Český člověk a škola versus africký člověk a škola

Český člověk a škola versus africký člověk a škola

Anotace: Pro nás je škola jen dvě slova: NUDA a PŘÍTĚŽ. Co ale znamená škola pro africké děti???

Sbírka: O ČEM JE ŽIVOT?

ČESKÝ ČLOVĚK A ŠKOLA
Pro nás znamená chodit do školy jen učení, domácí úkoly a pro i některé i spoustu nudy. Co bychom za ní ale dali, kdybychom žili v Africe??? Hmm. Nikdo si neuvědomuje, ja se vlastně máme, když nám je umožněno chodit do školy. Většina z nás (hlavně ti, kteří bydlí nebo dojíždějí do škol ve velkých městech) má školy luxusně vybavené. No uznejte. Nemáme se tam špatně!!!
Tak proč do školy nechodit s chutí a vervou něco se naučit??? Velké spoustě lidí, kteří studují vysoké školy, je umožněno studovat dálkově. Mnozí to berou jako samozřejmost a ještě si občas stěžují. No uznejte. Není to sobecké? Dle mého názoru JE. A to na 90%.
CO Z TOHO VYPLÝVÁ??? Važme si toho, co máme a nebuďme sobečtí.

AFRICKÝ ČLOVĚK A ŠKOLA
Spoustě Afrických dětí není umožněno chodit do školy, protože Afrika je nejchudším světadílem a rodiče většiny dětí nemají peníze ani na to, aby celou rodinu uživili, natož aby děti poslali do školy. Musí pracovat na poli a i to, co si vypěstují, musí prodat, aby se alespoń trochu uživili. Ale do školy by chodily děti rády. Ne jako my. Jen proto, že je to naše povinnost a kvůli neomluveným hodinám bychom se nedostali tam, kam chceme. Ale i ty podmínky v Africe. Vždyť se jejich škola dá přirovna ke ,,kůlničce na dříví''. Tak proč jim nepomoci??? Třeba adopcí na dálku.

A CO Z TOHO VYPLÝVÁ??? Nebuďme sobečtí a buďme rádi za to, co máme. Zkuste si sami sebe představit v Africe!!!
Autor ona ..., 13.04.2007
Přečteno 462x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

spravny pristup k dulezitym vecem...jsem stejneho nazoru

13.04.2007 22:11:00 | Malá Trapka

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí