Komentáře přijaté

Komentáře slouží k vyjádření vašich názorů, postojů či kritiky.

Nalezeno 262 záznamů. Zobrazuji 121-135.

Labyrint srdce(29.1.08) Publikoval(a): C.alwen | Básně » Láska

Krásný, Amazonko... :)

01.02.2008 12:34:00 | Santinan Blackreagovat

Pro pobavení...Mno:) Publikoval(a): C.alwen | Pohádky, bajky » Pro větší děti

tak to je dobré! :o)) Krátká, stručná, výstižná pohádka.

01.02.2008 10:10:00 | Rakastetareagovat

Spoustu řečí(29.1.08) Publikoval(a): C.alwen | Básně » Ostatní

hloupých ovcích bude pořád dost.. a většina z nás mezi ně taky někdy patřila..

01.02.2008 00:22:00 | excitedreagovat

Tahák vs. učitel Publikoval(a): C.alwen | Fejetony, sloupky » Ostatní

V životě jsem použil tahák všehovšudy dvakrát. Jednou to bylo několik zmenšených A4 psychologických žvástů a ani učitelka nejevila zájem zkoumat, jestli opisujeme. Po druhé to byla písemka ze slovíček, ale já se o ní narozdíl od ostatních dozvěděl čtvrt hodiny předem :P.... Nechci se chlubit, ale myslím, že to jde i bez toho, ačkoliv přiznám se, že jsem se vždycky bavil vymýšlením nových tahákových skrýší pro ostatní... prostě sport :)

31.01.2008 23:36:00 | Demedalexreagovat

Spoustu řečí(29.1.08) Publikoval(a): C.alwen | Básně » Ostatní

souhlas

31.01.2008 23:09:00 | Anewuereagovat

Spoustu řečí(29.1.08) Publikoval(a): C.alwen | Básně » Ostatní

Tady máš tipa ty spousto řečí... Kdyby si tuhle spoustu řečí lidi uvědomovali... Tak by stejně lepší nebyli, ale alespoň by to nebyly takové hloupé ovce. :o)

31.01.2008 21:28:00 | Demedalexreagovat

Labyrint srdce(29.1.08) Publikoval(a): C.alwen | Básně » Láska

Chci další!:oD

31.01.2008 18:37:00 | Tracireagovat

Krišnismus Publikoval(a): C.alwen | Úvahy » Bůh, víra

C.Alwen:
Promiň, končíme, máš pravdu ;)

31.01.2008 17:17:00 | Dao dereagovat

Krišnismus Publikoval(a): C.alwen | Úvahy » Bůh, víra

Klidně mi říkej Petře ;)
Jsem rád, že to znáš. Nečekám, že budeš jíst kostky cukru, cukr se do pokrmů přidává, i do čokolády, tedy mléčné.
Je to jednoduché
Špatná funkce žaludku měla příčinu ve špatné stravě, ať už před tím, nebo i samotným jogurtem.
Rafinovaný cukr ti rychle dodá energii, ale velmi krátkodobě, potom nastává deficit a ty energii ztrácíš. Jistě nějaký doktor by to vysvětlil lépe.
Není, co já vím tak fruktóza obsahuje méně nebezpečné cukry. Kdyby fruktóza byla nebezpečná, neprodávala by se pro diabetiky. Ale ona se prodává, i když to také není nejlepší alternativa.
Jistě, polysacharidy jsou v pečivu, pečivo je obilovina.
Mléko jsem pil, vím jak chutná. Nejsem tele, takže vím, že je pro mě špatné, protože jsem člověk, navíc to bylo prokázáno i vědecky. Víš jak chutná meditace?
Proč ne? Když tobě dělají dobře, jez je, mně nedělají, já je jíst nepotřebuju, psal jsem to za sebe, ne za tebe. Nicméně to obecně platí i od jiných zdrojů než jsem já.

31.01.2008 14:38:00 | Dao dereagovat

Krišnismus Publikoval(a): C.alwen | Úvahy » Bůh, víra

Je zvláštní jak všechno se vším souvisí,od Krišny k mléku...:-))Bůh a zažívání.:-)je to dobré...:-)

31.01.2008 13:28:00 | Weylinreagovat

Krišnismus Publikoval(a): C.alwen | Úvahy » Bůh, víra

Vladan:
Z nadměrného využívání tzv. rychlých rafinovaných cukrů vzniká cukrovka. Není to jediná příčina, ale je jednou z hlavních příčin.
Jsou tři druhy cukrů.
Rafinovaný, ten je nebezpečný, v těle se rychle štěpí, proto dochází sice k rychlé dodávce energie, ale rychlým štěpením a rychlým zpracováním následně dochází k rychlému úbytku energie. Tím dochází v těle k nerovnováze, která se negativně projevuje navenek.
Dále je tu fruktoza, cukr obsažený v ovoci. To je cukr, který není tak nebezpečný, nicméně se ovoce musí jíst ne tak často, protože potom dochází ke stejnému účinku jako u cukrů rafinovaných.
Třetím typem jsou tzv. polysacharidy. Jsou to pro tělo nejideálnější cukry, protože se v těle štěpí velmi pomalu, tím dodávají tělu dostatek cukru, tělu dodá energii a nezpůsobí žádné energetické výkyvy. Ty jsou obsaženy v obilovinách a luštěninách.
Snad ti to trošku osvětlí, jaké druhy jsou a jak fungují. Nejsem odborník, ale jistě pokud tě to bude zajímat, najdeš spousty literatury.
Myslet si můžeš co chceš, na to máš právo. ;)

Mléko jsem nikdy nemiloval. Co jsem jedl byly jogurty a sýry. Ještě nedávno jsem sýry jedl.
Naopak způsobovaly mi problémy, proto jsem je odstranil. Mám citlivé tělo a poznám okamžitě, co mě překyseluje. Sladké a mléčné výrobky mě překyselovaly, tak jsem je odstranil. Takže nic subjektivního. Veg strava je obecně zásaditá, i doktoři vědí, že kyselá strava je příčinou řady nemocí.

Ne, extrém je vaše strava, alespoň co se týče mého subjektivního názoru :), já svou stravu beru jako přirozenou. Ostatní? Až budou všichni vraždit a krást a já se budu vymykat a dělat to nebudu, budu pro tebe, co krást budeš opravdu extrém. To máš pravdu. Jenže já ze své pozice to budu vnímat docela jinak. :)

Jak jsem vysvětlil, rafinovaný cukr je příčinou cukrovky. Mléko způsobuje jiné problémy. Pohyb je samostatná kapitola, to je další průšvih.

Ještě jsem se nedotknul toho, že strava je také důležitá pro mysl a ovlivňuje tak člověka i po duchovní stránce. Říká se, že agresivita může být způsobena masitou stravou. Podle rostoucí agresivity dnešních lidí bych se ani nedivil, že by na tom nebyl kus pravdy. Někteří představitelé náboženství možná věděli co dělají a proč to dělají, ať už kvůli etice a soucitu nebo jen pro duchovní rozvoj a zklidnění mysli.

31.01.2008 11:08:00 | Dao dereagovat

Krišnismus Publikoval(a): C.alwen | Úvahy » Bůh, víra

Daniel:
Každý máme nějaké zvyky a každý si tvoříme svůj jídelníček a i tvou pyramida lze v zásadě brát jako hodnotnou a zdravou. Člověk prochází různým vývojem a i tuto pyramidu, jak jsi ji napsal, jsem také aplikoval. V zásadě pořád zkouším optimální pyramidu, je to cesta poznávání a získávání ať už pozitivních nebo negativních zkušeností.

31.01.2008 10:32:00 | Dao dereagovat

Krišnismus Publikoval(a): C.alwen | Úvahy » Bůh, víra

Dharmaby:

Jen abychom našli nějakou společnou řeč...
Souhlasil bys tedy s takovým postojem, že je zdravé a prospěšné mít jídelníček jako pyramidu? Čili ta velká základna by měla být rýže, luštěniny, prostě zelenina, pak v dalším, menším patře, řekněme ryby, ovoce, a pak v té špičce, čili jenom občas by měl být sýr, maso, čokoláda, apod?

31.01.2008 09:58:00 | Daniel S.reagovat

Krišnismus Publikoval(a): C.alwen | Úvahy » Bůh, víra

Vladan:
Jenže ty žádné zkušenosti s meditací nemáš (alespoň to tak vypadalo v jiných vláknech), jen o tom mluvíš. Nic si nevyzkoušíš, nic si neověříš, jen řekneš, je to jen v mysli a tím to pro tebe hasne. A tahle tvá teorie se dá v podstatě aplikovat úplně na vše. Tomu se říká subjektivnost, chybí ti objektivita, komplexní náhled.
V tom je ten rozdíl. Já se přece taky stravuju a získávám zkušenosti, dříve jsem se stravoval jako ty a měl jsem problémy. Tak jsem to změnil. Obyčejná moje zkušenost. Každé tělo je jiné a každý má jiné dispozice, já měl problémy od malička. Někdo není nemocný celý život, ať spořádá co chce.
Extrém nejsem, jsou i větší. To je jen tvůj subjektivní názor. :)
Co se týče čokolády, nemusíš mít cukrovku, viz mé vyjádření, že každý jsme jiný. Ale čísla dokazují, že cukrovka a obezita budou v budoucnu díky nadměrných tuků a cukrů problémem číslo jedna a obezita už vede. :)
Ty problémy přijdou, u někoho dříve u někoho později. Můžeš se divit, jak se kolikrát, že během pár let se ti sesype všechno a potom můžeš běhat už jen po doktorech. Tělo je schopno žít podstatně déle, než co si myslíme.

31.01.2008 09:42:00 | Dao dereagovat

Krišnismus Publikoval(a): C.alwen | Úvahy » Bůh, víra

Tak to nevím. Říká se ale, že kefíry a jogurty jsou přece jen stravitelnější a lepší než mléko jako takové. Nicméně ten základ je stále stejný, stejné látky, které nejsou pro nás v pozdějším věku vhodné.

Mimomochodem včera jsem si koupil časopis Meduňku, číslo 2/2008 a je tam článek o vegetariánství. Začíná to dopisem, který napsala paní podobného ražení jako jste vy. Odpovídá tam paní, která je odbornice na výživu, vychovává 3 děti, které jí veg stravu a jsou tam i fotky těch dětí a vypadají spokojeně. Vím, že fotka není průkazná a mnozí si řeknou, že až děti vyrostou, rozpadnou se na kusy, ale to je velmi subjektivní názor, viz rozlícená paní na začátku článku. Káže tam, jak si někdo může vzít na svědomí děti (reaguje původně na článek o veg mateřských školkách) a hazardovat s jejich zdravím. Myslím si, že je těžké určit, kde je pravda. Já zase říkám, že hazard pro děti je v současné době strava založená na mléku, cukru, apod. potravinách. Ukazují to i čísla, kdy už děti mají cukrovku, všelijaké atomické ekzémy a alergie.
Takže mluvit o správné stravě pro děti je těžké. Abych řekl pravdu, já sám bych měl těžkou hlavu s tím, zda dítě, které bych živil, živím dobře. Něco jiného je stravovat se za sebe a něco jiného je dítě a zodpovědnost za jeho zdraví.

31.01.2008 09:22:00 | Dao dereagovat

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí