Komentáře odeslané

Komentáře slouží k vyjádření vašich názorů, postojů či kritiky.

Nalezeno 1580 záznamů. Zobrazuji 76-90.

Cena odvahy - XXIX. kapitola Publikoval(a): Anne Leyyd | Romány » Romantické

No, tak co my víme, třeba jí šlo taky o kejhák :D Díky!

18.08.2013 13:44:59 | Anne Leyydreagovat

Cena odvahy - XXIX. kapitola Publikoval(a): Anne Leyyd | Romány » Romantické

Děkuji moc za komentář! Jaj, tak to jsem ani nečekala, že by při tomhle díle někomu ukápla slza, ale na druhou stranu jsem ráda, pokud to byl tak "silný" zážitek :)

No, mě se do toho popisu města ani jejich domu taky moc nechtělo, ale ještě to tam řádně popsané nebylo, tak jsem chtěla, aby tam bylo všechno, co by to mít mělo. Ale beztak jsem ten popis zúžila jen na to hlavní. Mě to jinak taky nebaví :D

Na dalším dílu už pracuji, takže snad bude brzy, ale už opravdu nebudu nic slibovat, však mě znáš ;)

Co se týče Marcuse, tak to, co se s ním stalo, tam rozhodně vysvětlené bude a určitě se tam ještě objeví, ale ne hned tak. Ten má momentálně totiž ÚPLNĚ jiné starosti.

Díky, jsem ráda, že se ti to líbilo :)

18.08.2013 13:38:19 | Anne Leyydreagovat

K mužům přístup zakázán! - Kapitola sedmá Publikoval(a): Klaný | Romány » Romantické

Nééé, já tě zakousnu! Charlieho ne! :D

Jinak dobrý díl. Jsem zvědavá, co bude dál. Sice mi tedy přišlo, že na to šel Ryan kapku fofrem, a neuškodilo by mu, kdyby zpomalil, ale uvidíme, jak to vymyslíš.

Všimla jsem si pár chybek. Jinak hudba super ;) hodila se k tomu. Tož piš, ať je tady další díl brzo!!!

10.08.2013 20:37:07 | Anne Leyydreagovat

Jakou planetu zanecháme dalším generacím? Publikoval(a): Anne Leyyd | Úvahy » Příroda

Díky za přečtení a komentář.
Opět podotýkám, že tuto úvahu jsem psala před pár roky, tudíž je dnes moje uvažování někde jinde, než tehdy, ale měnit své úvahy nechci. Když si je přečtu, tak pak můžu lépe vidět vývoj svého myšlení, názorů a postojů…

Víš, napadlo tě někdy, že naše Země (a vlastně všechno živé) by se dalo přirovnat k lidskému organismu? Slyšel jsi někdy o psycho-somatických a somato-psychických onemocněních? Řekla bych, že určitě, ale pro jistotu: smysl tkví v uvědomění, že tělo a lidská psychika spolu velice silně souvisí. Tudíž co se stane tvému tělu, ovlivní to tvoji psychiku a naopak. Samozřejmě to nemusí být vidět hned nebo třeba vůbec. Jenže do našeho těla nevidíme ani z poloviny tak, jak bychom to potřebovali (myslím, že po absolvování mnoha předmětů na lékařské fakultě s mnoha uznávanými lékaři, a to i světově, si tohle můžu dovolit říct) a stejně tak je to v psychice – pojem podvědomí a nevědomí ti určitě taky něco řekne. A do nich taky nevidíme.
Takže jsem toho názoru, že ačkoliv se dnes tvrdí, že člověk třeba na ty hurikány (jak píšeš) asi nemá vliv, tak možná, že pár let dalších výzkumů dokáže, že to vlastně není pravda a člověk za to může. A za spoustu dalších věcí, o kterých se dnes třeba ještě neví, nebo se toho neví moc nebo se o tom „raději“ neví a dělá se, že se „nic neděje“.

Před pár stoletími si lidé taky mysleli, že když se pacientovi pustí žilou, tak mu to pomůže a zbaví se horečky. A dneska všichni vrtí hlavou a říkají si, jaká to byla pitomost. No, takže… za pár let, tohle můžou lidé tvrdit o našich názorech na náš vliv (nebo ne-vliv) na počasí.

Líbí se mi taky teorie efektu motýlích křídel. Podle mě to má něco do sebe ;)

Pokládáš si zajímavé otázky, to bezesporu ;) Zkus na ně napsat úvahu. Nebo aspoň na nějakou z nich, myslím, že by to mohlo být zajímavé.

Tato moje úvaha měla být krátká a tak jsem se v ní ani moc nerozepisovala, spíš než úvaha by to možná mohlo být takové mini-zamyšlení.


Osobně nestojím o žádné nové vizionáře, kteří by nám nastínili „přitažlivé podoby světa, kde bychom chtěli žít“ – Já bych nechtěla měnit svět od základů, jen bych ocenila, aby se lidstvo zamyslelo nad tím, jaké škody páchá a přestalo s tím, aby příroda byla zachovaná pro další generace. Tak jak jsem to psala.
Navíc, díky mnoha dystopiím, které jsem teď četla, jsem si uvědomila, že náš systém není sice dokonalý a má MNOHO MNOHO MNOHO chyb, přesto bych ho ale nevyměnila za žádnou z těch vizí, o nichž jsem četla ;) (pokud by se samozřejmě zamezilo válkám, odstranil se hladomor atd...)

22.07.2013 22:22:05 | Anne Leyydreagovat

Potřebujeme víru? Publikoval(a): Anne Leyyd | Úvahy » Bůh, víra

Já jsem téma pojala podle sebe, jelikož je to moje úvaha a pro mě se víra nerozlučně slučuje právě s Bohem. Tedy pokud jsi z toho nakonec pochopil změněnou otázku, zda potřebujeme Boha, tak moje odpověď je jasné „ano“.
Chodila jsem do náboženství a do školy a sem tam si ještě něco přečtu, takže jak jsou na tom ostatní náboženství s počtem bohů, či s tím, v co věří, vím ;)

Samozřejmě, že víra a Bůh je téma nevyčerpatelné a pochybuji, že by kdy někdo mohl napsat pojednání nebo nějakou encyklopedii nebo studii či něco podobného a zvládnul do toho při tom zahrnout všechny aspekty, které do této oblasti spadají.
Prosím, aby sis ale uvědomil, že tuto úvahu jsem psala na střední škole, takže několik let zpátky a tehdy moje uvažování bylo na jiné úrovni, než je dnes. Přemýšlím o tom, že tuhle úvahu rozvinu v další s mým dnešním pohledem, ale zatím nemám moc času… Toto tady na Literu ale nechám, jelikož ty rozsáhlé komentáře mě stály hodně času a pak taky spoustu lidí zaujalo, že jsem tolik lidí „vyprovokovala“, což zaujalo i mě, takže tu svoji provokativní kratičkou úvahu nechci měnit.

Ano, to by jistě bylo zajímavé udělat na tvoji otázku výzkum. Upřímně si ale myslím, že ten, kdo by byl jejím aktérem (tedy jedinec, který by podstoupil toto seznámení s třeba 10 náboženstvími a bylo na něm, aby si pak vybral), by na tom byl psychicky DOCELA DOST PODSTATNĚ v háji.
Dítěti musíš určit směr a musíš ho někam směrovat, jinak v jeho výchově dojde k nevratným a špatným změnám, které pak ovlivní celou jeho osobnost.
Co se týče mě (toto najdeš potom také v některém z komentářů), tak víru v katolické víře jsem získala díky své rodině a jsem jí za to neskonale vděčná. Víra je však dar a stejně jako já tě nemůžu přesvědčit, abys jen díky mým argumentům začal věřit v Boha, ty mě stejně tak nemůžeš přesvědčit, abych věřit přestala. Základní kameny víry mi dala rodina, jenže já NEJSEM loutka (ani v následování Pána Boha nebo své rodiny). Měla jsem období, kdy jsem o tom všem pochybovala a hodně uvažovala o tom, co má smysl, kam se můj život ubírá (asi tak jako každý puberťák). A pak jsem přemýšlela, modlila se a uvažovala SVOU VLASTNÍ hlavou. Následně jsem SAMA (s Boží pomocí jistě) přišla na to, že víra (katolická) je ta jediná, ke které se chci upnout, která mi dává smysl a naplňuje mě, dává mi pocítit Boží lásku, přítomnost, pomoc, útěchu, naději, posilu atd.
Takže ano, souhlasím s tím, aby rodiče dítěti předali svou víru a vychovávali ho, jak nejlépe umějí, vedli dítě k samostatnému uvažování a nechali ho, ať se rozhodne samo, případně mu pomohli, když váhá nebo na své cestě ztratí směr. Nakonec je to ale VOLBA KAŽDÉHO člověka – svobodná. Bůh chce SVOBODNÉ rozhodnutí, ne slepé následování.

Snad tato odpověď stačí :) Pokud ne, zkus si prosím ještě přečíst ty komenty dole. Ač jsou prázdniny, mám toho opravdu docela dost, takže bych nerada opakovala již dávno napsané odstavce ;)

Ale rozhodně se nebráním diskuzi na rozumné úrovni ;)

22.07.2013 22:01:07 | Anne Leyydreagovat

„ Nikdo není zbytečný na světě, kdo ulehčuje trápení někomu jinému. “ Publikoval(a): Anne Leyyd | Úvahy » Ze života

No, děkuji :D Pokud to myslíš upřímně, pak mě to těší, pokud ne, nejsem urážecí typ ;)

Je to už psané před dost dlouhou dobou, takže bych to nyní napsala jinak a snad i lépe, ale tehdy jsem to cítila přesně takhle - v těchto větách.

22.07.2013 21:37:06 | Anne Leyydreagovat

Autorita Publikoval(a): Anne Leyyd | Úvahy » Ze života

Díky za přečtení a komentář. Tahle úvaha (stejně jako všechny ostatní) pochází z mé hlavy a držím se toho, že nebudu psát nic, čemu bych nevěřila. Tudíž pokud tam vidíš tendenční způsob myšlení, bude to proto, že to tak považuji za správné a ztotožňuji se s tím ;)

O pozitivní postoj se snažím jak to jde, protože někdy je to to jediné další (+ víra v Boha), co člověka (mě) drží nad vodou.

Ale jistě znáš ;) Určitě, když se pořádně podíváš, tak takových lidí jako já, najdeš spoustu. Jen se člověk musí umět dívat a pořád se o to snažit. Taky jsem si myslela, že se svými názory nepochodím nebo s mým pohledem nenajdu moc lidí, ale překvapilo mě, že nacházím dost takových, kteří jsou na tom podobně :)

22.07.2013 21:35:16 | Anne Leyydreagovat

Miluji... Publikoval(a): Anne Leyyd | Básně » Láska

díky za zastavení a komentář. no, tahle báseň (dáli-li se tomu tak říkat :) )je psána k příběhu, jak je uvedeno v anotaci. navíc je tady už od roku 2011, takž možná proto ty tipy a taky proto, že se v ní třeba někdo našel ;)

18.07.2013 22:27:30 | Anne Leyydreagovat

K mužům přístup zakázán! - Kapitola šestá Publikoval(a): Klaný | Romány » Romantické

Člověče, tak to jsem teda nečekala :) Hezky!!! Za tenhle díl jednoznačně palec hore ;)

Jinak co se týče výběru mužského osazenstva, tak palec nahoru 2x tolik ;) Hrozně se těším na další díl a PEVNĚ doufám, že tady bude přinejmenším tak brzo, jako tenhle ;) Hodně inspirace a času ke psaní ;)

P. S. Ryan se mi ale líbí víc :D

15.07.2013 16:35:43 | Anne Leyydreagovat

Cena odvahy - XXVII. kapitola Publikoval(a): Anne Leyyd | Romány » Romantické

Jasně, že bych mohla ;) ale proč bych to dělala, když to můžu udělat složitější ;D

10.07.2013 12:42:45 | Anne Leyydreagovat

Cena odvahy - XXVII. kapitola Publikoval(a): Anne Leyyd | Romány » Romantické

No, děkuju :D Ale jestli tě to uklidní, tak ten prolog ještě nebude k této následující kapitole, kdepak! Ten se týkal ještě mnohem horšího vývoje děje ;) Tak snadné to nebude ;)

10.07.2013 12:19:25 | Anne Leyydreagovat

Cena odvahy - XXVII. kapitola Publikoval(a): Anne Leyyd | Romány » Romantické

Díky, jsem ráda, že se Ti to líbilo a že jsem Tě překvapila :)
Na další kapitole jsem dneska začala dělat, tak uvidíme, kdy se mi ji podaří dokončit. Snad o dost dříve než tuhle ;)

09.07.2013 22:14:09 | Anne Leyydreagovat

Cena odvahy - XXVII. kapitola Publikoval(a): Anne Leyyd | Romány » Romantické

Díky moc, tak to jsem ráda, že se ti to líbilo :) No jo, no, jsem hrozná, já to uznávám, ale nemůžu dát Caře nic zadarmo. Ale neboj, já jí to trápení ještě přidám a pak zase trochu uberu a nechám ji vydechnout ;)

Tak tenhle důvod mě nenapadl, možná máš pravdu. Mě je celkem jedno, kde někdo napíše komentář. Od toho na blogu ta možnost je :) Jen prostě nechápu a vážně mě mrzí, když vidím, že každá z kapitol má zhruba mezi 150 - 200 přečtení a komentář napíše jen vás pár. Každá kapitola dá opravdu spoustu práce a času a když není odezva - jakákoliv - tak to zamrzí. Vážně bych ocenila i kritiku, abych se mohla zlepšit, nebo něco překopat ale bohužel no... :(

Každopádně jsem moc ráda za ty VAŠE pravidelné komentáře a těší mě, že se ti to líbí ;) Snad bude i nadále :)

08.07.2013 23:24:57 | Anne Leyydreagovat

Cena odvahy - XXVII. kapitola Publikoval(a): Anne Leyyd | Romány » Romantické

Jo, však já vím :) Kdepak, další účty rozhodně nezakládej :D já si moc vážím těch vás pár, kteří pravidelně vždycky něco napíšete a jsem za to ráda. Pokaždé mě to motivuje k dalšímu psaní ;)

Pevně doufám, že tak dlouho čekat nebudeš ;) Sama se těším, až se do téhle kapitoly pustím. Mám ji už v hlavě rozvrženou, takže jen to napsat :D

08.07.2013 21:35:16 | Anne Leyydreagovat

Cena odvahy - XXVII. kapitola Publikoval(a): Anne Leyyd | Romány » Romantické

Díky :) No, kdy bude další díl, tak to opravdu netuším. Budu se snažit, ale vzhledem k tomu, že reakce na kapitoly jsou čím dál nižší, tak nějak nemám potřebu se "přetrhnout", jestli mi rozumíš ;)

Každopádně s psaním začnu brzy, protože když jsou teď prázdniny, tak toho času mám víc, ale vážně si to netroufám odhadnout.
Na to, jak jsem nebo nejsem daleko, se pak můžeš podívat na můj blog, protože to % hodnocení VŽDYCKY odpovídá tomu, jak na tom kapitola je.

Díky ještě jednou za komentář ;)

08.07.2013 20:57:05 | Anne Leyydreagovat

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí