Komentáře odeslané

Komentáře slouží k vyjádření vašich názorů, postojů či kritiky.

Nalezeno 27204 záznamů. Zobrazuji 24541-24555.

Realita je někdy dost drsná Publikoval(a): Jeněcovevzduchukrásného | Povídky » Ze života

Docela mi u toho povídání stoupal adrenalin... Popsal jsi to tak přesvědčivě, že si tu bestii dokážu představit úplně živě. Psychopaté se bohužel najdou všude (nejvíc se to jimi hemží asi ve vrcholných pozicích v politice a v korporacích - zrovna jsem dnes na to téma viděl TV dokument), ale když si někdo tuhle zvrácenou bezcitnost ukájí na bezmocných stařenkách, tak to je vrchol všeho... Doufám že i jinde se na podobných místech najdou stejně nelhostejní, jako jsi Ty...

18.01.2014 23:18:11 | Amonasrreagovat

? Publikoval(a): Amonasr | Aforismus, citát, říkanka » Bůh, víra

:-D Tak že si to přeješ Ty, ať je po Tvém... ;-))

18.01.2014 22:43:16 | Amonasrreagovat

? Publikoval(a): Amonasr | Aforismus, citát, říkanka » Bůh, víra

:-D Proti gustu žádný dišputát... :-D Mně osobně se třeba nejvíc líbí teorie vesmírných strun, ačkoliv jí ani zbla nerozumím (stejně jako Bohu) - jen mou fantazii tak nějak strašně příjemně lechtá, mnohem víc, než vousatý dědeček na obláčku, byť i onen dědeček mi je jinak sympatický, proti stařečkům nic nemám a na toho svého dědu vůbec rád vzpomínám - akorát že nebyl bělovlasý ani bělovousý, protože byl plešatý (to mám po něm už od třiceti) a na rozdíl ode mě oholený po celé tváři... :-) Kdybych ale uměl kreslit, tak bych ty vesmírné struny namaloval jako obrovskou harfu vyplňující mezihvězdný prostor a nechal bych na ni hrát krásnou průhlednou vílu jako harfenistku... A ta energie by byla božská hudba, kterou už by si každý musel sám představit, abych nikomu nic nevnucoval... I když vlastně nevím, jestli by někomu z harfy mohla znít třeba dechovka nebo heavy metal... No, to by se ještě muselo domyslet... ;-))

A já taky nejsem feminista - osobně bych na přirozených rozdílech mezi muži a ženami nic neměnil, celkově se to v tomto směru myslím Bohu docela povedlo a taky bych mu do toho přes ten gender zbytečně nefušoval... ;-))

18.01.2014 21:02:39 | Amonasrreagovat

? Publikoval(a): Amonasr | Aforismus, citát, říkanka » Bůh, víra

Ano, unáhlil jsem se, nedohnal jsem v tu chvíli Tvoji představivost, promiň... ;-) Navíc jsi do toho pěkně vnesla chtě nechtě i ten genderový prvek (nejsi feministka?) - proč by měl být Bůh zrovna On, že? Asi ta má otázka je až moc sugestivní, naštěstí ne pro Tebe... :-D To, že lidská společnost byla organizována převážně na patriarchálním základě (nebo stále ještě je?), přece neznamená, že i Bůh musí být patriarcha a pokud není zobrazován jako Otec nebo Syn, tak je už jenom jakýsi holub (kde zůstala Matka či Dcera...?!) ;-) I když docela chápu, že si židé, křesťané či muslimové nemohli dovolit jediného Boha ztvárňovat jako Bohyni - to byl nepochybně trošku genderově dějinný krok zpět od mnohobožství třeba starých Řeků či Římanů, kde se to bohyněmi jen hemžilo a navíc třeba i samotnému Diovi dokázaly pěkně zatápět, ostatně jako i... raději už mlčím... :-D

A s tou energií... hmmm... hmmm.... Já si tedy Boha sám nepředstavuju vůbec jako bytost, koneckonců když mohl být hořícím keřem, tak to by svědčilo opravdu spíš o té energii... A máme i duševní energii, která možná má k božské podstatě ještě blíž než třeba rozpálená plotna... A kde se vlastně vzala ta kreativní energie, ptám se s Tebou...? ;-)

18.01.2014 19:49:13 | Amonasrreagovat

Víš co, lásko? Jdi do prdele Publikoval(a): Isquieasuus | Básně » Ostatní

Tos vystihl dokonale. A neboj - já taky... :-D I když spíš v reálném životě, než na Literu... ;-)) A taky je s tímhle kořením třeba zacházet jako se šafránem, aby neztrácelo tu správnou sílu a chuť... :-)

18.01.2014 11:59:03 | Amonasrreagovat

Víš co, lásko? Jdi do prdele Publikoval(a): Isquieasuus | Básně » Ostatní

Ale tohle není jiné - jsi to pořád velmi zřetelně Ty... :-D Jen ty vulgarismy moc v literatuře nemusím - většinou se totiž používají jako laciná póza, aby ze sebe někdo udělal jakože drsňáka, pokud to není rovnou primitiv... Tak proto jsem napsal, že Ti je věřím - protože vím, že u Tebe to žádná póza není... ;-) A taky Ti to tady nemůžu jen tak mírnix týrnix otipovat, když jinak se nad takovými slovy zpravidla ošklíbám... ;-)) Ovšem jsou tu i jiní autoři, kterým tyhle výrazy věřím a používají je mnohem hojněji než Ty - i tohle se totiž musí umět ;-))

A jen sem zavěšuj víc, někdy jsou takovéhle rychlé emoční výtrysky přínosné právě svou nepřikrašlovanou výživností… ;-)

18.01.2014 01:16:07 | Amonasrreagovat

Víš co, lásko? Jdi do prdele Publikoval(a): Isquieasuus | Básně » Ostatní

Teda Tome, tři a půlkrát jsem musel zapřít sám sebe, když jsem to četl, abych mohl pokračovat... :-D Ale tak dobře, protentokrát Ti ta slova věřím - asi to tam patří... ;-))

18.01.2014 00:49:09 | Amonasrreagovat

? Publikoval(a): Amonasr | Aforismus, citát, říkanka » Bůh, víra

Proti tomu nemůžu nic namítat... :-D

17.01.2014 23:39:19 | Amonasrreagovat

? Publikoval(a): Amonasr | Aforismus, citát, říkanka » Bůh, víra

Ano, v podstatě má reakce na Tomův komentář v sobě zahrnuje i přitakání Tvému stanovisku… Jen přidám dovětek, že se to dle mého týká rozvažování o Bohu jako takovém. Naopak jednotlivá náboženství jako výtvor člověka bychom měli neustále podrobovat kritickému myšlení, zejména tam, kde místo lásky ke všem lidem bez rozdílu šíří náboženskou nenávist a nesnášenlivost a potažmo tak místo dobra páchají zlo… Protože taková náboženství neslouží ve skutečnosti nejen samotným lidem, ale ani Bohu jako takovému, ať mu dáváme jakákoliv přídatná jména…

17.01.2014 23:31:57 | Amonasrreagovat

? Publikoval(a): Amonasr | Aforismus, citát, říkanka » Bůh, víra

Ano – jsou jako obvykle dvě základní možnosti: buďto Boha stvořil člověk, anebo Bůh existuje nezávisle na něm. Intuice mi říká, že člověk Boha nestvořil, pouze ho pojmenoval, ale zároveň si vytvořil spoustu různorodých představ o něm, k čemuž stvořil všeliká náboženství, sekty a bůhví co ještě… A pokud člověk Boha nestvořil (tj. pokud neexistuje jen v jeho představách), což se ale také nedá vyvrátit ani dokázat, pak nastupuje ona otázka, kdo ho tedy stvořil a na ni logicky navazuje Tvá otázka, na niž logicky navazuje… atd. atd. :-D Ale to už by bylo jako v písničce „Pes jitrničku sežral“, tj.nebralo by to konce... I když tak nějak si představuju nekonečný Vesmír... :-D Proto se přikláním k Ince a domnívám se, že pokud nemá člověk skončit v blázinci, měl by si ohledně podstaty Boha klást všetečné otázky jen do té míry, kam až sahá jeho rozum – ostatní je lépe ponechat intuici či víře… :-D

17.01.2014 23:30:07 | Amonasrreagovat

? Publikoval(a): Amonasr | Aforismus, citát, říkanka » Bůh, víra

A kdo způsobil Velký třesk…? :-D

17.01.2014 23:25:57 | Amonasrreagovat

Lovy beze zbraní Publikoval(a): střelkyně1 | Povídky » Ostatní

No tak to bych uháněl taky... Kupodivu mi v lese na houbách zatím nikdy nezatroubili, naštěstí... ;-))

17.01.2014 19:16:25 | Amonasrreagovat

? Publikoval(a): Amonasr | Aforismus, citát, říkanka » Bůh, víra

:-D Ať žijou! Zač by život stál, kdyby nám bylo ve všem jasno – to bychom se unudili k smrti… ;-)) Vlastně občas člověk někoho takového potká, co je mu jasné úplně všechno - ale kamarádit bych se s někým takovým nemohl... :-))

17.01.2014 19:09:16 | Amonasrreagovat

? Publikoval(a): Amonasr | Aforismus, citát, říkanka » Bůh, víra

Pozdě, ale přece... I to se cení... ;-))

17.01.2014 18:31:51 | Amonasrreagovat

Lovy beze zbraní Publikoval(a): střelkyně1 | Povídky » Ostatní

Opět bych se jen opakoval, jak jsou to sugestivně a neopakovatelně popsané zážitky, z nichž ta atmosféra opravdu živě dýchá... :-) S jelenem jsem měl čest se zblízka vidět jen jednou, když jsem ještě coby puberťák vyjížděl za rozbřesku na kole kopec a on stál u lesa skoro u cesty - něco tak majestátního jsem nikdy neviděl, byl mnohem větší, než jsem si do té doby uměl představit a šel z něj víc než respekt, až strach... Na to se nezapomíná - a to není nic proti tomu, co popsal Tvůj táta... :-)

17.01.2014 18:30:26 | Amonasrreagovat

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí