Sen o chtíči

Sen o chtíči

   

                                     SEN O CHTÍČI

     Před usnutím: Pozdě v noci popíjíme víno s kamarádkou v jejím bytě. Pokouším se jí svádět, ale zcela bez odezvy. Vzhledem k pokročilému času mi nabídne, abych u ní přespal.Je mi k dispozici vedlejší pokoj.Nechci se však vzdálit z její blízkosti. Domluvíme se tedy, že budu spát na koberci vedle jejího lože.Chvíli si povídáme a držíme se za ruce. Kamarádka usíná, mně však trvá ještě dlouho než mě obestře slabá pavučina přerušovaného spánku. V místnosti je horko. Pozdě k ránu mě konečně odvleče horečnatý sen za práh mátožného polobdění.

     Plavu uprostřed kalného, asfaltem páchnoucího jezera. Voda je horká a těžko se mi dýchá. Kolem sebe nevidím nic než načernalou hladinu splývající s cáry tmavé ponuré mlhy. Mám pocit, že jsem se ocitl kdesi ve světě jakéhosi diluviálního prasvěta. Bojím se neznámých nástrah. Cítím, že mne cosi sleduje. Co chvíli očekávám útok nějakého prehistorického monstra. Navzdory narůstající úzkosti vnímám slabou erekci, zřejmě způsobenou teplotou vody. Náhle je v mé bezprostřední blízkosti hladina zčeřena a zároveň pociťuju mimovolné narůstání pohlavního údu. Z vody se vynoří matný obrys chapadla, jež začíná zběsile bičovat hladinu. Sotva popadám dechu. Zalknu se sprškou horké perlivé vody.Chapadlo se zprudka vztyčí z hladiny jezera.Začnu se topit. Kolem krku se mi ovíjí nemilosrdný pružný prstenec. Ještě než ztratím vědomí,cítím úplné ztuhnutí údu, s hrůzou zjišťuju, že prstenec chapadla, ,jež mě rdousí je mým vlastním falem…

     Probouzím se vyděšen ještě za tmy  u lože své kamarádky, která naštěstí klidně spí a pravidelně něžně oddychuje.

                                   

 

 .

                               /prosněno pod ložem kamarádky,psychiatryně A.T./

Autor Frr, 15.08.2014
Přečteno 694x
Tipy 8
Poslední tipující: Jeněcovevzduchukrásného, básněnka, jitoush, Amonasr, Jort
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

vědomé snění?

16.08.2014 13:26:21 | básněnka

ne, "klasické" nevědomé ve spánku..

17.08.2014 18:49:13 | Frr

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí