A já šel.....

A já šel.....

Anotace: psaný jakože za kluka..ale moje myšlenky..to co cítim...a asi to mnozí z vás znají..je to psaný za člověka...prostě...asi nic moc..ale nevim jak jinak říct,co cítim..

A já šel...šel jsem dál i když jsem věděl,že už nikdy to nebude jako dřív...já věděl..až moc dobře,jaký to bude mít celý následky..jenže jsem moc dobře nechápal,proč se to vlastně celý stalo..Snažim se bejt šťastnej...aspoň jednou v životě prožít něco,co bude fajn a já se budu cítit krásně..ale asi ne..asi to má přijít až za dlouho a nebo nikdy...asi by bylo lepší to nikdy..jenže to říkam teď,ale proč?...chcete vědět proč?pořád kolem mě někdo chodí a říká,jak to přijde...a když už mam pocit,že to přišlo,tak to skončí tak,že já jsem pak na dně,chci bejt sám a pokud možno sám tiše umřít...a pak taková ta věta..“to zas přejde“...heh..přejde..takový kecy...všechno si v sobě člověk nese..a ponese...ať už si myslí že ne..všechno nás ovlivní..a já nemůžu..nemůžu ani dejchat,ani se koukat kolem sebe,nemůžu se smát,brečet,řvát,mlátit,bejt hnusnej,,hodnej..nemůžu...to nejde..veškerý emoce jsou radši pryč..kdybych si je totiž připustil,tak bych si někde v klidu podřezal žíly nebo něco podobnýho....a tohle už nechci zažívat dál...takže proto,ať to radši nepřijde...
Každej chce bejt šťastnej..někdo k tomu potřebuje peníze,někdo lásku,někdo něco úplně jinýho...já chci vědět,že žiju a že nejsem sám..nic víc..jenom tohle..no jenom..právě že to je až moc..a kdo tohle nechápe..nemá cenu,aby čet dál...může to tu vyznít jako nějaký vzdechy a vzlyky...ale tohle je jenom zpověď jedný duše z 6 miliard lidí...v jednom člověku může bejt tolik bolesti,že mi z toho jde až mráz po zádech...každej si píše svuj osud sám..dobrá věta...ale ukažte mi jednoho člověka,kterej se podle toho chová...můžu se snažit jak chci..ale pokud nebudou ostatní lidi aspoň malinko na mojí straně,budou veškerý snahy k ničemu..už se přestávam snažit...přestávam..a je mi jedno,jestli mi bude někdo říkat,že dělam chybu a tak..každej dělá chyby..ale možná mi tahle chyba zachrání život..
Autor ipsynka, 11.04.2007
Přečteno 280x
Tipy 1
Poslední tipující: vodnař
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (1x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí