Komentáře přijaté

Komentáře slouží k vyjádření vašich názorů, postojů či kritiky.

Nalezeno 305 záznamů. Zobrazuji 91-105.

Diskuze (zejména na internetu) Publikoval(a): ewon | Úvahy » Ze života

Jéé, to je dlouhý. Zajímavý. Pravda je relativní.
Slunce hřeje, bez debat,
když tě hřeje, tak jsi rád.
v zimě teskním, volám, kde je?
Ale přesto někde hřeje... :-)

04.12.2016 12:06:17 | Kapkareagovat

Diskuze (zejména na internetu) Publikoval(a): ewon | Úvahy » Ze života

Sám sobě protiřečíš a kličkuješ jen proto, abys nemusel přiznat, že ses mýlil. Nevím, co tu píšeš o tom, jak by laici měli mít právo pokládat otázky,když ty jsi žádné nepokládal a hned jsi předkládal ta svoje tvrzení jako nevyvratitelnou pravdu a když jsem se ti to snažila slušně vysvětlit, tak jsi jen urážel a kopal kolem sebe.


Srovnáváš tu nesrovnatelné, ale je naprosto zbytečné tu s tebou ty diskuse vést. Klidně si postěžuj svým žalobníčkům do vzkazů, ti ti určitě o mně odkývou cokoli, přestože mě vůbec neznají.



A neboj, tvoji pravdu ti neberu a pravděpodobně to udělám jak s Lighterem a už na tebe nebudu reagovat, jen tím ztrácím čas. A navíc tahle diskuse má fakt být o jiných věcech.

03.12.2016 21:22:07 | reagovat

Diskuze (zejména na internetu) Publikoval(a): ewon | Úvahy » Ze života

Já nerozumím, hledači, těmto tvým výrokům "ať už se tím myslí cokoliv, neboť vir HIV prý nebyl zatím ještě prokazatelně izolován, vyfocen, a popsán" a "ten obrázek viru HIV, co sem dala Il, znám již 16 let".

03.12.2016 13:25:16 | tall&curlyreagovat

Diskuze (zejména na internetu) Publikoval(a): ewon | Úvahy » Ze života

"pravda je výrok, který odpovídá, nebo se dostatečně blíží realitě" - Ale které realitě?
ad1) Zajeď na Papuu Novou Guineu do pralesa a zeptej se tam, jestli 1+1=2 je pravda (která by tedy měla platit všude). Výsledek asi bude, že to nebude nepravda, ale že lidem tam to bude dost jedno.
ad2) Až budeš v tom pralese, zeptej se, jestli slunce hřeje. A já se vsadím, že vztah lidí ke slunci na různých místech planety je různý (kdybych měla čas, tak dohledám konkrétní příklady), včetně toho, že něm jinak mluví. Takže někde může klidně platit, že slunce plave. Navíc metaforicky je ta věta pravdivá i v našem kontextu, není to nesmysl.

To nejpodstatnější: "CO jsem myslel, že je stejné je to, že se na tom lidi shodnou a nemají důvod to zpochybňovat." Kteří lidé? Všichni lidé? Shodneme se na tom my - lidé západní civilizace (řekněme). A proč bychom my měli mít lepší pravdu než člověk z Papui?

03.12.2016 13:01:29 | tall&curlyreagovat

Diskuze (zejména na internetu) Publikoval(a): ewon | Úvahy » Ze života

ten obrázek viru HIV, co sem dala Il, znám již 16 let, nemusím ho gůglovat :-) je na zadní straně obálky zmiňované knihy. někteří z vědců ho berou jako důkaz viru HIV, někteří ne. a tak je to se vším.

já se kloním k tomu, že AIDS není virové onemconění způsobované virem (stejně jako rakovina). už to, že někdo má HIV, a neonemocní AIDS, a někdo na AIDS umře, a HIV se u něj nenajde (pokud teda vir HIV existuje), je divné.

když lékařům umírali pacienti na zbytečné pouštění žilou, byli kritici umláceni odborností lékařů. o nechutné praxi lobotomie ani nemluvím. o šíření rakoviny homosexuály a prostituty se snad ani nemá cenu bavit, stydět se musí celý lékařský svět tehdejší doby. ono se lékařství (stejně jako všechny obory) prostě vyvíjí, a občas se i mýlí. tak to prostě chodí.

všeobecně není dobré, když se (třeba i laické) názory zašlapávají, když je zakázáno klást otázky, když se zesměšňují jiné pohledy na věc. a s pravdou to nemá příliš společného, pravda je tvárná jak modelína.

když jsem chodil do školy, byla nezvratitelná pravda, že socialistický režim je ten nejlepší pro každého člověka. teď už to pravda není, a stejné školy (i profesoři) učí úplně jiné pravdy. tak to prostě je. na žádné velké pravdy (ani na tu o epidemii AIDS) nevěřím, a je to moje právo.

když mě po operaci přistihla jedna ze sester, že nemám kyslíkové brýle, zpucovala mě, že po tak těžkém zásahu prostě kyslík potřebuju. když se za hodinu vystřídaly směny, jiná sestra se mě zeptala, jestli doma dýchám na kyslíku. řekl jsem, že ne. brýle mi sebrala s tím, že po tak těžké operaci je potřeba dostat plíce do kondice a rozdýchat je tím, na co si stejně musí zvyknout, a nic jim neulevovat. nepochybuji, že obě sestry mají pravdu, ač je úplně protichůdná :-)

03.12.2016 12:18:29 | reagovat

Diskuze (zejména na internetu) Publikoval(a): ewon | Úvahy » Ze života

Jj, kámoška mi teď referovala, co všechno je třeba dělat, nic pro mě, docela obdiv lidem, co se touto cestou vydají :)

02.12.2016 21:16:47 | reagovat

Diskuze (zejména na internetu) Publikoval(a): ewon | Úvahy » Ze života

Já bych se po obsahové stránce v tom už dál nepitvala, zvláště po odkazu od iluzionistky. Navíc tahle debata tady má být o něčem jiném.
Jen chci říct, že svět vědy je drsný a udržet se v něm znamená někdy dělat psí kusy.

02.12.2016 21:11:02 | tall&curlyreagovat

Diskuze (zejména na internetu) Publikoval(a): ewon | Úvahy » Ze života

http://emedicine.medscape.com/article/211316-overview

02.12.2016 20:50:33 | reagovat

Diskuze (zejména na internetu) Publikoval(a): ewon | Úvahy » Ze života

pravda je jen jedna - že každý má tu svoji :-)

02.12.2016 20:32:30 | reagovat

Diskuze (zejména na internetu) Publikoval(a): ewon | Úvahy » Ze života

hledač nic negůgloval, natož zuřivě. hledač se zajímá o AIDS od r. 2000, kdy se k němu dostala první knížka (HIV? Lež, které uvěřil celý svět. autoři David Šubík, Karl Krafeld, Stefan Lanka a kol.), to ještě hledač o gůglu nic netušil. on je hledač spíše knihomol, než surfař.

i když je to chlap často protivný, egoistický, popudlivý, a urážlivý, nenapsal by něco jen tak z palce vycucaného. uvedl zdroje, které jsou podle něco velmi věrohodné a všeobecně odborně uznávané, a ať už je "pravda" třeba i někde trochu jinde (tu možnost hledač přiznal, aniž by to Il zaznamenala), určitě se nedá všeobecně říct, že několik tisíc renomovaných odborníků se ve svých závěrech stoprocentně mýlí. něco tu totiž není v pořádku.

hledač napsal tvrzení, že "virus HIV, který by způsoboval AIDS, neexistuje". asi to neměl napsat přesně takhle (i když si to myslí), protože dokázat, že něco neexistuje, je skoro nemožné. tohle tvrzení se ovšem dá i lehce vyvrátit, stačilo by zveřejnit fotografii izolovaného viru HIV a jeho popis přesně podle standartů pro Identifikaci nového viru. ale to se zatím (údajně) nestalo.

epidemie AIDS - za 30 let (1985 - 2015) umřelo v ČR průměrně 8 pacientů na AIDS ročně, a to včetně cizinců. pokud by AIDS způsoboval vir HIV, a přenášel se popsaným způsobem, při počtu (části) nezodpovědných homosexuálů v kombinaci s počtem (většiny) nezodpovědných feťáků (už je i povoleno, že se AIDS může nakazit i hetero nefeťák - konec diskriminace! :-D) by muselo ročně podlehnou epidemii několik tisíc osob. a ono - nic. žádná epidemie se nekoná.

v 70. letech byly retroviry podezřelé z prudkého nárustu onemocnění rakovinou. hypotéza se po dlouhém bádání nepotvrdila. za rozšiřování rakoviny byli činěni zodpovědnými homosexuálové, prostitující osoby, a černoši.

02.12.2016 20:31:46 | reagovat

Diskuze (zejména na internetu) Publikoval(a): ewon | Úvahy » Ze života

Trochu ty debaty znám. Každopádně ale můžeme říct, že naše matky určitě neřešily, jestli je super rodit doma, nebo jestli neočkovat, to bylo všechno dané. Takže fajn, že my můžeme diskutovat a máme vůbec o čem :)

02.12.2016 20:01:11 | tall&curlyreagovat

Diskuze (zejména na internetu) Publikoval(a): ewon | Úvahy » Ze života

Já to myslela asi trochu jinak, ale nevadí. Jinak mi přijde, že dneska už neexistuje nic, ani v medicíně, co by nemělo nějakou teorii proti. Pokud tě to zajímá víc, tak doporučuju zabrousit do diskusí o očkování, popř. domácích porodech, tam se člověk fakt dozví leccos

02.12.2016 19:49:06 | reagovat

Diskuze (zejména na internetu) Publikoval(a): ewon | Úvahy » Ze života

Jasné, že fatalita špatného rozhodnutí v medicíně se nedá srovnávat s mým rýpáním ve filozofii a literatuře, o tom není sporu. Z toho taky vycházel můj větší respekt k tvým názorům než k článkům na netu. Ale i tak jsem se díky hledačovi dozvěděla nějaké nové informace a vůbec to, že někdo zpochybňuje HIV a jakými argumenty.

02.12.2016 18:51:44 | tall&curlyreagovat

Diskuze (zejména na internetu) Publikoval(a): ewon | Úvahy » Ze života

ak by som mal citovať klasika, pravda je len to, že Pravdy sú len jedny

02.12.2016 18:12:51 | LVreagovat

Diskuze (zejména na internetu) Publikoval(a): ewon | Úvahy » Ze života

Souhlasím s tall, až na jednu věc.Nevím, jak to teď úplně formulovat, snad to nevyzní nějak blbě, fakt to tak není myšlený, ale něco jinýho je diskuse třeba o poezii nebo filosofii nebo nějakých etických otázkách, dejme tomu a něco jinýho o tý medicíně. Jsou prostě některý věci ověřený klinikou, prokázaný testama a spory kolem toho jsou asi takový jako kdybych si na netu vygooglila, jak se staví barák a šla do toho kecat nějakýmu projektantovi, aniž bych znala jakýkoli zásady plánování, statiky a tak. Ale řekla bych mu, že by to vlastně tak mohlo být. A že už nezáleží, jestli ten barák někomu spadne na hlavu. Hlavně, že já jsem si uplatnila ten svůj svobodnej názor.


Jen v tý medicíně to pak má za následek to, že ten člověk umře. A rodinu nebude zajímat, že vy jste si načetli na netu milion citací a že váš názor je takovej a takovej. Jejich blízkej člověk bude mrtvej nebo nenávratně postiženej a vy půjdete sedět.


V poezii, filosofii a podobných věcech třeba neexistuje jedna správná odpověď, ale v medicíně většinou ano, nebo respektive okruh správnýho jednání. Proto mě tak vadí, když někdo dělá to, co dělá hledač. Neříkám, že máme neochvějně věřit všemu, leckdy se ukázalo, že to, co bylo dlouho považovaný za dogma, tak nakonec nebylo. Ale povětšinou se to neukáže.


Samozřejmě diskuse u některých věcí možná je, pokud na to je čas a zrovna ten problém nehoří pod rukama. Ale v tom případě by ten diskutující tomu měl aspoň trochu rozumět, ne že bude jen zuřivě googlit a tři čtvrtiny věcí mu budou unikat.


Ale jinak souhlas s předchozím :)

02.12.2016 17:24:29 | reagovat

© 2004 - 2025 liter.cz v1.8.2 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí ⋅ Osobní údaje ⋅ Provozovatel