Servis

Servis

Na bílé dlaždici pod operačním stolem seděla u kapky krve blecha. Čekala na své bleší mládě. Chtěla ho pohostit….

Rozzářené oči přítomných s obdivem hleděly na zručné prsty chirurga. Rozvážné a pečlivě naplánované řezy, šití tak, aby tělo pacienta fungovalo beze změn. Precizní práce rukou, soustředěnost při záchraně lidského života.
„Děkuji všem za spolupráci.“
Řekl konečně operatér a odstoupil od operačního stolu.
U dveří se mihnul primář oddělení.
„Výborně pane kolego! To byl koncert! Gratuluji!“ Potřásl odcházejícímu silně rukou usmívaje se.
„Pan doktor je tak skvělý!“ prohlásila s obdivem jedna z mladých sester. Všechny unisono vzdechly.
„Nejlepší ze všech. Odborník a machr. A ty jeho přednášky, seděla bych třeba celý den a poslouchala ho,“ zasnila se další dívka a zavřela oči.
„Mně málem políbil!“ chlubila se jiná.
„Toho tak mít za muže. Byla bych šťastná. Se vším si ví rady a každý na něho spoléhá. Zkrátka machr!“
Tak brebentily sestry.
Doktor je neslyšel. Myl si ruce a už se viděl doma.

Sotva vystoupil z auta, spěchal do domu s velkou zahradou.
Otevřel dveře, oči upřené na maminku.
„Tady jsi! Tolik jsem se na tebe těšila!“ zvolala a sevřela mladého muže do náruče.
„Pojď dál kulíšku, mám pro tebe samé dobroty, jenom to, co máš rád. Tak pojď, pojď. Pěkně se najez, já ti jdu připravit koupel.“
Spěchala napustit vanu a připravit osušky.
„Až se vykoupeš, učešu tě a ostříhám nehty,“ volala odtud maminka a on se spokojeně usmál.
Doma je doma, nemusí nic a nic mu nechybí. To je teda servis! Když to chce máti dělat, nebude jí kazit radost. Však – oba dva jsou spokojeni, tak co…

Blecha na dlaždici dlouhým čekáním a hladem omdlela. Zrovna ve chvíli, kdy ji uklízečka setřela a následně utopila v kýblu vody. Nedočkala se.
Jo… bleší láska.

A co ta opičí?
Autor Anděl, 10.09.2020
Přečteno 268x
Tipy 16
Poslední tipující: Amiradi, Frr, Iva Husárková, ARNOKULT, Amonasr, Dreamy, piťura, Marten, jitoush, Lighter
ikonkaKomentáře (16)
ikonkaKomentujících (9)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Bravo Andělinko, bravo**:-D* ST*

14.09.2020 19:34:48 | Frr

Děkuji Frr:-) moje říše hmyzu:-)

15.09.2020 21:30:02 | Anděl

proti guSTu žádný dišputát :-))

11.09.2020 08:11:14 | Iva Husárková

pravda Ivuško milá:-)

15.09.2020 21:30:20 | Anděl

:-))

18.09.2020 09:19:20 | Iva Husárková

Přemýšlín, jak takovému schopnému chirurgovi můžou růst rychle nehty, no...Asi jsem jiná, možná pro někoho divná matka. Mému synobi bude patnáct a ani nevím, jak často si je kouše. Tomu, že se jednou vrátí k nůžkám, věřím.:)

10.09.2020 18:58:45 | Dreamy

Takový moderní mamánek. Záleží na životních prioritách. Dnes se partnerské vztahy bortí a je jedno, zdali je to kmán či pán. Tak proč vypichovat určitou profesní "elitu?"
Každopádně vychovat v tomto prostředí, kdy se dá předpokládat, že i jeho protějšek bude vzdělanec a hodně pracovně vytížený... nevím, jaké by měli jejich děti dětství? Je riziko, že z nich vyrostou sebestřední rozmazlení jedinci, kteří budou emočně otupělí.
Ale to není vždy dané a záleží na okolnostech. Tradiční manželský svazek se otřásá v samotných základech. Kvůli všemocnému pokroku a nudě, se změnám mnoha staletá tradice nevyhne. Manželský svazek je zde nějak MOC PODEZŘELE DLOUHO!!
Nuže pěkná mini a pobízí k zamyšlení*

10.09.2020 18:15:24 | šerý

myslím
že
všechno
jde
spojit
(kariéra, rodina...)
:-)

10.09.2020 13:58:11 | piťura

Možná:-) ale on byl šíleně zamilován...bohužel se nehodil rodičům jeho děvčete...proto je sám. nechce znovu zažít bolest...:-)

10.09.2020 16:12:59 | Anděl

Andělko

usměj
se

prosím
P.

10.09.2020 18:19:54 | piťura

...ale oficiálně se stará on o svoji starou maminku...tak to líp PR vypadá...;-)

10.09.2020 13:48:00 | Marten

Jo, to je pravda:-) to zase musím uznat, že jo:-) děkuju!!!

10.09.2020 16:13:27 | Anděl

.....zdání klame.....Ji.

10.09.2020 13:20:17 | jitoush

:-) ano Jituško milá...je to tak:-)

10.09.2020 16:13:55 | Anděl

Hlavně že jsou všichni "po opičím" šťastní, ne? Tedy kromě blechy. :-)

Muž, který chce karierně něco dokázat, by se neměl vůbec ženit; a karierní žena vdávat a mít děti. Úspěch něco stojí, rodina rozptyluje a stejně se jí naplno nemůžou věnovat, je až na druhém místě. Nebo třetím...Když zbyde čas. A to je málo...

10.09.2020 11:51:33 | Lighter

Též souhlasím. Kariéra a děti...jedno z toho se musí ošidit...ovšem to mytí vlasů a stříhání nehtů mně fakt dostalo:-)

10.09.2020 16:14:54 | Anděl

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí