Nic versus Všechno

Nic versus Všechno

Anotace: Krátké zamyšlení při večeru.

 

Dělala jsem pro tebe maximum. 

A ty?

Jen naštvaný jsi,

že měla jsem dát víc. 

...

A tak si říkám,

kdybych ti nevěnovala skoro nic,

byl bys šťastnější?

Vděčný aspoň za to málo?

....

Někdy je míň víc než všechno. 

 

Autor Jupiterka, 09.01.2024
Přečteno 88x
Tipy 10
Poslední tipující: BArBArKO, IronDodo, Marry31, o3_gambit, Ondra, cappuccinogirl, mkinka
ikonkaKomentáře (10)
ikonkaKomentujících (4)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Nikdy netvrď, žes pro někoho dělala maximum, to musí říct on sám. A pokud to maximum už tehdá pro něj bylo málo, jak by mohl být šťastnější, kdybys pro něho nedělala skoro nic ! ? Ale věcný rozbor textu v poezii nemusí ní znamenat. Tvé verše se mi líbí a zdravím

09.01.2024 22:32:16 | Matahaja

Nikdy netvrď??? To myslíš vážně, tuhle formulaci, příteli??? Všímám si tvých komentářů, vím, že ti to myslí, tím spíš bych od tebe tohle nečekala, překvapils...
Nemyslíš si, že je člověk schopnej posoudit svý možnosti??? tedy i maxima??? Proč tedy to slůvko "musí" u úplně jinýho člověka???
Když pro druhýho děláš to, čeho on si nedokáže vážit, pak když ubereš, najednou mu může docvaknout, že co s takovou samozřejmostí přijímal, vlastně samozřejmé není...a moh by se on sám začít víc snažit, to bys by posun k lepšímu... Nemusel by nastat, ale moh...a za zkoušku by to možná stálo... ale tohle je zas jen můj názor :-)

10.01.2024 00:11:57 | cappuccinogirl

jo, to je k zamyšlení...

09.01.2024 21:05:10 | o3_gambit

Bylo to tak myšleno...

09.01.2024 21:35:47 | Jupiterka

Zatra, je šílený, že si lidi nevážej těch, co by se kvůli nim rozkrájeli! J smutný, že právě tyhle mnohdy nejvíc přehlížej! Je smutný, že neuvědoměj si, jakej poklad vedle sebe maj!
Kolik dává ON, sestřičko???
Ten poslední řádek...to je pravda potvrzená životem, ale je to šílený a já se právě s tímhle opravdu jen těžko smiřuju bo je to postavený na hlavu!
Jupí, ale postavme to takhle... UBER, aby on moh nebo musel PŘIDAT :-):-):-)
Pusu a pohlazení ode mne kamkoli a netrap se mi... A už vůbec ne kvůli CHLAPOVI!!!

09.01.2024 20:29:38 | cappuccinogirl

Nemám ráda dvojí metr, u něj vždy fyzicky trpím a nehoráně mě vytáčí - a je jedno, jestli je to chlap nebo ženská...

09.01.2024 21:30:46 | Jupiterka

Myslela jsi tuhle báseňku jako dvojí metr???
Pak promiň, ale nepochopila jsem tě zcela, myslela jsem, že jde o má dáti dal... ale dvojí metr je o zvýhodňování jednoho proti druhýmu, je to o nespravedlivým jednání na úkor druhýho...znám, žila jsem v tom dost dlouho... znovu jsem se začetla do řádků...a pokud jsou o tomhle, tak můj první koment nebudem brát v potaz, ju??? Protože dvojí metr je něco, co ty sama neovlivníš, tam se nedá ubrat, aby to přineslo něco dobrýho...tam se dá jen tomu druhýmu říct, že jsem si dvojího metru vědoma, že mně to bolí, vadí a čekat, jestli se ten druhej nezamyslí a sám s tím něco neudělá...
Srdíčko nedivím se, že tě dvojí metr vytáčí, já jsem na tom stejně...a dávám si zatra bacha, abych se tak nechovala!

09.01.2024 21:45:18 | cappuccinogirl

Dvojím metrem asi nazývám i tuto situaci - kdy jeden dává vše a druhému to je málo, přičemž když je to opačně (tzn. druhý dává minimum ve stejné situaci), je to dle druhého dostačující...

09.01.2024 21:52:14 | Jupiterka

Ano, když to takto obrátíme, dvojí metr to jednoznačně je... když chceš maxikum od druhého, ale sám mu dáváš mnohem míň a přijde ti to tak vpořádku, pak je to "dvojí metr jak vyšitej"... a chce to se proti tomu ozvat, postavit a nenechat s sebou orat!
Hodně je takovejch, co vláčej druhejma...hodně je bohužel i takovejch, co si to nechaj líbit. Nejsmutnější je, když ten, kdo uplatňuje dvojí metr, si to ani neuvědomuje a nebo si pro to hledá omluvy, aby si ho obhájil...

09.01.2024 21:59:08 | cappuccinogirl

Pro druhého je to bohužel opravdu vše jasné a nechápe, co je na tom špatně...ale zase buďme fér, s daným člověkem jsme většinou dobrovolně a pokud se nám to nelíbí, vždy je možnost jít o dům dál (i když občas je sakra těžké ten dům opustit)...

09.01.2024 22:03:05 | Jupiterka

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí