O starých a mladých lidech

O starých a mladých lidech

Anotace: O starších a mladých lidech.

Ptám se, mají staří lidé pro tento svět vůbec smysl?
Ano, Mají, jelikož kdyby všichni podle nějakého daného vzorce umírali třeba v pětapadesáti, přišel by náš svět o své dědečky a babičky.A právě to je jeden z nejdůležitějších důvodů proč stále žijí.Je mi skoro dvaašedesát a když jdu ven,
často potkávám ještě starší lidičky, kteří s velkou láskou laskají své vnučky a vnoučky.
Někteří mladí a doufám, že jich je co nejméně, tvrdí, že staří lidé jsou jen zátěž pro ekonomiku:-(
Takový člověk by se měl zamyslet především sám nad sebou, i on jednou bude starší, starý, pokud se toho vůbec dožije.Tito lidé hlavně poukazují, že důchodci berou důchody a to nadmíru vysokou.

V některých případech to může být i pravda, ale sám neznám případ, kdy by tento a nebo jiný důchodce s menší penzí jen syslil a syslil, aby měl všechny nadbytečné peníze jen a jen pro sebe.
Naopak, většina důchodců pokud mohou, svým dětem a i vnukům finančně pomáhají.
Tyto důchodové peníze jsou tedy z větší míry penězi v Neustálém oběhu.
Pochopitelně staří také musí myslet i na sebe, aby měli něco ve své finanční rezervě, o tom je život.

Nedávno se mi oženil hodný syn s hodnou snachou, a já i s mojí milovanou ženou,
jsme jim dali finanční dar, který je zjevně zaskočil.Jsou hodní a dělají nám jen samou radost, tak proč bychom jim ho nedali.
Pokud by to tak nebylo, a vlastní děti by byli zmetci, nic by od nás nedostali,
to je celkem logické, že?Znám osobně dvě rodiny, kde děti a ani vnuci nedělají svým rodičům a svým prarodičům žádnou radost, ba naopak.Byli vychováváni spořádaně a i přesto se jim děti a ani vnuci moc, spíše vůbec nepovedli.
Myslím si, že právě tito mladí lidé mají neúctu ke stáří, ale pozor,
i oni jednou zestárnou, pokud se toho vůbec dožijí.Pak možná sklidí co sami zaseli, nebo jinak, karma je karma.
Autor Jeněcovevzduchukrásného, 05.01.2024
Přečteno 90x
Tipy 14
Poslední tipující: paradoxy, Koblížek, Veru, Iva Husárková, Ondra, BArBArKO, Žluťák, Vivien, mkinka
ikonkaKomentáře (7)
ikonkaKomentujících (5)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Pod to se podepisuju, protože je to pravda pravdoucí!!

26.01.2024 17:03:36 | Koblížek

:-)Děkuji Koblížku za Tvojí pochvalu.

27.01.2024 12:16:28 | Jeněcovevzduchukrásného

Moc ráda jsem se do tvých řádků začetla. Jen jsem si povzdechla, že opravdu je ta dnešní společnost nastavená leckdy a v lecčems zvláštně.
A pak ještě jeden povzdech následoval...často mi přijde myšlenka, jaké budou moje děti třeba ve věku, co mám teď já. Budou mi oporou, až budu potřebovat??? Kdo ví... i když se snažíš vychovávat jak umíš nejlíp, kdykoliv se můžou věci zvrtnout... no ale taky nemusej...a je zbytečný o tomhle dumat teď... i když ta myšlenka prostě občas skočí, třeba zrovna ve chvíli, kdy si něco takovýho přečtu... děkuji.
Hezkej večer.

05.01.2024 19:19:23 | cappuccinogirl

Synovi je třicet sedm a znám ho velmi dobře, je to vlastně už dospělý chlap.Vyštudoval na soukromé vysoké škole, kterou si z půlky hradil sám(při studiu pracoval) a druhou půlku jsme mu tak rádi uhradili.Nějak nemám rád lenply, kteří chtějí po rodičích vše grátis.Co se týče mého stáří, nedělám si žádné iluze(věci se také mohou zvrtnout jak píšeš), že mi někdo zadarmo pomůže a ani bych si to nějak zvlášť nepřál.Říká se, že zadarmo ani kuře nehrabe, kapitalismus je zkrátka kapitalismus, s tím nic nenaděláme.Přál bych si se svou ženou být co nejvíce soběstačný, ale to je zase jenom naše přání.Snad se nám zadaří, život je někdy velmi nevyzpytatelný.Děkuji za přínosný komentář:-)

06.01.2024 14:45:25 | Jeněcovevzduchukrásného

Já nevím. Je mi šedesát pět let. Chodím do práce. Mám tři děti. A mám svůj živ Ale nevím, proč bych měla ještě ke všemu šetřit a strkat všechny své peníze dětem. Z toho už jsem vyrostla. Nejmladšího mám ještě na vysoké. Všechny jsem je před sebou koulela jako hovnivál kuličku, dokud studovali. Protože vzdělání je nejvíc a na celý život. Když ušetřím, tak si koupím obraz, knihy a nebo jinou radost...
To, jestli jsou tak hodní, poznáte, až budete bezmocní. Dřív ne. Moc vám to přeju.

05.01.2024 19:03:14 | Philogyny

Je toho sice málo spravedlivého na tomto světě, ale jisté zákonitosti stále fungují ..

05.01.2024 18:01:32 | Vivien

:-)Lépe bych to nenapsal:-)Díky

05.01.2024 18:06:00 | Jeněcovevzduchukrásného

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí