První rande

První rande

Anotace: Řekla bych, že takhle to praktikuje spousta z nás...

Proč se všichni, zvláště pak my děvčata, na tento okamžik tolik těšíme, to opravdu nechápu.
"Bude to zlomová chvíle v mým životě!"říkáme si všechny. "Určo to bude chlap mýho života, můj osudovej princ!"
Už dva týdny před osudovým dnem D obíháme všechny svoje kamarádky, vlastně i sokyně a holky, se kterýma se normálně nebavíme, protože jsou to podle nás "blbý vyzáblý kozy", a chlubíme se svým úspěchem. Kamarádky skáčou pomalu dva metry vysoko radostí a hned začnou udílet rady co si vzít na sebe, jak se namalovat a učesat,... A sokyně skáčou dva metry vysoko zlostí. "Jak se to tý káče povedlo? Jak ho uhnala?"
Týden před osudovým dnem radost pomalu opadá a přichází na řadu nervozita. "Co když se před ním ztrapním? Co když řeknu něco hloupýho? Bude si myslet, že sem úplně vypatlaná!" Ano, tohle si říkáme všechny.
Tři dny předem už nejíme, abychom nevypadaly moc tlustě. Po dni a půl nám začíná být špatně od žaludku, ale nám je to jedno. Hlavně když se mu budeme líbit.
Už nejmíň 100x jsme přeházely skříň a pokaždé jsme zjistily, že nemáme co na sebe. Nakonec stejně vyhraje ta riflová mini a černý tričko s výstřihem až na pupík, co jsme si vybraly už napoprvé, ale co kdyby jsme našly něco lepšího?
Nejmíň milionkrát probíráme s holkama strategii. Už jsme vymyslely jak se tvářit po příchodu onoho prince, jak ho pozdravit, jak moc nahlas se smát, když řekne něco vptipnýho, co říkat, aby to nebylo trapný a nemyslel si bůhví co.
Nastal den D!! I Když jsme se připravovaly bezmála čtrnáct dní, jsme od rána nervózní "jak sáňky v létě". Ve škole se nemůžeme vůbec soustředit. Sedíme a přemýšlíme, jestli jsme na něco nezapomněly. Je nám špatně od žaludku nejen ze stresu, ale i z toho, že jsme už tři dny nic nejedly. Když jdeme kolem druhé domů, málem nás přejede auto, protože myslíme jen na jedno. Už jenom dvě hodiny!!
Doma lítáme sem a tam a nevíme co dřív. Osprchujeme se, umyjeme si vlasy, vyfoukáme a zjistíme, že je to hrůza. Takže hlavu znovu namočit a vyfoukat... Zase katastrofa, ale už nemáme čas. Přemalujeme se jenom 3x, víckrát to už nestihneme. Nasoukáme se do mini a trička, dvacet minut se točíme před zrcadlem a říkáme si, že takhle tam prostě nemůžeme. Přemůžeme pláč, abychom se nerozmazaly, navoníme se máminým parfémem a letíme na smluvené místo.
Dojdeme, vpodstatě doběhneme, akorát načas. "Super nejdu pozdě!" Čekáme skoro dvě hodiny a on nepřijde. Odcházíme s pláčem a pocitem, že žádnýho chlapa nechceme nadosmrti vidět.
Fakt nechápu, na co se vždycky tak těšíme! Stojí nám ty přípravy a nervy vůbec za to??
Autor Ovečka 1711, 18.05.2008
Přečteno 1944x
Tipy 38
Poslední tipující: ewon, Désolé, BaRCa_855, Vee-Vee, kja-jin-ka, Nebechodec, kikis, Duše zmítaná bouří reality, Cristinne, hanele m., ...
ikonkaKomentáře (16)
ikonkaKomentujících (13)
ikonkaDoporučit (2x)

Komentáře

blbec jeden!

22.10.2010 00:32:00 | Lilien

No, někdy je lepší, že nepřijde, fakte že jo...:D

17.10.2008 12:02:00 | Cristinne

ano ano... a dyby jen první :oD
dobře napsaný

08.10.2008 08:09:00 | hanele m.

Hezke, vtipne,.. Pravdive :-) :-)

30.08.2008 16:26:00 | dablik007

Sranda, konec mě překvapil, nečekala jsem to...skvělej fejetonek...:-)

23.07.2008 17:57:00 | Veru

4 tygřík z plzně: Je to fejeton, proboha!!! Myslím, že autorka moc dobře zná všechny tyhle psychologický kecy, ale fejeton není o vybrečení se z vlastní zkušenosti...no nic...suprově napsaný.

07.07.2008 12:58:00 | Vénëa

Ještě jsem zapomněla na ten závěr. Možná, že ti nepřišel proto, že se o to někdo postaral. Já bych o prvním rande neřekla/pokud by mi na něm tolik záleželo/ ani své přítelkyni.

20.06.2008 08:29:00 | SZN

Myslím, že v tom je právě ta chyba. Nebylo by lepší sejen prostě podívat na hodinky a jít. Tohle nechápu.
Protože pokud mne můj vysněný bude chtít takovou, jaká jsem, je to v pořádku a pokud by mne později poznal jinak, tak ať to raději vidí hned/bude mnohé ušetřeno/.
Aspoň tak jsem se na to vždycky dívala. Protože pokud je to láska, nevadí vám ani bradavice na nose a na poznávání charakteru máte celý život.

20.06.2008 08:26:00 | SZN

Super...takhle nějak to chodí, že???

07.06.2008 20:01:00 | Narcysa Buttonová

očem ženy snějí:-))) myslim že to nemaj jen ženský teda až na to malování česání :-)) každej je nervní :-)) a pak zjistíš že vlastně nemáš proč:-)) hezky napsaný:-)

03.06.2008 06:28:00 | jára spots

:) bolava skusenost ... po rokoch si však na nu spomenies s usmevom :)

30.05.2008 08:08:00 | Romana Šamanka Ladyloba

Mě to přijde strašně trapný a nepravděpodobný.

29.05.2008 13:45:00 | Skalain

Mě to přijde strašně trapný a nepravděpodobný.

29.05.2008 13:45:00 | Skalain

Ale ne zase tolik, abych to poslala dvakrát, to bylo omylem...

29.05.2008 13:45:00 | Skalain

Hmmm nevim, jestli to autorka předešlého komentáře pochopila, ale tohle je fejeton, tedy sarkasticky pojatý text. Myslím si, že autorka článku se úkolu ujala velice dobře, zaslouží si pochvalu :-)

23.05.2008 18:53:00 | Gothic.Princess

Ale vždyť to je šíleně trapné, "připravovat" se na rande!:D Přece se nedá takhle připravovat i potom na všechny ty další schůzky s ním, za pár týdnů by mu stejně došlo, že ta dotyčná je víc v pohodě, když není zrovna zmalovaná Diorem, navoněná Hugo Bossem a v sukni, místo které by stačil opasek:D Taková cvičená opice... cha:D
Ale jinak nic proti, ten závěr je špičkový... "čekáme dvě hodiny a on stejě nepřijde." To nasere... :D

18.05.2008 21:00:00 | Grafomanická MIA

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí