IVO

IVO

 

Od té doby, co je můj život v prdeli, nemám ráda sobotu, ani neděli. V čase, kdy jiní šťastně žijí, podléhám smutku a apatii. Slzy se mi bez přestání derou do očí. Nechápu nic. Je mi tak těžko, tak prázdno. Samota pálí jako sůl. Jsem tady ještě, ale slova mi váznou. Už mám jen srdce půl. Ale není to fér! Vždyť jsem ještě dítě! I ozve se z vyšších sfér: „Ivo, miluji tě!!!“

 

Autor Iva Husárková, 11.09.2016
Přečteno 647x
Tipy 11
Poslední tipující: mirecek, Amonasr, Philogyny1, Fany, básněnka, jitka.svobodova
ikonkaKomentáře (19)
ikonkaKomentujících (6)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

To je nádherný :-)

11.09.2016 13:18:54 | Tvořilka Lenka

Nádherný je, Ty světlo mých očí, ty skřivánku se zlatem v hrdle, že na každou blbost hned skočíš a že obě jsme mile prdlé... děkuji moc a vážím si toho. Krásný den. :-))

12.09.2016 02:13:35 | Iva Husárková

Skvělá parabola - díky za to krásné jiskření, které tu rozdáváš, a ještě jednou bezva neděli, Ivo! :-)

11.09.2016 11:57:44 | Amonasr

Ami... snad se nezlobíš za to oslovení, pokud ano, je třeba, abys mě zase usměrnil, jinak já děkuji Tobě a moc si Tvých slov vážím... víš docela mi připadá, že ta slova, která na Literu čtu jsou určena nějaké jiné Ivě a mám neodbytná nutkání ohlédnout se přes rameno, ale současně mám strach, že tam bude... ťukat si na čelo a ironicky se šklíbit a řekne asi toto: všechna ta chvála je moje a Ty jsi jen prázdné nic, Ty jsi jen prázdný pojem, princezna z Nemanic... jenžééé... já si budu vědoma, že za mnou stojí armáda (hrstka? hrstička?) Literáků, takže jí natvrdo odpálkuju: (omlouvám se za vulgarity) ... vyser si voko, páč já jsem... ko ko... no sice někdy míň myslím, ale potrpím si na nesmysly!!! A - no vidíš, ami, takovou jsi mi napsal skvostnou reakci a já to zase úplně znemožnila... se, prosím nezlob... a kuju :-)))

11.09.2016 12:23:22 | Iva Husárková

Nic jsi neznemožnila, Ivo, a vlastně jsi vyjádřila i mé pocity, když mě nekriticky chválíš... ;-)) Jenže já Tě tady pochválil kriticky :-D Mně se líbí poezie, ze které cosi dýchá, jiskří, nebo sevře vnitřnosti, zkrátka, když žije, ne když se něco čtenáři snaží (byť třeba rafinovaně a se zdařilým make-upem) předstírat. A tu nehranou opravdovost u té Tvé fakt cítím a vnímám ji - tak mi to promiň :-/ ;-)) A oslovovat mě můžeš jak libo - pokud to nebude ovšem vulgární, to bych se pak mohl začít bránit :-D

11.09.2016 12:41:24 | Amonasr

V první chvíli mě napadlo, že se z té kritické chvály půjdu ožrat, jakou mi udělala radost... než mi došlo, že zrovna nepiju... ale musím se Ti svěřit, co se toho svírání týče, že jsem na tom stejně při čtení Tvých děl (a kromě toho - promiň - se mi ještě vždycky sevřou půlky, když napíšu vyloženou drzost, bo mám strach, že ta facka přece jen přiletí...) a děkuji, že Tě smím oslovovat Ami, je to pocta. :-))

11.09.2016 13:16:12 | Iva Husárková

Dobře mě rozesmáváš a to je drahocenný dar, díky ;-))

11.09.2016 13:54:23 | Amonasr

Když Tě něco, někdo, dokáže rozesmát, je to opravdu vzácný dar. Mám rrradost. Musím se přiznat, že za celý život jsem se tolik nenasmála, jako co jsem tady. A teď mě napadlo - neberme darů od svých právních zástupců... nevím proč mi naskakujou takový hlášky, ale skvělý je, že Ty ani já nejsme advokáti a tak si můžem dovolit se uchechtat... krásný den. :-))

12.09.2016 02:09:56 | Iva Husárková

Chechtám se zas - mám mezi advokáty pár dobrých kamarádů a myslím, že by se zasmáli společně s námi :-) Dobrý advokát si umí udělat srandu i sám ze sebe a ze své profese, vždyť ona je často natolik absurdní, že je to i na místě. Taky asi není náhoda, že v Americe je nejvíc zesměšňujících vtipů právě na ně - tam už tu absurditu dotáhli k naprosté dokonalosti ;-))

12.09.2016 11:58:31 | Amonasr

Dobrý advokát je k nezaplacení, viď... a to doslova... Znáš tenhle? Představte si, že jste zavřeni v místnosti s tygrem, chřestýšem a advokátem. Máte pistoli, ale pouze dvě kulky. Co mustíe dělat? Střelit advokáta dvakrát. (no, trochu drsný). a co tohle? Soudní proces v Grónsku: „Řekněte nám, kde jste byl v noci ze 14. listopadu na 20. března...“ a tenhle se mi moc líbí: po vyhraném soudním sporu posílá advokát svému klientovi telegram: pravda zvítězila, obratem obdrží odpověď: ihned podejte odvolání... :-)) Krásný den.

13.09.2016 02:26:42 | Iva Husárková

Jeden hezčí než druhý :-D Ovšem ten nefalšovaný úlek chudáka klienta při tom posledním mě rozesmál nejvíc ;-))

13.09.2016 14:51:05 | Amonasr

Super, že Tě rozesmál... jak řekl Karel Čapek: humor je solí země a kdo je jím dobře prosolen, vydrží dlouho čerstvý... mi se taky nejvíc líbí ten poslední... chi, no nic proti advokátům, díky panu Ducháčkovi víme, jak těžkou mají řeholi. :-)))

14.09.2016 03:48:13 | Iva Husárková

;-))

15.09.2016 23:04:37 | Amonasr

Jestli se mi ten nahoře ozve, písnu. Phil, když máš domov, skutečný domov, není co řešit. Ale někdy je to jen místo na přespání. Jé... a teď jsem si vzpomněla, ráno mi přeběhla přes cestu bílá kočka, fakt bílá, vždycky černé... bylo to zvláštní znamení a vysvětluji si ho takto: někdo s Tebou dnes bude cítit, žena, velmi krásná a oduševnělá a ukáže Ti cestu, ukáže Ti cíl, jmenuje se... Phil... dnešní neděle je moc hezká, děkuji Ti a tleskám. :-) Krásný den.

11.09.2016 10:36:56 | Iva Husárková

Zítra bude pokračování na téma ozvěny z vyšších sfér?
Mohlo by... :)
Já také neměla ráda soboty a neděle, mám ráda svou práci, baví mne, byla bych tam pořád. Ale poslední dobou jsem už raději doma...

11.09.2016 10:19:13 | Philogyny1

Vždycky nás někdo miluje, smůla - že často nevíme, kdo to je :-)!

11.09.2016 08:41:13 | Fany

Jo - je to kardinální průser... ale stejně - hurá! :-) Krásný den.

11.09.2016 09:16:14 | Iva Husárková

Vono nebude tak zle
...

11.09.2016 07:52:04 | básněnka

Už není... :-)) jsem si posteskla a díky, že jsi mě vyslechla. :-) Krásný den.

11.09.2016 09:17:30 | Iva Husárková

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí