Hledání ztracené lásky

Hledání ztracené lásky

Anotace: Pomůže mi někdo?

Když jsem byl na diskotéce,potkal jsem ženu mých snů.Tedy,mám pocit,že se mi dřív o ní zdálo.Ale je nějaká divná.Má takové řeči,ve kterých se nevyznám.Hned zkraje mi řekla,že je "Kněžka lásky".Nic proti.Církve dostaly zpět majetky,takže asi nouzí trpět nebude.A taky nevím,proč by mi to vadilo.Ve víře k Bohu jsem tolerantní.
Když jsme tančili,neustále mi rukou kontrolovala,jestli nemám rozepnuté kalhoty,tak si myslím,že je velmi starostlivá.Je mi však divné,že totéž chtěla po mně.Neustále mě brala za ruku a strkala si ji pod sukni.Jenže tam neměla ani zip,ani knoflíky.Asi si to neuvědomila.
Byl tam strašný rámus,takže při rozhovoru jsem slyšel velmi mizerně.Řekla,že má chuť na sekt,když pije alkohol,tak jsem objednal šampáňo.Když přišel číšník a položil ho na stůl,tak se ke mně naklonila a hlasitě řekla:"Sechst".
Objednal jsem tedy ještě pět lahví,sice trochu drahá sranda,ale s nadějí životní lásky.Je velmi chytrá,když umí německy.
Pili jsme šampus a hovořili,když se mne náhle zeptala,jestli nechci k ní domů,že mi ukáže Geni Thálie.Sakra,ani jsem nevěděl,že Genzer tu cenu dostal.
A nejspíš má ráda srandu a zná se s komiky,když jí Geňa ty ceny nechal doma.
Ale odmítl jsem.Takhle pozdě na exkurze nechodím,nehodí se to.
Pak jsme vyšli ven a šli pomalu do centra.Když jsme šli přes park,chytla mě za ruku a zeptala se,jestli bych rád oral.Asi její církev dostala nějaké polnosti a potřebují je obdělávat.Tak jsem jí musel vysvětlit,že jsem vyučen ve stavebnictví a k zemědělství nemám žádný vztah.
Se slovy:"Jdi do háje" mi podala navštívenku a odešla.

Druhý den jsem zavolal na číslo,které bylo pod názvem Zavolej mi do klubu,ozvala se mi nějaká sekretářka,či co.Chtěl jsem jen vědět,do kterého háje mám přijít a kdy.Ta paní byla nějaká divná.Celý rozhovor vzdychala,asi má nějaké trable,chtěla po mně podivné úkony,jako třeba,abych ho vzal do ruky,ale neřekla koho,nebo co.Říkala věci,kterým nerozumím,ale nechtěl jsem to položit,jsem slušně vychován a vždy čekám,až druhá strana hovor ukončí.

Po půl roce,když jsem konečně splatil fakturu od T Mobilu,navštívil jsem opět diskotéku s nadějí,že svou osudovou lásku opět potkám.Byla tam!Ale,když mě spatřila,rychle odešla.Asi musela do diecéze.
Teď tam chodím každý týden a čekám,až se zase objeví.Chci se jí totiž zeptat,jestli ještě hledají toho oráče,protože při pátrání po hájích v okolí jsem přestal z nedostatku času chodit do práce a vedoucí přijal někoho jiného.

Tak vás prosím,přátelé,kdyby jste ji někde potkali,řekněte jí,že jsem každý den před Hlavním nádražím na druhé lavičce zleva.A že čekám!

Děkuji.
Autor Bakchus, 05.06.2013
Přečteno 490x
Tipy 7
Poslední tipující: lipo, ewon, Elisa K., Sarah, isisleo
ikonkaKomentáře (3)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Nádherné a vtipné,:)

09.06.2013 17:10:53 | pulita alma

Skvěle jsem se pobavila, díky :-)

09.06.2013 16:59:13 | Elisa K.

:-)))..pobavilo..:-)))

05.06.2013 09:33:29 | isisleo

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí