Nadváha

Nadváha

Anotace: jak to vidím já:)

Nadváha
Zamilujete se, to dokáže každý, no dobrá téměř každý. Ale dokázali bychom se zamilovat i do osob, která bude vážit třeba 200kg? Úplně stejný člověk ale jiný vzhled. Je možné abychom dokázali vnímat pouze povahu člověka?
Obávám se, že bych se do takového člověk asi nezamilovala. Je to možná povrchní, jenže představte si to. Kolik lidí by to dokázalo? Když si sáhneme hluboce do svědomí, tak jen málo malinko lidí, víc ne. A proč? Necpou nám snad denně do hlavy jak má ideální člověk vypadat? Nemá mít ty správné míry? Dobrou váhu? A když náhodou se nevejde do daných norem, tak jednoduše neodpovídá a je ošklivý. Není to snad tak? Nebo nezáleží dnes už na lidské duši? Ale ta přece není přes obal vidět. Máme si ji tedy připíchnout na sebe jako plášť? Od lidského srdce se neprokoukne tak jednoduše. Jak si to tedy máme urychlit?
Kdybychom denně viděli ve sdělovacích prostředcích lidi, kteří nejsou dokonalí, čili lidi ošklivé, tlusté, nebo kdo ví jaké. Nezdálo by se nám potom správné právě to?V tomto případě se uplatňuje jednoznačně davová psychologie. Ne všichni jsou si to ochotni přiznat, ale jsem naprosto ovlivněni tím, co nám ukazují. Kdybychom viděli samé modelky na vozíčku, chtěli bychom také vozíček. Nevěříte? Tak se podívejte jak se oblékáte.Není to nějak podobné trendům dnešní doby? Není to jiné než před sto lety? Je, vidíte, davová psychologie. Diktují nám i jak se máme oblékat. Má tedy vůbec cenu nad tím uvažovat? Neznechutí se nám nakonec celý život, když si uvědomíme, že spousta věcí, to co si myslíme, co děláme i proč co děláme, jsou jen trendem dnešní doby?
Neříká se nakonec tomuto asociace? Přijmout cizí věci a ztotožnit se s nimi? Není náhodou zespolečenštění člověka přijmout hranice, do kterých smí patřit a ve kterých se bude pohybovat? Je to úsměvné a smutné. Znamená snad stát se myslící osobou zároveň ovcí následující hloupé stádo, ovcí bez názoru?
Tak tedy dokázali bychom se zamilovat do dvěstěkilové osoby?
Autor mavi, 11.04.2007
Přečteno 377x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Ano, dokázal bych se zamilovat do 200kilové osoby. Stejně jako do osoby bez rukou či bez nohou či do osoby jiné národnosti a vyznání. Je to o něčem jiném. Je to o vnitřní kráse.

01.07.2007 23:30:00 | Metcheque

Ano, žijeme ve stádní virtuální realitě...

13.04.2007 19:16:00 | Bíša

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí