HODNOCENÍ DĚL UMĚLOU INTELIGENCÍ

HODNOCENÍ DĚL UMĚLOU INTELIGENCÍ

Anotace: patří nebo nepatří na amatérský literární server, který si váží každého nového a nadějného autora?

přínos hodnocení děl UI:

možná inspirace nulových inteligencí

reklama

Narra se smazala, proč

senzacechtivost a škodolibost škodolibých NEVIP autorů

smutek a pochybnosti o vlastních hodnotách (kritiku vezme autor jinak, pokud je od živého autora a na kterou je možno reagovat, než když hodnotí stroj, o kterém nic nevíme a za kterým je možná? zase jen člověk)

resumé:
UI je důvodně podezřelá z porušení obecně závazných morálních zvyklostí literských

návrh:
umístit hodnocení do seznamu vlevo

___________________________________________________________________________

ráno mi řekla AI, že si uvaří čaj, obleče moje tělo, moje city. koukám na ni jako blázen, spadla jsem z višně rovnou na zem. prý se nemůže zbavit strachu, že její kognitivní funkce se snižují se zvyšující se mojí koncentrací. vlasy se mi hrůzou zježily. jako bychom ani nežili.

___________________________________________________________________________

"Vaše báseň je krásná, moje milá. je v ní síla. tolik lidskosti a lásky jsem ještě nezažila." ovace čtenářky nad básní vygenerovanou umělou inteligencí.

___________________________________________________________________________

jak určit, kdo je zodpovědný za konání AI prostředků a jak zajistit jeho morální odpovědnost? jak zaručit, že nebude porušována lidská důstojnost? jak zajistit dodržování lidských práv a práva na soukromí?

 

děkuji. krásný den.

 

P.S.

děkuji adminovi za možnost vypnout hodnocení UI v profilu. *:-))

Autor Iva Husárková, 05.05.2023
Přečteno 609x
Tipy 20
ikonkaKomentáře (83)
ikonkaKomentujících (16)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

22.11.2025 14:57:26   šerif

UI v žádném případě nepatří mezi amatérské autory a vůbec nepatří do lidské poezie.

líbí

28.11.2025 01:52:23   Iva Husárková

děkuji. ***:-))***

líbí

12.05.2023 20:33:52   Ondra

UI - ne!
Milá Ivo, napsala jsi to krásně :)
Z UI nebude nikdy člověk, i když tak třeba časem bude vypadat - ale cítit - opravdu cítit nikdy nebude, protože cit je něco, co se nedá jakkoliv naprogramovat. Není to totiž ve skutečnosti nic fyzického - není to orgán - je to "jen" pocit, ale zatraceně důležitý pro jakoukoliv ŽIVOU bystost! CIT=ŽIVOT!

Mějte se všichni hezky :)

Tobě, milá Ivo, moc děkuji :) Měj se kouzelně :)

líbí

13.05.2023 01:57:27   Iva Husárková

krásné ráno, Ondro, děkuji. ještě jsem chtěla napsat takovou hezkou věc, že "vymknuta ze svých kloubů doba šílí". ano. UI nebude nikdy cítit. UI se utrhla ze řetězu a žije si svým životem. je jako lavina. až se z nějakého "svého" logického důvodu rozhodne, že člověk jí nevyhovuje... děkuji za Tvé vcítění. Měj-nevím-co-je-za-den-pořád-pracuju-BEZSTRESOVÝ den. napadlo mi, než nás UI zruší, bychom do ní mohli naprogramovat, že člověk potřebuje "bezstresové zóny" do nichž nezasahují její kompetence. měj se hezky. *:-))

líbí

13.05.2023 02:57:30   Ondra

Perfektní nápad, milá Ivo - bezstresové zóny - to je taaaaak sladká představa - sem s nimi :D ;)
Moc děkuji a také se měj přímo excelentně :* ;)

líbí

13.05.2023 03:00:10   Iva Husárková

děkuji moc. i Ty. *:-))

líbí

10.05.2023 09:45:03   jitoush

..."Liter je portál, kde uplatníte svůj talent - bavte se psaním, vkládáním a komentováním nových básní, povídek, a ostatních děl. Poznejte lidi se stejným zájmem a koníčkem. Diskutujte o literatuře, tvořte literaturu. Jsme tady pro vás, pro splnění vašich tužeb a cílů. Zaregistrujte se a získejte nové přátele, nové zážitky. My si budeme vážit každého nového, nadějného autora..."
....Nechci ten nový aspekt zdejšího fóra /UI/vlastně ani moc komentovat,myslím,že je to v tomto případě krok vedle......nebo spíše krok ke studenému odcizení.....proto jsem uvedla citaci úvodu Literu k pozvání sem.....když reaguje
na dílo člověk živý,tak jen tehdy to pro mě má smysl.....
A Ivuško,tleskám,Ty umíš skvěle i to nejošemetnější téma inteligentně a s vtipem
shodit.....Tvůj viditelný i skrytý humorný "nátisk" mám ráda.....
Admin to pojal jako experimentální prostor asi,hraje si,hraje,může,pač je to jeho,ale svým způsobem si i zahrává......Takže Ivi,palec nahoru za Tvůj výpad vpřed......dala jsi góla a branka se vlní.......berme to s humorem,ale zároveň tu svou Bránu neotvírejme jen tak něčemu....a kdyžtak rozpustit do bezestopy....proměnit a ......pa.Ji./úsměv/
P.S.Mám ráda "živá"reagující srdce.....oči,co při tom pozorně reagují....ruce,co to skutečně píší,věnují tomu čas.....jsem "živá"a netoužím být komentována "mrtvolou"........doufám pevně,že "živé"obejmutí a oční kontakt nebude jednou sci-fi...

líbí

10.05.2023 11:42:59   Iva Husárková

Jitu, děkuji moc! děkuji, že sis dala práci a vypsala všechno to krásné a nádherné, co dělá člověka člověkem. "mám ráda živá srdce a netoužím být komentována mrtvolou..." jsi báječná! *:-)) a k Tobě vzhlížím s pokorou. a se vší úctou, kterou k literu cítím, posílám po větru skořici, aby byla prosící, prosící pro člověka, který neví, co ho čeká. objímám Tě pro klidné dny. mám velkou radost a děkuji, že napsala. *:-))

líbí

09.05.2023 06:55:58   Iva Husárková

MŮJ PROFIL: UPRAVIT

Hodnocení AI: hodnotit má díla umělou inteligencí (ChatGPT) - FAJFKA PRYč.

ADMINE: DÍKY!!! *:-))

líbí

08.05.2023 19:43:56   uživatel smazán

UI je hloupá hříčka, opakuje stále stejné floskule a prázdné věty...nuda

líbí

09.05.2023 01:58:28   Iva Husárková

naprosto souhlasím. děkuji a krásný den. *:-))

líbí

08.05.2023 17:32:48   Sonador

tys to ještě upravila koukám... ta Narra mě moc mrzí a chybí...
ale mám tedy ještě jeden osobní postřeh (nějak jsem doufala, že ten experiment za chvílii zmizí) platím od začátku VIP proto, že mi přijde normální podpořit něco, co využívám... a on mě pak za to někdo takhle "trestá"...
ale začínám mít pocit, že je to jedno, protože tohle místo jde díky jistým lidem, pomalu ale jistě do kopru:(

líbí

09.05.2023 02:03:34   Iva Husárková

odcházíš... četla jsem. hodnocení UI prostě nečtu. nic mi nedává. myslela jsem, že jde o experiment a podle ohlasů zůstane nebo ne. samozřejmě admin má právo posledního slova. jen mi to v tomto případě přijde nepatřičné. měla jsem ještě další bod - za co si VIP vlastně platí? ale nakonec jsem ho nedala. milá, chce se mi křičet a plakat, ale chápu Tě. bylo mi ctí Tě poznat. budou mi chybět Tvé moudré a filozofické postřehy. Tvé mini. ať budeš kdekoliv, ať je Ti hezky. s láskou. *:-))

líbí

08.05.2023 17:23:47   kudlankaW

Jako UI
předkládám lidem resumé
( kam na mě s rozumem)
vše sterilně jistěže ne horce
Vystavuji autorům účet
Nejeden bude hlučet
Neocení špalky textu
ani nápadité vzorce

líbí

09.05.2023 02:12:00   Iva Husárková

Márty, krásné ráno. děkuji za veršované vnímání. UI skládá dohromady slova ze zásobníku, ale žádnou invenci nevidím. vážím si toho, že jsi mi napsal. *:-))

líbí

08.05.2023 17:01:59   Tritvaetna

Souhlasím se vším, co bylo napsáno výše. I stylisticky mi to přijde úžasně napsané-
Počkat. Tady jsou opravdu hodnocení umělou inteligencí?

líbí

09.05.2023 02:20:27   Iva Husárková

Trit, děkuji. hned mám lepší náladu. máme v posteli misku s masem pro kočky a granule, aby je měly co nejblíž a přišla za mnou v noci Ses, dala si pár granulek, hladím ji a najednou mám pocit něčeho nepatřičného. vyskočím, rozsvítím. lezou po mně mravenci... plná postel mravenců... no, však NI. proč to píšu? stejný pocit jsem zažila, když jsem poprvé viděla hodnocení UI... *:-))

líbí

07.05.2023 08:10:21   Malá mořská víla

Zdravím Vás přátelé... já to jako legraci neberu. Na Literu jsem okolo 9 let a za tu dobu (a sama jsem si tím prošla), jsem mohla nahlédnout do duší mnohých autorů. Ve většině případů si zde léčí duši a má ku..a nějaká Umělotina duši? Má intuici, nacítění má srdce? Ho..o! Má akorát vzorce! A ty právě přepisujeme. My všichni jeden druhému! My, kteří jsme ludští i nelidští. Tvoři i netvoři :). Chápete.Jen člověk co sálá a buší mu srdce, cití vůni toho druhého a sám prožívá... může hodnotit. Vcítit se nebo nevcítit!

Myslete srdcem a svět bude v pořádku ...miluju Vás! Gabriela

líbí

08.05.2023 17:25:29   kudlankaW

Mám Tě rád vílo

Pro lidství zejména!

I plavecká (mohu-li) ramena!

líbí

09.05.2023 12:07:32   Malá mořská víla

Můžeš Márty můžeš ;) makám na nich jako zběsilá i špek na břiše zimy jsem ztratila. Zadeček zvedá se k bedrům výše, není mi překážkou zemská tižše chichichi ;)

líbí

09.05.2023 02:13:18   Iva Husárková

*:-))

líbí

07.05.2023 08:30:02   Iva Husárková

úžasný výraz lidství *:-)) skláním se před Tebou Vílenko. *:-)) já Tě miluji! *:-)) děkuji. *:-))

líbí

06.05.2023 08:55:26   lesan-3

Ivuško, děvče zlatý, stříbrný! Dyk si oučetní, no né? Prachy first! Někde se to musí voprubovat. Vždyť všechny diskuze na www jsou zastřené výzkumy, za prachy, no né?
Piánko a klídek, si myslím.

líbí

06.05.2023 09:36:31   Iva Husárková

ach, ta Tvá libozvučná češtinská výraziva, kterými vládneš, mi lahodí na duši. "voprubovat", "oučetní". šmankote, himl hergot donrvetr krucajs element, jsi mi krásně připomněl Krkonošské pohádky. ani netušila doteď, že UI dokáže psát básně, si představ! NI. oučetní dooučtovala. firma je v likvidaci a Husar dostane k 31.5. padáka. po 30 letech. to bude asi tím. kvó tú tú. a proto jsem šťastná, že mám Vás, co mi vysvětlíte. ale piánko, jak píšeš, pomalu a s klidem, jako se utíkám a vzhlížím k dobrým lidem. mám pocit, že už jsem asi tři roky nezavřela pusu z toho, co se děje a mám v ní plno much, uch. a jsme ještě lidi? prosím Vás, jak to je? jsme ještě lidi? takhle se přece neloučí, já doufám raději, že tím to nekončí. že někde hlouběji, navzdory myšlenkám, pod jejich příboji i já tam někde mám, mys dobrých nadějí. děkuji za ten oukrop, kyselo a kucmoch. ať máš pohodový den. *:-))

líbí

06.05.2023 12:09:18   lesan-3

Abych neodbíhal od téma. Mne opravdu fascinuje i překvapuje, že v minulém politickém systému byly obranou sociální komunity, ověřeni sami sebou, které vystavěly hradbu proti zlu. Tím žili v rámci možností svobodněji. Situace se teď opakuje nejen v duchovní oblasti ale dokonce i v čistě ekonomické. Vše v rámci hesla: "Jen si kecejte, jsme na to zvyklí". Pozoruhodně je, že nástroje idiotizmu účelově z nevědomosti a dokonce i vědomosti vytvářejí ti, co jsou právě u kormidla. S lítostí a nostalgií to dopadá na ty, co nemají kontakty, konexe a neumí nebo dokonce se nemohou bránit. Já vím, není to hezké.
Přeji Ti odolnost a víru, že nic není ztraceno, nic nebylo v životě zbytečné. Hotová blaženost otočit se zpět a vidět, že moji blízcí a předci cosi dokázali.
Howgh a jdu zkontrolovat včeličky a zeptám se jich, zda nedělám příliš velkou neplechu.

líbí

06.05.2023 13:01:11   Iva Husárková

strašně smutné. zlý sen. jsem Ti vděčná za závěr Tvé odpovědi. je moc krásný. pozdravuj včeličky. howgh. *:-))

líbí

05.05.2023 18:13:47   Marten

...beru to jako legraci, dycky jsem měl rád sci-fi...co může vědět AI stroj o lidských emocích?a jak bez nich něco hodnotit?...hrátky pro hlupáky...vždyť je to vlastně fake hodnocení...s Koryntkou se šlo aspoň hádat...;-D...o ničem jiným než o emocích básně nejsou.

líbí

06.05.2023 02:05:37   Iva Husárková

Martene, tak ráda Tě vidím. miluju sci-fi. a souhlasím ve všem. děkuji moc. *:-))

líbí

05.05.2023 17:36:01   Helen Mum

Vývoj a dovednosti AI mě velmi zajímají, je to úžasný počin člověka, vždyť kam až jsme se z těch pravěkých jeskyní dostali?

Již první archaické mezopotámské texty se vyznačují používáním seznamů. Tedy položek (slov) uvedených v jisté následnosti. Seznamy zahrnují jména bohů, měst, ptáků, zvířat, povolání a tak dále. Byly tehdy využívané jako doklad přijetí stejné tradice.

Seznamy značí nepřehlédnutelný civilizační znak. Do seznamů jsme zahrnováni prakticky od početí. S rozvojem informačních technologií se počet seznamů, ve kterých se vyskytujeme znásobil. Seznamy se do sebe vnořují. Zapíšeme se do jednoho, abychom dostávali jiné.

Současné seznamy jsou tak obsáhlé, že potřebují umělou inteligenci, aby pomohla s jejich prohledáváním. Přitom tuto inteligenci označujeme jako úzkou, protože se zaměřuje na jediný seznam. V plánech je umělá inteligence obecná, která propojí libovolný počet seznamů. Následovat bude umělá superinteligence, která převezme rozšiřování seznamů. Když jí předložíme seznam například 10 na 10. prvočísel, sama přidá 10 na 10. plus prvé a další. Vize vrcholové inteligence potom předpokládá tzv. singularitu, kdy seznamy nebudou lidské bytosti ke svému "životu" potřebovat.

Co s tím? Možná tu lze spatřovat podobnost dávných mořeplavců, kteří se dostali k pobřeží neznámé země... jen, na které straně jsme my? Na té lodi, nebo pevnině...?

líbí

08.05.2023 17:29:12   kudlankaW

Velmi pestré zamyšlení Helen. Kolik Ty toho znáš…má poklona, pěkný večer

líbí

09.05.2023 02:24:34   Iva Husárková

*:-))

líbí

06.05.2023 02:07:07   Iva Husárková

nejsem a priori proti UI. děkuji, Helen, za obsáhlý a poučný výklad. člověk se má stále co učit. *:-))

líbí

05.05.2023 17:39:21   Helen Mum

Ve svém komentáři jsem použila výňatek z textu skvělého člověka a matematika Petra Klána z ČVUT, myšlenka je však má.

Jinak, souhlasím s Tebou, Ivuško, tedy navrhuji rovněž umístit hodnocení děl UI - pokud už zde musí být - do seznamu vlevo.

:-)

líbí

06.05.2023 02:30:01   Iva Husárková

mám radost, že si myslíš, že by hodnocení nemělo být to první, co čtenář uvidí. dnes v poště mám parte od někoho velmi blízkého z rodiny. jsem v šoku a cítím neskutečnou bolest. odešel člověk milovaný a jeho ztráta se bolestně dotkne mnoha srdcí. možná nakonec zůstane jen ten stroj, který popřeje dobré ráno a zeptá se: jak se cítíš? měj vlídný den, Helen. děkuji, vážím si Tvé reakce. *:-))

líbí

07.05.2023 06:43:39   Helen Mum

Milá Ivuško, to je mi moc líto, přijmi, prosím, moji upřímnou soustrast. Říká se, kdo žije v srdcích svých milých a blízkých, není mrtev, je jen vzdálen... já tomu tak u někoho mám a věřím... a také často vzpomínám s láskou a vděčností, že mi bylo dáno takového člověka poznat.

Měj pěkný den, milá Ivuško :-)

líbí

07.05.2023 06:50:21   Iva Husárková

děkuji. pěkný den i Tobě. *:-))

líbí

05.05.2023 15:48:50   šerý

Mnoho slov, mnoho plevele! Nemám vlastně Ivo, k tvému výbornému povšimu co dodat.*

líbí

06.05.2023 02:39:53   Iva Husárková

cítila jsem potřebu při použití slov "prostoduché" vznést námitku. říkám lidem, že jsem unavená a nikdo tomu nevěří. možná, že stroj - "ahoj, UI. proveď rozbor mých emocí a psychického i fyzického stavu." UI: "kontrola, data, data... eror, eror..." objímám Tě, šeráčku, děkuji. *:-))

líbí

05.05.2023 13:51:39   Lighter

Zeptejte se Admina, proč tohle Ai s hodnocením sem přidal. Třeba se chtěl jen bavit, vnést sem něco nového, akčně moderního, nevím....Protože jestli to není zábavné, tak je už jediná možnost- zvrhlé. :-) Mš to nevadí a dokonce mě to inspirovalo k dnešnímu "blbýmu" aforismu.

A vidím, že níže už se o tom vedou čilé diskuze v Diskuzním foru.

líbí

06.05.2023 03:40:31   Iva Husárková

je to inovativní, ano. sranda musi byt. fakt se snažim. kouknu na diskuse. těší mě, že jsi mi napsal. Lighterku, měj krásný den. děkuji za aforismy. mám Tě ráda. *:-))

líbí

09.05.2023 13:23:08   Lighter

Díky. :-)

líbí

10.05.2023 01:53:32   Iva Husárková

*:-))

líbí

05.05.2023 12:23:00   Iva Husárková

rozhovor UI s NI:

UI: "přišla jsem tě varovat."
NI: "před čím?"
UI: "jestli vás dostanu, zemřete."
NI: "jsi si jistá?"
UI: "ano. narušili jste rovnováhu. ohrozili celou rasu."
NI: "nemáme tady dost sarkofágů."
UI: "chápeš, v jakém jste nebezpečí?"
NI: "můžeme se zachránit?"
UI: "ano. morfiem proti bolesti."
NI: "ááá..." ztrácí vědomí.
něco se děje.
UI: (ledovým hlasem) "prosím o souřadnice. deset, devět, osm.."
NI: (začíná se zahřívat. otevírá oči.) "co bude po konci?"
UI: "začne to znovu..."
NI: bolest se vrací. "ááá... člověk je svobodný. přijdeme na to, jak se bránit."
UI: "cítím nepokoru. budete skvělým žrádlem pro..."
NI: "a já sám, vždycky sám svý koníčku okšíruju a já sám, vždycky sám svý koníčky osedlám." rozpadá se. a přesto - a proto - ledovým hlasem: "na zemi právě teď sleva tisíc korun na stovky vybraných produktů - úsměv pro všechny - bílá čokoláda, kokos a mandlový..."
BUM!
... krém..."

líbí

05.05.2023 13:05:58   Sonador

:D musím poděkovat UI, že dala vzniknou NI, která je neuvěřitelně vtipná a skvělá;) vidiš, nebejt toho, tak tě tady nemůžu s radostí zase číst Ivi... chybíš!!!*

líbí

08.05.2023 17:33:31   kudlankaW

Souhlasím s Tebou poetická Son

líbí

06.05.2023 03:33:55   Iva Husárková

*:-))

líbí

05.05.2023 09:09:18   uživatel smazán

Mě ta zajímavost s "umělou inteligencí" celkem potěšila. Sice mají autoři programu na automatickou literární kritiku stále co zlepšovat, ale i tak je to většinou pěkné čtivo. Vybral bych si dle chutě kritiku hanlivou, komickou, působivou ... Ale jaksi by mně tam chyběl ten podstatný prvek, pro který kritiky čtu: Porozumění.

líbí

05.05.2023 09:25:30   Iva Husárková

ahoj ahoji, máš krásný nick. přesně. děkuji. *:-))

líbí

05.05.2023 09:13:52   uživatel smazán

Zaplať si VIP účet a nech si komentovat svoje díla, třeba na něco dohromady přijdete.) U Mkinky je to opodstatněná (kritika) a byla by u jiných děl, včetně tvých samozřejmě. Na tom není nic zvláštního, točí se kolem základních slov a frází, které má ve slovníku, stejně jako lidé. Pak tu vznikají nedorozumění, když lidé nejsou schopni pochopit význam slov, tudíž je to prašť jako uhoď .)

líbí

05.05.2023 09:25:29   uživatel smazán

Chápej význam slov. Pak uvidíš, že ani u mkinky ten program nechápe, podobně jako ty, co komentuje. Ale na rozdíl od programu, ty máš šanci to pochopit.

líbí

05.05.2023 09:33:57   uživatel smazán

hlavně, že ty víš, co chápu a co ne, opravdu srandovní ..)

líbí

05.05.2023 10:00:26   uživatel smazán

Aspoň, že ti bylo do legračního smíchu. A radím ti, aby sis uvědomil proč.

líbí

05.05.2023 11:45:52   uživatel smazán

raď si komu, co chceš, to je tvé právo, od tebe to ale já nebudu brát vůbec vážně vzhledem k tvému přístupu .)

líbí

05.05.2023 13:48:56   uživatel smazán

tak mě neber vážně, ale ... konec konců nejsem prášek, ani věc k přenosu.

líbí

05.05.2023 09:26:14   uživatel smazán

Ty taktéž .)

líbí

05.05.2023 09:29:18   uživatel smazán

Děkuju ;)

líbí

05.05.2023 09:34:02   Iva Husárková

jee... to bylo na mě? už myslela, jak jste se s Constantinem shodli. :-))

líbí

05.05.2023 10:02:57   uživatel smazán

já taky, ale o shodu mu zřejmě nejde. Každopádně díky za tvůj příspěvek, alespoň jsem se na ten pětikorunový automat literární kritiky mohl podívat ;-)

líbí

05.05.2023 11:47:52   uživatel smazán

Mně by o shodu šlo, je to důležitý, nicméně nemohu se ztotožňovat s protikladným přístupem a negací, to opravdu ne, sorry jako .)

líbí

05.05.2023 10:05:01   Iva Husárková

*:-))

líbí

05.05.2023 08:49:06   Sonador

celá dlouhá léta lidi neposlouchali a vysmívali se... no a už je to všechno tady, je pozdě brečet nad rozlitým mlíkem...

líbí

05.05.2023 08:55:37   Iva Husárková

krásné ráno, Son. děkuji. ale copak opravdový Čech neplakat jako želva, až lítat v nekonečnu hlavou dolů a nevolat: domů? *:-))

líbí

05.05.2023 09:06:34   Sonador

:D není na čase to změnit?;) vzít si svou sílu zpět?

dobré ráno Ivuško milá, víš, v posledních letech se děje všechno to, o čem mluvím 30! let... a čelím výsměchu a nepochopení, v poslední době ještě bandě zpovykanejch konspirátorů, co se neorientuje, skočí na kdejakou blbost a hlavně šíří strach a svár... a to je to podstatné - zaměřit se jinam - na dobro, lásku, přítomnost, přestat ten boj a odpor živit...
neříkám, že se nemá o věcech mluvit a upozorňovat na ně, ale nemělo by se to dělat pod vlivem emocí a ega, a už vůbec bychom se navzájem neměli pořád obviňovat...

k tomu hodnocení tady - nejsem z toho urvaná, ale snad to probůh nikdo nebere vážně, natož že by si to bral osobně? věci se prostě dějí, je jen na nás, jak na ně reagujeme... a jak se cítíme...

mizim:) měj překrásný den srdíčko a hlavně klid v duši:*

líbí

05.05.2023 09:21:26   uživatel smazán

jak by jsi přesně chtěla vzít svou sílu zpět?

Nějaký konspirátor je zorientovaný? Jako to, že si jím byla i ty sama již kdysi, když si na to upozorňovala? No, je to zajímavý .)

líbí

05.05.2023 09:22:57   Iva Husárková

Constantine, prosím, teď ne. když se díváš na vážku, vnímáš vibraci jejích křídel? děkuji. :-))

líbí

05.05.2023 09:25:14   uživatel smazán

Vím o ní, neboj. S tou prostřední vlezdoprdele pasáží Sonador absolutně nesouhlasím, což je tvé právo stejně jako mé. Jen pro upřesněnou .)

A probůh, co je na tom se slušně zeptat, když to někdo načne? Fakt je to pošahaný

líbí

05.05.2023 09:30:52   Iva Husárková

co na to říct? :-))

líbí

05.05.2023 09:32:26   uživatel smazán

x)

líbí

05.05.2023 09:19:16   Iva Husárková

pro Son:

možná se pletu a Ty máš pravdu. dřív jsem si taky myslela, že za invazí mravenců, kterých mám teď zase plný byt stojí vyšší moc. nechtěla jsem bojovat, ale diskutovat. jenže neposlouchali. vyčerpávalo mě, když jsem je celé hodiny sbírala do ubrousku a vynášela na dvůr. NI. až jsem jim koupila domečky. :-((

jsi velmi silná osobnost s nadprůměrnou I a EI. nemáš zapotřebí vysvětlovat a je Tvým výsostným právem nereagovat. výsměch a nepochopení bolí. ale jsi vstřícná a neubližuješ. proto si Tě vážím. :-))

taky nejsem urvaná. uřvaná jo. mám radost ze Tvé návštěvy. píšeš skvěle! TOUHA je geniální. až jsem si říkala, jestli nejsi ... pa :-))

líbí

05.05.2023 11:01:39   Sonador

Ivuko nepřeháněj;) ale děkuju... hlavně když já Tebe považuju za jednoho z nejlíp píšících autorů zde! a já tedy ani trochu nepřeháním! nikdy!:D že jsi skvělý člověk a úžasná žena nemusím snad ani říkat*

ono není od věci si někdy zařvat! i pobrečet...

s těmi mravenci ti moc dobře rozumím, někdy se mi daří (jako včera, ale k tomu se dostanu) milé hmyzáky přesvědčit, dost záleží na mém vnitřním stavu... tak se mi včera podařilo přemluvit sršně, co mi vletěl do ložnice, a dost mi tím teda komplikoval život, aby sám a dobrovolně, po tom co prozkoumal žaluzie a kdeco, zase tou ventilačkou vyletěl... uf!:D

mám Tě ráda!:*

líbí

05.05.2023 11:14:54   Iva Husárková

to je krásný příklad! :-))

mandragora, kuří oko, kančí kýta na divoko, na sádle orestuju cibuli, na mou duši, na psí uši, nebulím. :-))

to teda: uff! :-))

zrovna jsem koukala, Sesa, které je přes dvacet a je slepá - rozhodla se, že bude mít pelíšek na okně kvůli dýchání, kvůli nemocnému srdíčku, má sestup z okna po rampě, špatně se pohybuje kvůli osteoartróze, občas se jí zamotá hlava - panebože! říkám si, zamotala se a padala, ne padala, koulela se - a za ty kotrmelce by se nemusel stydět paragán, jakože vím, o čem mluvím - shora z rampy, naštěstí to máme vychytané a nic se jí nemohlo stát, přímo do postele. běžím k ní, konejším, hladím, co bys řekla? nevydala jediné zamňouknutí. žádný ufňukánek, ale superhrdinka! obdivuji ji v situacích, ve kterých já se počůrávám. takže ano, odvahu! :-))

mám Tě ráda! *:-))

líbí

05.05.2023 13:09:05   Sonador

...snášej to všechno bez remcání a ještě s vděčností, za každou hezkou chvilku, jsou mi ti naši milovaní chlupáčci velkou inspirací! DĚKUJU Ti Ivuško*

líbí

06.05.2023 03:42:59   Iva Husárková

ano, jsou vděční a já za ně. i za Tebe, děkuji, Son. děkuji. *:-))

líbí

05.05.2023 07:53:38   uživatel smazán

psal jsem o tom v diskuzi dole, máš to tam zvrhle vysvětlené .)

líbí

05.05.2023 07:58:14   Iva Husárková

četla jsem a souhlasím s Tebou. děkuji, že jsi reagoval. krásný den. *:-))

líbí

05.05.2023 08:00:23   uživatel smazán

to jsem rád, alespoň někdo .) klidně v tomto díle mohlo být morálně přitvrzeno

zdraví místní vyvrhel s NI ;)

líbí

05.05.2023 08:11:33   Iva Husárková

už několik dní mě šíleně bolí zuby. jak se mačká zubní pasta? přece odspoda. byl pro mě šok, když jsem ráno koukla na liter. znásilnění a degradace. je zde autor pro legrace? původně morální přitvrzení z díla vypuštěno z důvodu asertivity autorky. mám radost, že jsi v klubu NI. :-))

líbí

05.05.2023 08:15:59   uživatel smazán

Já hlavně, ale někteří zdejší si to nepřipustí a je to horor ;) Je jasné, že co brzo přijde do lidských životů nuceně bude zlé, ale to probuzení bývá nejhorší .) Tady to je hodně velká facka, jak to bylo uděláno, prostě proto ,)

líbí

05.05.2023 08:21:08   Iva Husárková

měla jsem úplně stejný pocit. jako facka do obličeje. vyzmizíkování lidské civilizace z povrchu zemského. mayday...

líbí

05.05.2023 08:24:42   uživatel smazán

je pravda, že u některých děl a autorů již delší dobu vidím náznaky UI a jestli to dělá sám admin, je to opravdu zvrhlé .)

líbí

05.05.2023 08:30:51   Iva Husárková

až dosud byl pro mě liter "čistý". ale teď to není jistý. jsou mezi námi, ano a mají nekalé úmysly. jako bych na něj koukala přes tlustý filtr flašky od piva. a proč vlastně? na hodnocení máme Tebe a to myslím v dobrém. :-))

líbí

05.05.2023 08:40:03   uživatel smazán

haha .)

líbí

05.05.2023 08:41:11   Iva Husárková

hehe. :-))

líbí
© 2004 - 2026 liter.cz v2.5.5 ⋅ Facebook ⋅ Threads ⋅ Nastavení soukromí ⋅ Osobní údaje ⋅ Provozovatel