(pozitivní kritika)

(pozitivní kritika)

 

 

 

Být za každou cenu pozitivní, znamená být negativní. Nekriticky. A tiše tak souhlasit se všemi špatnostmi světa. Kritika není negativní přístup, když je oprávněná, právě naopak.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Autor Lighter, 06.07.2016
Přečteno 813x
Tipy 3
Poslední tipující: Philogyny1, Amonasr, Frr
ikonkaKomentáře (8)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

tak už je mi to jasné - jsi z jiné planety :-) nebo já. vůbec ti nerozumím. víš aspoň ty, co jsi chtěl říct?

06.07.2016 18:59:14 | hledač

A je to můj problém, že tomu nerozumíš? Řekl bych, že ne. Buď pozitivní. :-)

06.07.2016 22:22:59 | Lighter

ne, to je v pořádku, jsem na tě příliš technickej, prostě mám rád jasno :-) otázka zněla, jestli ty vůbec víš, co píšeš. jako jestli si trochu rozumíš. no, ono je to někdy těžké.

ono mi z toho vychází, že být pozitivní je blbý, a být negativní spasí svět. jenže s tím lze těžko souhlasit. to "nekriticky" už je tam jen proto, aby tam bylo další jakože odborné slovo. otázkou je, proč je to napsáno tak "jakože moudře", složitě, překombinovaně. až mi to připadá hloupé.

07.07.2016 09:27:55 | hledač

Já tomu rozumím tak, že být pozitivní, znamená být nekritický, což je tedy v důsledku negativní, jelikož to znamená souhlas se "špatným". Z toho úhlu pohledu se pak kritika stává pozitivním přístupem. Například mikrovesmír literu budiž vhodným příkladem, na kterém se dá tento aforismus ilustrovat :)

Abych tedy byla pozitivní, Lightere, po dočtení tvých aforismů si vždy řeknu "a co jako?". Mám z toho dojem, že tvůj myšlenkový písek, na kterým si hraješ, je strašně malej. Jako bys vůbec netušil, že za hranicema je mnohem větší a složitější vesmír. V podstatě to stejné vyjádřil už hledač tou kadibudkou. To, co tu předkládáš, je z mého pohledu nesmírně banální, to zajímavé, ironické či kritické vždycky spolehlivě mineš. A je fuk kolik vysvětlení, komentářů, odkazů na wiki apod. tu dáš. Problém je, že ty prostě nejsi schopný vidět, jak je ten tvůj horizont omezenej. Ke každému mysliteli vždycky patřila a patří reflexe vlastní pozice v tom, co říká ;)

07.07.2016 10:46:40 | tall&curly

Chápeš to správně. (ad první odstavec) Díval jsem se do zrcadla a byla tam sebereflexe. Vtip. :-) (ad druhý odstavec)

08.07.2016 14:02:18 | Lighter

Přečti si to ještě jednou, chápeš to nějak divně.

07.07.2016 10:21:35 | Lighter

má odpověď = koment nad tvým od tall. ona se umí srozumitelněji vyjádřit, než já. prostě se míjíš, a nevíš o tom, a já ti to neumím dobře vysvětlil.

07.07.2016 10:55:50 | hledač

Člověk nemůže všechno hned pochopit, byl by nejchytřejší na světě. Vtip. :-)

08.07.2016 14:04:14 | Lighter

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí