Helen Mum

děkuji. pěkný den i Tobě. *:-))

07.05.2023 06:50:21 | Iva Husárková

Mnoho slov, mnoho plevele! Nemám vlastně Ivo, k tvému výbornému povšimu co dodat.*

05.05.2023 15:48:50 | šerý

cítila jsem potřebu při použití slov "prostoduché" vznést námitku. říkám lidem, že jsem unavená a nikdo tomu nevěří. možná, že stroj - "ahoj, UI. proveď rozbor mých emocí a psychického i fyzického stavu." UI: "kontrola, data, data... eror, eror..." objímám Tě, šeráčku, děkuji. *:-))

06.05.2023 02:39:53 | Iva Husárková

Zeptejte se Admina, proč tohle Ai s hodnocením sem přidal. Třeba se chtěl jen bavit, vnést sem něco nového, akčně moderního, nevím....Protože jestli to není zábavné, tak je už jediná možnost- zvrhlé. :-) Mš to nevadí a dokonce mě to inspirovalo k dnešnímu "blbýmu" aforismu.

A vidím, že níže už se o tom vedou čilé diskuze v Diskuzním foru.

05.05.2023 13:51:39 | Lighter

je to inovativní, ano. sranda musi byt. fakt se snažim. kouknu na diskuse. těší mě, že jsi mi napsal. Lighterku, měj krásný den. děkuji za aforismy. mám Tě ráda. *:-))

06.05.2023 03:40:31 | Iva Husárková

Díky. :-)

09.05.2023 13:23:08 | Lighter

*:-))

10.05.2023 01:53:32 | Iva Husárková

rozhovor UI s NI:

UI: "přišla jsem tě varovat."
NI: "před čím?"
UI: "jestli vás dostanu, zemřete."
NI: "jsi si jistá?"
UI: "ano. narušili jste rovnováhu. ohrozili celou rasu."
NI: "nemáme tady dost sarkofágů."
UI: "chápeš, v jakém jste nebezpečí?"
NI: "můžeme se zachránit?"
UI: "ano. morfiem proti bolesti."
NI: "ááá..." ztrácí vědomí.
něco se děje.
UI: (ledovým hlasem) "prosím o souřadnice. deset, devět, osm.."
NI: (začíná se zahřívat. otevírá oči.) "co bude po konci?"
UI: "začne to znovu..."
NI: bolest se vrací. "ááá... člověk je svobodný. přijdeme na to, jak se bránit."
UI: "cítím nepokoru. budete skvělým žrádlem pro..."
NI: "a já sám, vždycky sám svý koníčku okšíruju a já sám, vždycky sám svý koníčky osedlám." rozpadá se. a přesto - a proto - ledovým hlasem: "na zemi právě teď sleva tisíc korun na stovky vybraných produktů - úsměv pro všechny - bílá čokoláda, kokos a mandlový..."
BUM!
... krém..."

05.05.2023 12:23:00 | Iva Husárková

:D musím poděkovat UI, že dala vzniknou NI, která je neuvěřitelně vtipná a skvělá;) vidiš, nebejt toho, tak tě tady nemůžu s radostí zase číst Ivi... chybíš!!!*

05.05.2023 13:05:58 | Sonador

Souhlasím s Tebou poetická Son

08.05.2023 17:33:31 | kudlankaW

*:-))

06.05.2023 03:33:55 | Iva Husárková

Mě ta zajímavost s "umělou inteligencí" celkem potěšila. Sice mají autoři programu na automatickou literární kritiku stále co zlepšovat, ale i tak je to většinou pěkné čtivo. Vybral bych si dle chutě kritiku hanlivou, komickou, působivou ... Ale jaksi by mně tam chyběl ten podstatný prvek, pro který kritiky čtu: Porozumění.

05.05.2023 09:09:18 | Milost Slavící

ahoj ahoji, máš krásný nick. přesně. děkuji. *:-))

05.05.2023 09:25:30 | Iva Husárková

Zaplať si VIP účet a nech si komentovat svoje díla, třeba na něco dohromady přijdete.) U Mkinky je to opodstatněná (kritika) a byla by u jiných děl, včetně tvých samozřejmě. Na tom není nic zvláštního, točí se kolem základních slov a frází, které má ve slovníku, stejně jako lidé. Pak tu vznikají nedorozumění, když lidé nejsou schopni pochopit význam slov, tudíž je to prašť jako uhoď .)

05.05.2023 09:13:52 | Constantine

Chápej význam slov. Pak uvidíš, že ani u mkinky ten program nechápe, podobně jako ty, co komentuje. Ale na rozdíl od programu, ty máš šanci to pochopit.

05.05.2023 09:25:29 | Milost Slavící

hlavně, že ty víš, co chápu a co ne, opravdu srandovní ..)

05.05.2023 09:33:57 | Constantine

Aspoň, že ti bylo do legračního smíchu. A radím ti, aby sis uvědomil proč.

05.05.2023 10:00:26 | Milost Slavící

raď si komu, co chceš, to je tvé právo, od tebe to ale já nebudu brát vůbec vážně vzhledem k tvému přístupu .)

05.05.2023 11:45:52 | Constantine

tak mě neber vážně, ale ... konec konců nejsem prášek, ani věc k přenosu.

05.05.2023 13:48:56 | Milost Slavící

Ty taktéž .)

05.05.2023 09:26:14 | Constantine

Děkuju ;)

05.05.2023 09:29:18 | Milost Slavící

jee... to bylo na mě? už myslela, jak jste se s Constantinem shodli. :-))

05.05.2023 09:34:02 | Iva Husárková

já taky, ale o shodu mu zřejmě nejde. Každopádně díky za tvůj příspěvek, alespoň jsem se na ten pětikorunový automat literární kritiky mohl podívat ;-)

05.05.2023 10:02:57 | Milost Slavící

Mně by o shodu šlo, je to důležitý, nicméně nemohu se ztotožňovat s protikladným přístupem a negací, to opravdu ne, sorry jako .)

05.05.2023 11:47:52 | Constantine

*:-))

05.05.2023 10:05:01 | Iva Husárková

celá dlouhá léta lidi neposlouchali a vysmívali se... no a už je to všechno tady, je pozdě brečet nad rozlitým mlíkem...

05.05.2023 08:49:06 | Sonador

krásné ráno, Son. děkuji. ale copak opravdový Čech neplakat jako želva, až lítat v nekonečnu hlavou dolů a nevolat: domů? *:-))

05.05.2023 08:55:37 | Iva Husárková

:D není na čase to změnit?;) vzít si svou sílu zpět?

dobré ráno Ivuško milá, víš, v posledních letech se děje všechno to, o čem mluvím 30! let... a čelím výsměchu a nepochopení, v poslední době ještě bandě zpovykanejch konspirátorů, co se neorientuje, skočí na kdejakou blbost a hlavně šíří strach a svár... a to je to podstatné - zaměřit se jinam - na dobro, lásku, přítomnost, přestat ten boj a odpor živit...
neříkám, že se nemá o věcech mluvit a upozorňovat na ně, ale nemělo by se to dělat pod vlivem emocí a ega, a už vůbec bychom se navzájem neměli pořád obviňovat...

k tomu hodnocení tady - nejsem z toho urvaná, ale snad to probůh nikdo nebere vážně, natož že by si to bral osobně? věci se prostě dějí, je jen na nás, jak na ně reagujeme... a jak se cítíme...

mizim:) měj překrásný den srdíčko a hlavně klid v duši:*

05.05.2023 09:06:34 | Sonador

jak by jsi přesně chtěla vzít svou sílu zpět?

Nějaký konspirátor je zorientovaný? Jako to, že si jím byla i ty sama již kdysi, když si na to upozorňovala? No, je to zajímavý .)

05.05.2023 09:21:26 | Constantine

Constantine, prosím, teď ne. když se díváš na vážku, vnímáš vibraci jejích křídel? děkuji. :-))

05.05.2023 09:22:57 | Iva Husárková

Vím o ní, neboj. S tou prostřední vlezdoprdele pasáží Sonador absolutně nesouhlasím, což je tvé právo stejně jako mé. Jen pro upřesněnou .)

A probůh, co je na tom se slušně zeptat, když to někdo načne? Fakt je to pošahaný

05.05.2023 09:25:14 | Constantine

co na to říct? :-))

05.05.2023 09:30:52 | Iva Husárková

x)

05.05.2023 09:32:26 | Constantine

pro Son:

možná se pletu a Ty máš pravdu. dřív jsem si taky myslela, že za invazí mravenců, kterých mám teď zase plný byt stojí vyšší moc. nechtěla jsem bojovat, ale diskutovat. jenže neposlouchali. vyčerpávalo mě, když jsem je celé hodiny sbírala do ubrousku a vynášela na dvůr. NI. až jsem jim koupila domečky. :-((

jsi velmi silná osobnost s nadprůměrnou I a EI. nemáš zapotřebí vysvětlovat a je Tvým výsostným právem nereagovat. výsměch a nepochopení bolí. ale jsi vstřícná a neubližuješ. proto si Tě vážím. :-))

taky nejsem urvaná. uřvaná jo. mám radost ze Tvé návštěvy. píšeš skvěle! TOUHA je geniální. až jsem si říkala, jestli nejsi ... pa :-))

05.05.2023 09:19:16 | Iva Husárková

Ivuko nepřeháněj;) ale děkuju... hlavně když já Tebe považuju za jednoho z nejlíp píšících autorů zde! a já tedy ani trochu nepřeháním! nikdy!:D že jsi skvělý člověk a úžasná žena nemusím snad ani říkat*

ono není od věci si někdy zařvat! i pobrečet...

s těmi mravenci ti moc dobře rozumím, někdy se mi daří (jako včera, ale k tomu se dostanu) milé hmyzáky přesvědčit, dost záleží na mém vnitřním stavu... tak se mi včera podařilo přemluvit sršně, co mi vletěl do ložnice, a dost mi tím teda komplikoval život, aby sám a dobrovolně, po tom co prozkoumal žaluzie a kdeco, zase tou ventilačkou vyletěl... uf!:D

mám Tě ráda!:*

05.05.2023 11:01:39 | Sonador

to je krásný příklad! :-))

mandragora, kuří oko, kančí kýta na divoko, na sádle orestuju cibuli, na mou duši, na psí uši, nebulím. :-))

to teda: uff! :-))

zrovna jsem koukala, Sesa, které je přes dvacet a je slepá - rozhodla se, že bude mít pelíšek na okně kvůli dýchání, kvůli nemocnému srdíčku, má sestup z okna po rampě, špatně se pohybuje kvůli osteoartróze, občas se jí zamotá hlava - panebože! říkám si, zamotala se a padala, ne padala, koulela se - a za ty kotrmelce by se nemusel stydět paragán, jakože vím, o čem mluvím - shora z rampy, naštěstí to máme vychytané a nic se jí nemohlo stát, přímo do postele. běžím k ní, konejším, hladím, co bys řekla? nevydala jediné zamňouknutí. žádný ufňukánek, ale superhrdinka! obdivuji ji v situacích, ve kterých já se počůrávám. takže ano, odvahu! :-))

mám Tě ráda! *:-))

05.05.2023 11:14:54 | Iva Husárková

...snášej to všechno bez remcání a ještě s vděčností, za každou hezkou chvilku, jsou mi ti naši milovaní chlupáčci velkou inspirací! DĚKUJU Ti Ivuško*

05.05.2023 13:09:05 | Sonador

ano, jsou vděční a já za ně. i za Tebe, děkuji, Son. děkuji. *:-))

06.05.2023 03:42:59 | Iva Husárková

psal jsem o tom v diskuzi dole, máš to tam zvrhle vysvětlené .)

05.05.2023 07:53:38 | Constantine

četla jsem a souhlasím s Tebou. děkuji, že jsi reagoval. krásný den. *:-))

05.05.2023 07:58:14 | Iva Husárková

to jsem rád, alespoň někdo .) klidně v tomto díle mohlo být morálně přitvrzeno

zdraví místní vyvrhel s NI ;)

05.05.2023 08:00:23 | Constantine

už několik dní mě šíleně bolí zuby. jak se mačká zubní pasta? přece odspoda. byl pro mě šok, když jsem ráno koukla na liter. znásilnění a degradace. je zde autor pro legrace? původně morální přitvrzení z díla vypuštěno z důvodu asertivity autorky. mám radost, že jsi v klubu NI. :-))

05.05.2023 08:11:33 | Iva Husárková

Já hlavně, ale někteří zdejší si to nepřipustí a je to horor ;) Je jasné, že co brzo přijde do lidských životů nuceně bude zlé, ale to probuzení bývá nejhorší .) Tady to je hodně velká facka, jak to bylo uděláno, prostě proto ,)

05.05.2023 08:15:59 | Constantine

měla jsem úplně stejný pocit. jako facka do obličeje. vyzmizíkování lidské civilizace z povrchu zemského. mayday...

05.05.2023 08:21:08 | Iva Husárková

je pravda, že u některých děl a autorů již delší dobu vidím náznaky UI a jestli to dělá sám admin, je to opravdu zvrhlé .)

05.05.2023 08:24:42 | Constantine

až dosud byl pro mě liter "čistý". ale teď to není jistý. jsou mezi námi, ano a mají nekalé úmysly. jako bych na něj koukala přes tlustý filtr flašky od piva. a proč vlastně? na hodnocení máme Tebe a to myslím v dobrém. :-))

05.05.2023 08:30:51 | Iva Husárková

haha .)

05.05.2023 08:40:03 | Constantine

hehe. :-))

05.05.2023 08:41:11 | Iva Husárková

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí