Zlatíčko

Zlatíčko

Anotace: Velké uvědomění ...

Kdybych tehdy věděla, že vždy není zlatem, co se třpytí
Tak bych dneska nebyla jak lidově se říká: v :-P :-D
Autor Krysařka, 15.05.2015
Přečteno 533x
Tipy 2
Poslední tipující: Jort, Amonasr
ikonkaKomentáře (7)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Cit pro rým máš teda dobrej

15.05.2015 22:59:37 | Lucid Alien Jeer

To měla být ironie, než jsi na to přišel ? :-) Pokud ano, zde vidíš, že urážet se nevyplácí. Krom toho, když píšu: ,,jak lidově se říká'', tak je jasné, že použiju něco frekventovaného pro téměř všechny společenské vrstvy a používaného již kdoví jak dlouho :-).

17.05.2015 17:13:22 | Krysařka

Já teda v žádné sociální vrstvě, ve které se pohybuji, slovo "řiť" použité neslyšel v žádném kontextu =D
A ano, sypu si popel na hlavu :(

17.05.2015 20:32:21 | Lucid Alien Jeer

Možná, každopádně je ale LIDOVĚJŠÍ než vulgarismy, které sis dosadil ty. Zkoušela jsem hledat původ úsloví ,,být v řiti'', ale nijak moc úspěšně. Není nejpůvodnější, starší je ještě ,,být v háji'' nebo ,,jít do háje'' (kde háj má být pohanské místo, kde byli pochováni mrtví- tudíž něco jako ,,zemři!''). Stejně mi i tak přijde staršího původu a říkalo se dříve, než třeba jít do prdele, o těch ostatních vulgarismech nemluvě. Každopádně díky, protože jsem se dozvěděla spoustu nových věcí o etymologii různých slov:-). Ani tak si ale nemyslím, že by ta urážka byla na místě, pokud si přečteš některé mé novější básně. Nemám pocit, že bych neměla cit pro rým:-).

18.05.2015 16:38:18 | Krysařka

No jasně, proč nepokračovat v osočování a stálém rozebírání dané věci i po zametení pod koberec? =D To známe.
A ano, Tvé novější básně jsou fajn :) Chválím Tě :)
Chceš preclík?

18.05.2015 23:39:24 | Lucid Alien Jeer

Nic, co by se týkalo osočování v mém komentáři nevidím. Stálé rozebírání věci ano, ale ne z toho důvodu, že bych se chtěla hádat, spíš jsem nepochopila, proč první věc, kterou mi po dlouhé době napíšeš, je urážkou. Taky bych mohla napsat ,,to známe " :) Nerozebírala bych to, kdyby ses hned omluvil- slovem promiň,ne preclíkem:) Mávám bílou vlajkou, už nic řešit nechci:)

19.05.2015 06:08:48 | Krysařka

Beru to zpět. Já si dosazoval těžší vulgarismy =D

15.05.2015 23:24:32 | Lucid Alien Jeer

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí