jedna velka rodina

jedna velka rodina

Aby ste porozumeli pribehy tak se kouknete na moje dila :-)
A je tu 3 dil jedny velky rodiny,a mesic zari
3 zari=
Dnes se stalo neco neuveritelneho :O Jakub nacapal Honzu s Luckou.
Honza s Luckou se libali v kuchyni a najednou prisel ze sveho pokoje Jakub a videl je.
j=co to tady delate?
Luckou s Honzou se lekli.
h=co? ty nepoznas libani,libame se :)
ka:promin Kubo :(
j=jaky promin ty chodis s nim?
h=uznej sem hezci no :)
ka:jo ted spolu chodime no.
j=to si Honzo vypijes :O
6 zari=
Dnes se Kuba a Honza poprali v pokoji
j=Ty zmrde ty si mi prebral holku!!
h=no a? mel sis ji hlidat.
j=tys nemel na ni co sahat!
h=tak mi nezavid ze sem hezci
j=ty? ty jsi obluda
h=ty mas co rikat
Behem toho co si nadavali tak prali a posunuli se ke schodum
j=tobe se to vrati a nechme byt,si sketa
h=ty mi nebudes nadavat ty...
j=pozor schody!!
h=to me ale vubec nezajima!!!
Honza strcil Kubu ze schodu,a Kuba musel do nemocnice.Rodice Adam a Eva Honzu potrestali.Kuba ma lehky otres mozku a zustal v nemocnici a Honza dostal pohlavek a dostal 2 mesice zaracha.
12 zari
Dneska se Kuba vracel znemocnice a hned jak uvidel Honzu tak mu dal pesti,Honza se ani nebranil a ani nic nerikal,Kuba byl prekvapeny.
17 zari
Dneska nekdo zvonil a sel otevrit Kuba
j=kdo jste?
nova postava=ev=eliska
ev=bydli tady Eva Novakova?
j=ano to je moje mama
ev=jeee ty ses jeji syn?
j=ano jsem :) kdo jste?
ev=dlouholeta kamaradka Evy,je doma?
j=jo ja ji zavolam.
Jakub zavolal mamu Evu ke dverim
e=jeee to jsi ty elisko??
ev=ano sem ty si se vubec nezmenila :-)
e=co tu delas?
ev=ale manzel me vyhodil,mohla bych tu u tebe prespat?
e=no jasne :-) pokecame a tak
Kdyz prisel Adam z prace Eva mu vsechno rekla a ten se hned s ni pohadal,(to tu psat nebudu jeste by se toho pan PROFESOR CHYTL A HADAL A ZACAL BY SE HADAT SEMNOU ,nepatri k pribehu)
22zari=
Eliska rika porad Eve ze si neco najde a pujde.Eliska si zasedla na Honzu a porad mu rozkazuje
ev=nechces si to uklidit?
h=ne ja to tady mam porad a nikdo mi nic nerika jako ty porad
ev=nebud drzej,nebo to reknu mame a ta te potresta
Zatimco na Kubu je zase uplne mila a docela se vtira
ev=Tak co Kubo mas holku?
j=ted nemam
ev=tak pujdem vecer do nejakyho klubu a nejdem ji ne?
j=ne to radsi ne :)
ev=ty nechces holku?
j=jo ale ted ne :(

Vim tento dil je kratky ale vynahradime si to dilem dalsim coz bude mesic rijen.
na co se muzete tesit?
Jak dlouho zustane Eliska v jedne velke rodine?
Cim bude vydelavat Honza? (je mu teprve 13)
A kdo bude mit autonehodu? To se dozvite priste :-)
Autor piskott15, 08.01.2014
Přečteno 496x
Tipy 1
Poslední tipující: Amonasr
ikonkaKomentáře (43)
ikonkaKomentujících (4)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Kuba má lehký otřes mozku, Honza dostane pohlavek. :D :D

09.01.2014 01:01:56 | Jan Voralberg

No co :DDD ja sem nic lepsiho nevedel :DD

09.01.2014 15:47:58 | piskott15

Sice nekonečné TV seriály nesleduju, ale tak nějak si je představuju... :-D Myslím, že jako jejich budoucí scénárista máš dobře nakročeno... ;-)

09.01.2014 00:13:43 | Amonasr

To sem necekal :-) dekuji :-) jestli to nebylo ze srandy :D

09.01.2014 15:48:50 | piskott15

Ta úsměvná drobná ironie není vůči Tobě, ale vůči těm TV seriálům jako takovým... ;-) Myslím, že k vymýšlení zápletek a jejich zajímavému podání i s patřičným vtipem máš nesporně talent. Na hlubší vykreslení psychologie postav máš ještě čas, k tomu jsou nutné i hlubší zkušenosti, tedy i vyšší věk. Ale je vidět, že Tě psaní baví, a ta klukovská jemně ironická rozpustilost i patrný úsměvný nadhled, které se v tom odráží, jsou Tvému mládí úměrné i sympatické... Vnímám to tu jako příjemné osvěžení... :-)

09.01.2014 16:04:02 | Amonasr

juu :) tak to fakt dik :) ja myslel ze tomu pribehy spis nikdo nebude rozumet :D

09.01.2014 17:38:37 | piskott15

Nic nesrozumitelného na tom není. Sice tou formou a psaním na tabletu to moc čtenáři neulehčuješ, ale jde jen o zvyk, není to tak složité... ;-)

09.01.2014 21:05:21 | Amonasr

kdybych fakt mel pocitac tak bych psal lip aby to bylo srozumitelnejsi nez je to ted :)

10.01.2014 15:17:25 | piskott15

Vím, už jsi to někde psal :-) To nebyla výtka, jen takový povzdech ;-)

10.01.2014 15:32:28 | Amonasr

to druhy :D :( nejlepsi by bylo kdybych mel vlastni studio :D

10.01.2014 15:57:34 | piskott15

Jo, člověk si nemá klást nízké cíle, když chce něčeho dosáhnout... ;-))

10.01.2014 16:50:55 | Amonasr

:D ;D no vzdyt jo :D a prave proto mit zadny nebudu

10.01.2014 16:53:57 | piskott15

:-D Tak tos mě bystře převez, to oceňuju... ;-)) Je vidět, že Ti to myslí nekonvenčně, což je první základ budoucího úspěchu na literárním kolbišti... ;-) Ale všiml jsem si už dřív, že sis lehce poradil i s neodbytnějším diskutérem, než jsem já, takže mě to zas tolik nepřekvapuje... :-))

10.01.2014 17:05:18 | Amonasr

:-) myslis nikotina tady odsud? :DD

10.01.2014 17:10:58 | piskott15

Raději bych nejmenoval, abys někoho třeba ještě nepřivolal, není o co stát... ;-) Spíš mi třeba řekni, kdy zavěsíš pokračování, abychom končili veseleji... :-)

10.01.2014 17:28:19 | Amonasr

:D to nwm :D asi o vikendu :D :-) ty chces? :-)

10.01.2014 17:35:28 | piskott15

Dokud Tě to baví psát, tak chci - přece to nebudeš strkat do šuplíku... :-) Zatím tam nebylo nic, co by mě odrazovalo, tak si rád přečtu i pokračování... ;-)

10.01.2014 17:38:31 | Amonasr

ale stejne si asi jedinej ;D :(

10.01.2014 17:42:33 | piskott15

To asi úplně ne, když tam máš 23 přečtení... To není o tipech - každý musí nějak začít a když Tě psaní baví, tak se tím tady i trénuješ a bude Tě to posouvat dál. Pak přijde třeba i víc těch tipů... A i kdyby Tě to neposouvalo, tak jestli máš potřebu se z něčeho vypsat, je lepší to tu zavěsit a podělit se i s druhými, než si to nechávat jen pro sebe. Třeba to někoho může oslovit obsahem, když ne zrovna formou... Ale nechci poučovat... ;-) Buď zkrátka svobodný - i to je hodnota Literu, že si tu každý může říct svůj názor, jako někde v Hyde Parku :-) V tom jsi tu na roveň se všemi ostatními... :-)

10.01.2014 17:52:21 | Amonasr

no jo mam tam sice 23 precteni ale ty lidi to nemusi cist :D jen se to muzou povidat a potom zase odkliknout pryc :D

10.01.2014 18:01:40 | piskott15

Tak to už nezjistíš - ovšem to nikdo z nás... Ale tak minimálně dva další to četli taky, když komentovali... :-) A jeden zaručený čtenář Ti nestačí...? Tak nemůžeš být hned Jaroslav Dietl, on taky určitě nějak začínal a možná, že za Liter by byl tenkrát vděčný... ;-) Jestli nevíš, kdo to byl, tak ten kdysi sekal TV seriály jako Baťa cvičky a docela mu to šlo, i když v té době se nebylo jinak moc na co koukat. Ty dnešní autory už neznám, tak nemůžu sloužit. Ale tak mě napadá, Ty jsi vlastně jediný soudobý scénárista TV seriálů, o kterém můžu říct, že znám aspoň jeho nick. Tak to není taky špatný, ne...? ;-))

10.01.2014 18:09:58 | Amonasr

ale fakt dekuju :-)

10.01.2014 18:19:34 | piskott15

:D si me pobavil :D ja koukam na vsechny serili soucasnosti :D a cerpam to z nich a nebo taky z knizek :-)

10.01.2014 18:12:36 | piskott15

:-D Tím se asi k nobelovce za literaturu nepropracuješ (možná tak leda na Magnesii Literu), ale u Oscarů za scénář bys mohl mít v budoucnu šanci, to zas jo - ty už se za tu seriálovou TV úroveň běžně udělují. Kdybys chtěl ale třeba Zlatou palmu z Cannes, tak bys časem musel přepnout na trošku jinou kvalitu... ;-)) Tak to si dělám legraci (ale jenom trošku). Aspoň když čerpáš z těch TV seriálů, tak se na ně nemusím koukat já a budu taky v obraze - takže fajn... ;-) Promiň - to se netýká knížek, myslel jsem jen ty seriály... ;-)

10.01.2014 18:20:02 | Amonasr

jo to je dobry :D ale to me fakt neceka :D ale chtel bych delat scenar k serialu :DD

10.01.2014 18:23:56 | piskott15

Tak už neztrácej čas se mnou a piš, nebo se Ti postavy mezitím tak promíchají, že už to nerozmotáš Ty ani čtenáři... ;-) A nejmíň na ten další díl máš jednoho čtenáře jistého, to zatím můžu slíbit :-)

10.01.2014 18:28:12 | Amonasr

to ja si je pamatuju ;D i kdybych to nepsal mesic :D a jediny ctenar budes ty :D

10.01.2014 18:30:27 | piskott15

Nenech se mýlit - jen za tu naši diskusi Ti zatím přibyli tři... ;-)) Tak zlom vaz, těším se na další díl :-D A tím se žádný skutečný TV seriál pochlubit nemůže... ;-)

10.01.2014 18:33:00 | Amonasr

jo jenze skutecny serial sleduje milion lidi :D a tady jen pres dvacet lidi ;D

10.01.2014 18:37:22 | piskott15

No a? Každej nějak začínal ;)

10.01.2014 18:38:30 | Elisa K.

no jo ale kdybych mel byt ten scenarista tak bych musel umet gramatiku a ted ji spis zapomenu :DD

10.01.2014 18:41:34 | piskott15

Někteří i na Literu jsou s gramatikou na tom hůř, než Ty... Čímž nechci říct, že ji máš zapomínat ;-) Ale i tu si tady naopak můžeš tím psaním procvičit...

10.01.2014 18:44:33 | Amonasr

a nebo spis hacky a carky zapomenu :DD

10.01.2014 18:45:36 | piskott15

Tak toho se neboj, na to se nezapomíná. A když se tak zběžně a v rychlosti znovu dívám na text, tak se mi zdá, že gramatika zrovna není Tvoje slabá stránka... ;-)

10.01.2014 18:51:24 | Amonasr

Klídek. Sice nevím, jak je to s psaním scénářů, ale určitě po napsání prochází nějakou korekturou ;)

10.01.2014 18:43:08 | Elisa K.

Eliško, vítám Tě v této diskusi a možná toho využiju a udělám si mezitím zase nějakou práci, kterou jsem už měl mít dávno hotovou... :-D Ale jsem moc rád, že jsi mě v tom nenechala s piškotem samotného - ve třech je tu zase o něco veseleji :-)

10.01.2014 18:48:40 | Amonasr

To víš, raději dělám ženský dozor :-D A víc hlav víc ví, že jo ;-)

10.01.2014 18:53:32 | Elisa K.

A taky Tvé názory můžou být piškotovi mnohem bližší a užitečnější, než moje, neb jsi i přes své mládí tady uznávaná a ceněná autorka... Sice i já se pořád cítím ještě hodně mladý, ale už tak skoro na osmnáct, a v tomhle věku je přitom znát každý rok, že jo... ;-))

10.01.2014 18:58:25 | Amonasr

ja sem v ty chvili musel zmizet :D promin :)

11.01.2014 13:57:00 | piskott15

V poho... :-) Nic nám snad neuteče... ;-)

11.01.2014 14:21:38 | Amonasr

ted uz jdu psat :)

12.01.2014 09:23:33 | piskott15

Už jsem si říkal, co je s pokračováním... ;-)

12.01.2014 09:34:16 | Amonasr

uz sem ho dopsal :)

12.01.2014 12:41:14 | piskott15

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí