Věk vampýrů

Věk vampýrů

Anotace: ...je dobrý dostat vztek. někoho zakousnout. žasnu, co lze najít na internetu za návody...

Uviděla ho v ohybu lesní cesty. Ze skály na které seděla, měla pěkný výhled na celou její délku. Jak se blížil, ucítila klokotání krve v žilách, kolem srdce tak horký žár, až se jí orosilo čelo a v podbřišku příjemné mravenčení. Zároveň však jí oči zatemnila žárlivost a ona věděla, co musí udělat.
Z úst se jí ozvalo zasyčení, pomalu roztáhla černá lesklá křídla. Proti hvězdám vypadala úžasně, jako temné hebké krajkoví, majestátně. Lehce jimi mávla. Upřela pohled na něho, otevřela rudá ústa a vycenila bílé zuby. Tmavomodré oči se jí blýskaly, a když se muž přiblížil na dohled, vrhla se střemhlav ze skály.
Neviděl nic. Jen ucítil náruč a zuby ostré jako nože se mu ponořily do krku. Mohl jen tiše a odevzdaně čekat. Už věděl. Nebránil se. A ona pila. Polykala s rozkoší jeho teplou krev, zavírala při té extázi oči a cítila ohromné uspokojení, takové, jako tisíce orgasmů prožitých za jednu noc.
Postupně v její náruči ochaboval, a když mu ruce padly do mokré trávy, zemřel.
Zvedla se, vzala ho do náruče a položila do mechu. Musela čekat. Čekat na proměnu…a pak bude jenom její…

Jak se stát upírem:
- Nechte se kousnout netopýrem. Musíte ho přimět, aby vás kousnul. Nejlépe v létě  do vnitřní strany stehna. A pak čekat. Ale možná se z vás stane poloupír. To je blbý. Pro vás.
- Sami se zabijte a nechte se vykrvácet. Nebo si nechte otrávit krev. Kdo ale tohle zkusil, nepřežil. Takže nevím.
- Nechte se kousnout upírem. Ovšem jsou těžko k rozeznání. Možná je míjíte každý den. Když už ho poznáte, musíte ho uplatit pytlíkem krve.
Pak začne s vaší přeměnou, ale každý upír si ten svůj způsob chrání.
- Sežeňte pět sáčků upíří krve a vypijte ji. Mají ji v každé nemocnici, jen o tom nemluví. Ale je zde riziko, že se stanete poloupírem.


Když už jím budete, dejte pozor na upíří virus. Přenáší se francouzákama. Infekci zabráníte pitím rumu. Rum v krvi totiž virus nesnáší.

Až nás budou zástupy, podělíme se o svoji hmotnou podstatu a ovládneme zemi. Nastane věk vampýrů. Neváhejme tedy. Počátek začátku se blíží.

(Já nevím...mám mít strach???)

Autor Anděl, 07.03.2018
Přečteno 608x
Tipy 12
Poslední tipující: Iva Husárková, Jort, Amonasr, piťura, Frr, Kubíno
ikonkaKomentáře (8)
ikonkaKomentujících (4)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

:-D Nevím, nevím, jestli už ten věk vampírů dávno nenastal - raději ani nebudu zkoušet počítat, kdo všechno mi pije krev... ;-)) ST

09.03.2018 10:49:28 | Amonasr

Ami...děkuji za koment:) já to myslela spíše jako legraci a zároveň jsem se zděsila co vše lez najít za návody...

09.03.2018 12:27:00 | Anděl

Vždyť já taky ;-)

09.03.2018 18:06:01 | Amonasr

:):):)

10.03.2018 06:50:38 | Anděl

místo syrové krve stačilo by denně sníst 5-10 talířů polévky z krevních tučnic s kroupami ? - miluju totiž jaternicovou polévku-řečenou "prdlačku"..již jako šestiletý aberant jsem jí k večeři dokázal sníst až pět talířů****:-) ST* :-D*

08.03.2018 09:30:15 | Frr

Frr...děkuji za koment...ano znám....taky ji děláváme...hodně marjánky...ať to má grády!

08.03.2018 12:23:53 | Anděl

Andělíčku :-), to jsou mi tedy návody :D :-)...

08.03.2018 00:37:10 | Kubíno

...děkuji za odezvu...také jsem koukala....je jich tam mrak...

08.03.2018 06:40:03 | Anděl

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí