Komentáře přijaté

Komentáře slouží k vyjádření vašich názorů, postojů či kritiky.

Nalezeno 508 záznamů. Zobrazuji 61-75.

Sýrie a spol. Publikoval(a): Stalker | Úvahy » Politické

Ten text je pro mě hodně odbornej. (což je dobře i špatně). Přiznám se, že kdo proti komu jsem absolutně netušil. (a možná jsem to psal jinde: Kaddáfí byl pro mě ten zlej).
Uvítal bych větší množství odkazů.

takovej řekněme detail: co mi přišlo scestný je "Iráku taktické jaderné zbraně (střely s ochuzeným uranem)"- to asi nebudou jaderné zbraně ve smyslu jaderný výbuch. Zkrátka tam potřebují něco s velkou hustotou a to je uran. Ale možná se pletu.

Já osobně si kladu otázku proč- proč tam chtějí? (s minimem znalostí). Ty na ní odpovídáš: je to vpodstatě nesmysl. Ale proč by velmoci dělaly nesmysly?
Zabránění pronikání Číny a Ruska může být důvod, byť nevím, jak moc podstatný. Nepřijde mi, že by západ chtěl instalovat v Sýrii k sobě loajální režim... no, jsou to asi zbytečné spekulace.

K úvaze: je dobrá, ale je pro mě nesnadné říct, kdy je pravdivá... Tj. oceňuju přehled a vůbec schopnost to napsat. Ale asi bych to potřeboval víc s vysvětlením, což by zase zdržovalo a nejspíš zbytečně úvahu roztáhlo. Chápu, že jde o kompromis. Píšeš i někam jinam krom tady?

29.08.2013 15:56:54 | ewonreagovat

Sýrie a spol. Publikoval(a): Stalker | Úvahy » Politické

Nevím, jestli je jednostranná, ale
" Rusko kvůli námořní vojenské základně v Tartusu, která zajišťuje strategický přístup pro ruskou flotilu ve Středozemním moři. Irán zase vnímá Sýrii jako svého šiítského spojence mezi sunnitskými státy."

"Ale co se stane pokud vyhraje? Assad okamžitě do země pozve ruské jednotky a vojenské poradce, rozšíří námořní vojenskou základnu v Tartusu a taky do země pozve ruské, iránské a čínské podnikatele, aby investovali do zničené infrastruktury a hospodářství a obě strany"

29.08.2013 15:40:07 | ewonreagovat

Sýrie a spol. Publikoval(a): Stalker | Úvahy » Politické

Již před časem, kdy USA varovaly, že použijí sílu v případě nasazení chemických zbraní Asadovým režimem, se dalo poměrně zřetelně vytušit, že se jen čeká na vhodnou záminku. Útok na Sýrii je již v podstatě hotová věc, aniž by byl znám jakýkoliv důkaz o tom, kdo chemické zbraně skutečně použil - dá se předpokládat, že to nebude známo nikdy, stejně jako se nikdy nenašly jaderné zbraně v Íráku. Leda by zase něco vynesl nějaký další Snowden nebo Manning. Podobné záminky se pravidelně vyráběly i v předchozích konfliktech, včetně jugoslávského - to jsou už poměrně čitelné propagandistické nástroje, kterými se zdůvodňují předem naplánované akce, nehledě na nevinné civilní oběti. Vše zapadá do teorie "řízeného chaosu", kterým chtějí USA a jejich spojenci zabránit ekonomickému pronikání Číny do zájmových oblastí, a to i za cenu spolčování se s těmi nejméně demokratickými režimy na světě, jako je například ten saúdskoarabský.

Jako za všemi konflikty, i tady se nepochybně pod pláštíkem nepřehledných ideologických a náboženských zástěrek skrývá ve skutečnosti boj mocností o sféry vlivu, motivovaný v prvé řadě zájmy nejmocnějších nadnárodních korporací (zbrojních, energetických apod.). A jako vždy jde o nesmírně nebezpečnou a krátkozrakou politiku v zájmu poměrně úzké vrstvičky nejbohatších světových "topnenažerů", která obyčejným lidem na celém světě nic dobrého nepřinese. Ty masivní propagandistické scénáře už jsou ale poměrně obehrané a je otázka, nakolik jim ještě lidé jsou ochotni uvěřit. Myslím, že každopádně těch "naivních" s každým podobným konfliktem rychle ubývá.

Ocenit se dá poměrně zdrženlivý a nestranný postoj českých představitelů, což nás může sice těšit, ale o další mezinárodní blamáži, možná i nadcházející katastrofě, se bohužel rozhoduje jinde...

28.08.2013 16:08:19 | Amonasrreagovat

Sýrie a spol. Publikoval(a): Stalker | Úvahy » Politické

Úvaha je příliš jednostranná, o úloze Ruska a Číny ani řádka. :)

28.08.2013 13:13:43 | Aťanreagovat

Muammar al-Kaddáfí - muž na svém místě Publikoval(a): Stalker | Úvahy » Politické

Neumím a nemám čas všechno ověřit, ale i tak klobouk dolů nad rozhledem.
http://en.wikipedia.org/wiki/Human_lifespan
našel jsem jen tuto drobnost k délce života.
Nehodilo by se občas napsat zdroje ze kterejch si čerpal?

22.08.2013 22:32:51 | ewonreagovat

SSM Publikoval(a): Stalker | Úvahy » Politické

Tady se hodí citovat Shakespearův sonet č.66:
Znaven tím vším, já chci jen smrt a klid,
jen nevidět, jak žebrá poctivec,
jak pýchou dme se pouhý parazit,
jak pokřiví se každá čistá věc,

jak trapně září pozlátko všech poct,
jak dívčí cudnost brutálně rve chtíč,
jak sprostota se sápe na slušnost,
jak blbost na schopné si bere bič,

jak umění je pořád služkou mocných,
jak hloupost zpupně chytrým poroučí,
jak prostá pravda je všem prostě pro smích,
jak zlo se dobru chechtá do očí.

Znaven tím vším, já umřel bych tak rád,
jen nemuset tu tebe zanechat.

01.03.2013 14:24:16 | Sioreagovat

SSM Publikoval(a): Stalker | Úvahy » Politické

tady máš pravdu v tom, že jsem to nečet celý. Názor jsem sděloval snad až potom, nicméně mě zajímalo, kde se k těm výrokům stalker dostal- to je celý.

...asi je pravda, že ani stalker nestojí o komentáře typu:
"huh, je to nuda"
"nebo nedočet jsem to ani do půlky"

Ale prostě jsem si dovolil reagovat, aby měl něco jako zpětnou vazbu. Neříkám, že nějak extra fundovanou. Prakticky by asi potřeboval někoho ze "svazu mládeže", nicméně to jsou taky jen moje spekulace.

02.02.2013 14:12:50 | ewonreagovat

SSM Publikoval(a): Stalker | Úvahy » Politické

"myslím, že to je na mě moc dlouhý" - to jsou ewone tady tvoje první slova komentáře. Zase jsi nás oblažil názorem na něco co jsi nečetl? Posbíral odkazy, které zřejmě pro jejich délku ani číst nebudeš? Že to nečteš, to je tvoje věc, ale proč máš opět touhu (zas a znovu bez informací) nám sdělit názor?

02.02.2013 09:47:48 | Aťanreagovat

SSM Publikoval(a): Stalker | Úvahy » Politické

Tak v tom případě 100% souhlasím. Před chvilkou jsem měl na toto téma rozhovor s dcerou (vysokoškolačkou), která se před volbou proklikala na facebook příznivců knížete. Bylo jí z toho zle, jak totálně neuznávali jiný názor než svůj a mazali sebemenší náznak pochvaly Zemana. Dcera (volička Táni) tam napsala - Takhle nějak si představujete demokracii? Cenzura názorů vám nevadí? (kupodivu i tam dostala hodně palců nahoru)
____________
Chování Miloše Zemana je mi odporné, ale dám sem odkaz na něco, zač má ode mne taky palec nahoru:
http://atanova-zasuvka.blog.cz/1302/libor-michalek-rada-lidi-chce-neefektivni-nku

(Ve stručnosti: Zeman navrhl Libora Michálka na prezidenta Nejvyššího kontrolního úřadu (NKÚ). Určitě to parlamentem neprojde, je to samozřejmě chyták na poslance - bude čitelnější kdo to s bojem proti korupci myslí upřímně a kdo zůstane grázlem i nadále.)

02.02.2013 09:34:38 | Aťanreagovat

SSM Publikoval(a): Stalker | Úvahy » Politické

...asi by mě nemělo překvapovat, že mě to překvapuje. I když závažnost těch informací neumím posoudit.
V čem příliš nepochybuju, že mé FB okolí je pro knížete, i když z toho nelze usuzovat na celou společnost.

01.02.2013 22:10:52 | ewonreagovat

SSM Publikoval(a): Stalker | Úvahy » Politické

Dodatek: víš proč na Zemanovy sliby moc nevěřím? Jen co vyhlásil akci "Čisté ruce", dál se kradlo ve velkém. Vzpomeň si, jakými gaunery se Zeman tenkrát obklopil:
http://atanova-zasuvka.blog.cz/1301/milos-zeman-nesnesu-kolem-sebe-amatery-a-mafiany

To samé vyčítám knížeti, má kolem sebe zločince a z jakýchsi důvodů je trpí. Fuj tajbl.

01.02.2013 18:47:40 | Aťanreagovat

SSM Publikoval(a): Stalker | Úvahy » Politické

myslím, že to je na mě moc dlouhý. Dodávám, že tohle vskutku není oficiální čtení.
nicméně:
"„Margueritto, buďte trpělivá. Přišla doba, ve kterou jsme vůbec nedoufali. Uteče pár let, lidi tady budou mít problém se nažrat, a pak jim bude jedno, co se komu vrátí,“). Masmédia připomínají napojení lidí kolem Zemana na neblaze proslulého Mrázka, ale nepřipomínají, že Schwarzenberg byl Mrázkův obchodní partner. Možná se zdá, že jsem trochu odbočil, ale vše spolu souvisí. Mediální propaganda, zveličování jedněch svinstev a zamlčování opačných se stalo dalším ze základních kamenů Schwarzenbergova svazu mládeže."

nešlo by uvést odkaz?

01.02.2013 18:46:39 | ewonreagovat

SSM Publikoval(a): Stalker | Úvahy » Politické

Z tvého článku i komentáře je cítit nekritická podpora Zemanovského tábora, např. větou: "Nepotkal jsem jediného Zemanova stoupence, který by útočil na právo "knížetovců" vyjádřit svůj názor." Že jsi je nepotkal, to není důkaz že neexistují.

A nad těmito dvěma VIDEI (která kopíruju z mého odkazu), nad těmi nejde jen tak mávnout rukou, přestože bys velice VELICE moc rád:

http://video.idnes.cz/?c=A130118_143643_domaci_jw&idVideo=V130118_115306_tv-zpravy_eli

http://www.youtube.com/watch?v=h7UZZkCSXts

Proč jsem nevolil knížete jsem v odkazu zdůvodnil. Bohužel ty nejsi objektivní ani v článku, ani v komentáři, na hony je jasné komu nekriticky nadržuješ.

Přesto řeknu, že o milimetr u mne vede Zeman slibem, že bude podporovat přímou demokracii švýcarského typu, bude podporovat zákon o příjmu a majetku, zkusí zarazit anonymní akcie. Jenže všichni víme, že nemá žádné páky, aby z prezidentské funkce něco takového prosadil. Možná mu dovolí klást věnce, když bude momentálně střízlivej.

01.02.2013 18:19:17 | Aťanreagovat

SSM Publikoval(a): Stalker | Úvahy » Politické

Oprava: vystartovaly skupiny

01.02.2013 10:52:13 | Aťanreagovat

SSM Publikoval(a): Stalker | Úvahy » Politické

Stalkere, mýlíš se v jedné věci - vidíš nedostatek demokracie v tom, že knížetovci útočí na Zemana. Celý tvůj článek je vlastně obrana Zemana. Před r. 89 mohli bolševici útočit proti všem, zbytek odvážných zoufalců bylo rozprášeno. Teď proti sobě vystartovali dvě skupiny (nepatřím ani k jedněm), a zveřejňují se kraviny ze strany knížete i ze strany Zemana. Zvykni si na to, že opozice je slyšet. Kdyby opozice slyšet nebyla, máme tu opět dobu SSM, KSČ a totalitu jedné strany.

http://www.liter.cz/uvahy-politicke-772080-cist

01.02.2013 10:00:54 | Aťanreagovat

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí