Komentáře přijaté

Komentáře slouží k vyjádření vašich názorů, postojů či kritiky.

Nalezeno 508 záznamů. Zobrazuji 16-30.

Václav Havel - proč pro něho netruchlím? Publikoval(a): Stalker | Úvahy » Ostatní

taky si bez předsudků srovnejte co bylo v televizi dříve a co je dnes:

zjednodušeně:

Dříve: Náš demokratický režim je nejlepší.
Dnes: Náš demokratický režim je nejlepší.

Nejsou si oba tak trochu podobné? Netvoří ho lidé? A změnila revoluce člověka natolik, aby se změnila celá společnost k lepšímu? Nebo je to pořád to samé, pouze v jiném kabátě?
Havel měl ideu o lepší společnosti. A snažil se jí prosadit po svém. Něco se mu povedlo, něco ne, jako každému člověku, ale ten ohromný dav lidí, kteří ho šly vyprovázet na poslední cestě mě docela děsí, protože ho osobně vůbec neznali a na to abychom řekli, jak velkým byl přínosem, či problémem z hlediska dějin české republiky je přeci jenom trochu brzy.

22.06.2015 23:38:51 | reagovat

Václav Havel - proč pro něho netruchlím? Publikoval(a): Stalker | Úvahy » Ostatní

a taky bych chtěl dodat, že když se jich zeptáte na Rusko, tak řeknou nejpravděpodobněji Stalin. (Jenom, že nemáte pádný argument, či právě naopak máte argument pro svého oponenta)

22.06.2015 22:33:51 | reagovat

Václav Havel - proč pro něho netruchlím? Publikoval(a): Stalker | Úvahy » Ostatní

No nevím, kdo v současnosti může cestovat všude po světě, ano nejsou zadrátované hranice, ale za to máme utažené a zadrátované peněženky, já nemám ani na to, abych se podíval jednou za měsíc za synem. Nic proti Havlovi, který mě naučil dělat věci jak si myslím, že jsou správné. Ale podívej se kolem dokola protři si zrak a sluch od současné neototalitárné televize (totalitární od totálnímu směru myšlení, který v ní převládá) A pak mluv.

22.06.2015 21:50:07 | reagovat

Václav Havel - proč pro něho netruchlím? Publikoval(a): Stalker | Úvahy » Ostatní

Mě docela přijde rozumné pokusit se vyvrátit to zaslepené Havlovské neorevoluční nadšení. Aravarovi bych chtěl vzkázat, ve vší slušnosti, že nemá představu o tom jaká dnešní doba opravdu je. Mě to z historických pramenů, dokumentárních filmů i těch populárních seriálů o tehdejší době přijde jako daleko větší zvěrstvo než posledních dvacet, možná třicet let komunismu. Pořád tu jsou skupiny lidí persekuované teď již policií ČR. Pořád tu vládne ta skupinová morálka TV reportáží a pořád jsou na tom lidi z pohledu duševního bohatsví velice špatně. O ekonomice mluvit nechci, té nerozumím. Ale zkuste se podívat kam se poděli bezdomovci za posledních deset let. Jsou naprosto vylučováni z míst kde by svou přítomností mohli upozornit na problémy současné společnosti. Podívejte kde jsme mi, co píšou jak to cítí a vnímají. O nás se pro jistotu neví vůbec. (Jen harry potter a jeho Voldemort) Podívejte se kde je solidarita člověka, kde je jeho ušlechtilá stránka, když na vás všude křičí reklamy na sobectví, hulvátství, nenažranost atd... To co jsem teď napsal je jen povrch skutečné osobnosti českého národa. Jsme po uši zalezlí v našich straších o práci, živobytí, domovy a život sám. Neexistuje už trest smrti, ale k smrti hladem a zimou vás odsoudí celá společnost svou netečností... Dnes je to opravdu šílené a to se začínám jenom rozkoukávat po oslnivé 'nádheře' zpěvu Karla Gotta a jiných laciných figurek českého televizního showbusinessu.

22.06.2015 21:41:24 | reagovat

Václav Havel - proč pro něho netruchlím? Publikoval(a): Stalker | Úvahy » Ostatní

Havel byl president?? Aha.. já myslel že zrádce nebo se pletu? Zaprodal Vás němcům a jejich přicházejíci EU. Vlastně co Vám budu říkat, za pár let vas ubijou muslimáci, však jste si za ně cinkali ne? Ale pozor, Rusové už Vás osvobodit nepříjdou, vaše hlavy a hlavy vašich dětí budou arabáši kosit. Však co pěkná vyhlídka, nebo se snad bojíte smrti?? Nebojte Vašek na vás nahoře čeká, okem krásně mrká, klíčky moje cinky linky, cinky linky.. Viděli a slyšeli jste Nečase, jak mu jeho Kobyla nadává? :-)) Jak ho měla nagyjka pod palcem?? A toto vám vládne!!! Kurva lidi jste na dně, když vám taka piča vládně :-) čus a klejte směle, stejně půjdem všichni bez rozdílu do prdele...

22.05.2015 08:51:33 | hejlosreagovat

Václav Havel - proč pro něho netruchlím? Publikoval(a): Stalker | Úvahy » Ostatní

Souhlas,souhlas,nic více,než souhlas

29.04.2015 14:23:18 | Limunreagovat

Václav Havel - proč pro něho netruchlím? Publikoval(a): Stalker | Úvahy » Ostatní

aravara: v jistém smyslu chápu stalkera a stejně tak Tebe. Ano, úvahu psal v devatenácti letech- přijde, že i kdyby byla zcela zcestná je za ní kus práce a znalostí. Spíš bych řekl, že to je plus.
Jsou podle mě dvě věci: faktické skutky- které přiznejme si mnohdy neznáme a jejich následné hodnocení. (po bitvě je každý generál).
Pro mě osobně je Havel nebo aspoň byl 2. hned za Masarykem. Možná bych před ně ještě dal Komenského a Husa- ale to je poněkud jiná kategorie postav. Právě Stalkerova úvaha mě nutí zamyslet se, jestli tam je až tak právem. A v podstatě s ním souhlasím, že tam je jako modla, že tam je jako svatý s heslem "láska a pravda zvítězí nad lží a nenávistí" je tam jako jakýsi symbol naděje (alespoň já ho takto chápal a upřímně nedokážu říct proč-- škola, média,...?) .(atd. vcelku na tom nezáleží).

Současně chápu, že proti některým jiným českým politikům (natož některým zahraničním) byl holubičí povahy (což si asi stalker nemyslí). Úvaha podle mě, může působit dojmem, že tvrdí, že Havel byl stejně špatný jako Stalin. (přijde mi ale že toto netvrdí)...

první věc by měla být fakta... druhá věc je pak naše hodnocení osoby (to už je často subjektivní). Je to, že použil Havel v nějakém kontextu "humanitární bombardování" věc hlouposti nebo cynismu? Je to věc pochopitelná a odpustitelná nebo naopak? ...to si netroufám rozhodnout.
(z mého pohledu je to tím, že nekriticky obdivoval Ameriku, a pokud kriticky, nedával to nikdy najevo). (a to říkám s vědomím, že nevím, jestli tehdy humanitárně bombardovali USA Jugoslávii, i když myslím, že ano). (a humanitární bombardování jsem slyšel poprvé v přednášce od Koukolíka, takže poněkud jiný kontext).

25.04.2015 21:10:36 | ewonreagovat

Václav Havel - proč pro něho netruchlím? Publikoval(a): Stalker | Úvahy » Ostatní

Prožil jsem jako dítě válku, prožil jsem dvě třetiny života v totalitních režimech a PROTO pak hodnotím Havla přes jeho chyby kladně a nikdy už jinak. Namyšlený mlaďas, aby se zviditelnil, si o něj otře zobák, používá klepy a články z Blesku jako argumenty a své závěry na té pochybné bázi udělané vydává za pravdy. Jen srab kope do mrtvého lva... a ti, kteří pod toto svinstvo přidali tip, by se měli stydět za neschopnost rozlišovat jak černou s bílou, tak i semtam nějaký odstín šedi...

25.04.2015 00:02:00 | aravarareagovat

Václav Havel - proč pro něho netruchlím? Publikoval(a): Stalker | Úvahy » Ostatní

Je zajímavé si všimnout, že lidé nejvíce ze všeho reagují na téma politika.
To si vážně o sobě myslí, že jsou duševně zdraví? :-D

23.04.2015 17:33:30 | Baphometreagovat

Václav Havel - proč pro něho netruchlím? Publikoval(a): Stalker | Úvahy » Ostatní

Co je to za spolek, stranu "PRAVA VULE CLOVEKA"? To tu jeste nebylo..

20.04.2015 21:35:55 | kajareagovat

Václav Havel - proč pro něho netruchlím? Publikoval(a): Stalker | Úvahy » Ostatní

Vážený pane Stalkere,
Něco jako kult osobnosti Václava Havla vlastně neexistuje, jedná se pouze o tvář, která se stala symbolem revoluce. Nevím jak moc dobře znáte historii, co se týče Stalina a jeho kultu osobnosti, ale možná byste si ji měl osvěžit, pokud si myslíte, že kult osobnosti Stalina je to samé, co se děje tady u nás.
Aby nedošlo k nedorozumění, teď nekritizuji Vaši osobu, pro Vaše myšlenky, ale Vaše myšlenky pro jejich neúplnost.
Nemám bohužel velké znalosti co se politických a ekonomických otázek týče, ale co se týče těch ostatních, měl bych několik připomínek.
1.Myslím, že se vyskytl výraz reformní komunista, který byl připisován Václavu Havlovi po jeho smrti. Vynechám skutečnost, že všechny tyhle kritiky se objevili, až po jeho smrti a nikdo neměl odvahu promluvit o tom předtím ... Jen bych rád podotknul, že by velmi pomohlo, kdyby si lidé, kteří to říkají, protože Havla neměli rádi přečetli manifest komunismu ... ten neupravený, který roku 1848 vydal Karel Marx a na jehož vzniku se podílel i Friedrich Engels. Tito lidé by možná zjistili, že komunismus je skvělá věc a také by zjistili, že komunismus, který byl u nás nebo v bývalém Sovětském svazu nemá s komunismem nic společného.
2. V komunistické straně bylo kolik lidí? Milion, dva? Nevím, no zavřete všechny a nemáte republiku. Zákony se musí dodržovat víte a chápu, že se to dalo udělat lépe, ale i když nejsem expert a ekonomiku, tak co na to říct oni byli byli potřeba.
3. Mně osobně se nelíbí, jak se o Karlu Gottovi vyjadřujete. Byl to člověk, který dělal hudbu a pokud dokázal dělat hudbu a dokázal ji dělat tak dobře jak jí dělal, tak má můj obdiv a nepamatuji si, že by někde nějak závratně prosazoval komunistickou stranu, že by ji nějak prosazoval atd.
4. K Vašemu třetímu důvodu. Pokud Václav Havel něco připravoval a pak toho nechal a vy víte, že to bylo ze zbabělosti, pak bych Vás velmi rád poznal, protože jasnovidce jsem ještě nepoznal. Je mi velkou záhadou, jak si tím můžete být tak jistý, když jste ho osobně neznal a počítám, když jste ani nečetl ten připravovaný návrh.
5. Václav Havel nebyl ani ekonom, ani politik. Pakliže slíbil věci, které nebyly možné s největší pravděpodobností, tak spíše učinil proto, že i neuvědomoval, že to není možné.

20.04.2015 12:07:02 | Vyvrženecreagovat

Václav Havel - proč pro něho netruchlím? Publikoval(a): Stalker | Úvahy » Ostatní

6. Ohledně pojmu "Humanitární bombardování" se tuším točí více jmen a to, že tím nejfrekventovanějším je Václav Havel může být i náhoda ... a nemusí, tuším však, že pokud ho použil, mohl to být i jeden z jeho sarkastických šprýmů, které se přes něj prohnali.
7. Vážně nevím proč ve spojení s Kosovskou Republikou používáte slov narkotická a Islámská. Především se mi nelíbí, že pojmu Islámská republika používáte jako by to bylo něco špatného. Je to náboženství. Stejné jako křesťanství. Tady bych odkázal na historii ...
8. Těch dvacet tisíc vězňů byli většinou političtí vězni a jestli si myslíte, že Havel četl spis každého z nich, no ... co na to říci? Nechci Vám brát iluze ale podívejte se na amnestie, které udělil Klaus a možná si uvědomíte, že pokud mezi lidi na ulici vmísilo pár tisíc drobných zlodějíčků, tak se zas tak moc nestalo. Jelikož se zabývám psychologií, tak Vás mohu ujistit, že po zkušenosti z vězení ji víc než 70% něco podobného už nikdy nezkusilo.
9. Ten citát o sovětských a amerických základech byst si možná měl přečíst znova a pokusit se ho pochopit i jinak, než jako odpůrce Havla.
10. Jsem rád, že jste takový vlastenec a kvůli tomu nedokážete ze svých rtů vypravit slova odpočívej v pokoji ve spojení s českými umělci jako Kryl, Jirous a publicistu Dolejším.

Na závěr přeci jen jedna poznámka na Vaši osobu. Jak jste již zmiňoval Vy i já, Václava Havla jste osobně neznal, ani nepotkal ... jak je tedy možné, že jste si tak jistý, že osobnost Václava Havla, jakou si mnoho lidí pamatuje ... tedy ten charakterní člověk ... byla jen přetvářka.

Jistě chápu, že v některých, ne-li ve všech bodech se mnou budete nesouhlasit, ale máte můj obdiv pokud to dočtete až do konce a zkusíte se nad tím zamyslet.

A také jedna věc, která s prominutím je i na Vaši osobu: Je mi záhadou proč všechny tyto očerňující novinky spatřily světlo světa až po Havlově smrti. Nejvíce mne osobně z tohoto důvodu urazili Klaus a Zeman. Ne proto, že se proti Havlovi tak ostře vyjadřovali, ale že neměli odvahu říct u to do očí a raději si hráli na jeho kamarády ... to jsem možná trochu přehnal.

Pěkný den přeje Vyvrženec

20.04.2015 12:06:15 | Vyvrženecreagovat

Václav Havel - proč pro něho netruchlím? Publikoval(a): Stalker | Úvahy » Ostatní

Bohuzel vyvracet Tvou kritiku Vaclava Havla nema vyznam, jsi presvedceny odpurce, ale ja bych chtel jen zduraznit pro jine ctenare, ze jiz jako dissident Vaclav Havel vratil Ceskou/Ceskosloendkou republiku na mapu Evropy.Ted kdyz muzete cestovat vsude po svete, ucinte si sami pokus a ptejte se domorodcu te ktere zeme na Cesko a dostane se Vam odpoved "Vaclav Havl" (aspon Americane to tak vyslovuji..)

19.04.2015 05:47:49 | kajareagovat

Václav Havel - proč pro něho netruchlím? Publikoval(a): Stalker | Úvahy » Ostatní

Zemi zvířatům a dětem, ne kmotrům a císařům!!!
FUCK OFF POLITICS!
I WANT RELIGION WITHOUT POLITICA!
WE WANNA LOVE WITHOUT LOW!
SATAN WILL JUST WON´T DESTROY THE DEVIL!

16.04.2015 01:24:40 | Baphometreagovat

Václav Havel - proč pro něho netruchlím? Publikoval(a): Stalker | Úvahy » Ostatní

po určitém čase ... je možno se k tématu vrátit ....

a pokud dojdeme k názoru že jsme chybovali - můžeme si posypat hlavu popelem a učinit pokání ...

-----------------------------------------------------------------
***- Obávám se ale že toto ani po dvou letech není na pořadu dne ...

spíše by bylo již na čase nakopat do zadku mediálním masérům a vládním plačkám / placeným z našich daní / .... a odlifrovat tuhle trapnou figuru tam kam patří ...

*** *** *** - ... na smetiště dějin ...

15.04.2015 10:12:11 | HarryHHreagovat

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí