Pohled na zpravodajství TV Nova očima zaujatého nediváka

Pohled na zpravodajství TV Nova očima zaujatého nediváka

Anotace: Jen takový experiment.. Některé reportáže jsou lehce upravené, některé celé smyšlené. A že ani moc nepřeháním je krásně vidět kupříkladu zde - http://www.zkracovatko.cz/aw1TBA

"Vítáme Vás u hlavních zpráv TV Bulvár, dříve TV Nova." 

Křeččí mamince se narodila paterčata. Morčata protestují kvůli kolečkům navíc, zatímco krysy mají zisk 10 luxusních klecí. 

Bývalá vrchní ředitelka kabinetu odstupujícího premiéra Užbylo Načase se zhroutila poté, kdy se dozvěděla, že Policie četla její sms zprávy intimního charakteru a viděla její erotické mms. Na základě toho bude souzena za zločiny proti lidskosti. 

Američtí vědci zjistili, že nadměrnou masturbací se pravidelně a nenávratně snižuje hodnota IQ. Reportér se v závěru reportáže omlouvá za třesoucí kameru. 

Hrůzná zkušenost! Starší paní uvízla na noc pod kořenem stromu. Ze způsobeného traumatu nemohla mluvit, tak se snažila pomocí Morseovy abecedy vyklepat do kořene signál SOS. Babka kořenářka – jak se jí ve vsi začalo přezdívat – tvrdí, že na tuto kládu do smrti nezapomene. 

Na sídlišti Máj v Českých Budějovicích stále probíhají nepokoje. K vidění jsou transparenty typu "čechi čechúm" a podobné. Televize navíc zavádí nové rozdělení dětí na "romské a neromské". Zatčen byl i vůdce demonstrantů Mácha. 

Hlavní zpráva dne! Největší herecká hvězda oceňovaného seriálu Deflorace v růžové ohradě končí. Na otázku, proč se rozhodl skončit, odpověděl: "Ze začátku to bylo fajn, ale postupem času se seriál začal ubírat jiným směrem, který mi přestal vyhovovat a v těchto chvílích nemá s názvem nic společného. Vlastně už tu mají všichni vym*dáno." 

Potravinový protektor opět řádí. Zeleninka na něj lišácky mrká, ovocíčko hnije před očima a masíčko se klaní k nohám. Zvláštností celého projektu ovšem zůstává, že pan protektor ani tentokrát nenavštívil významné inzerenty TV Bulvár. 

Dnes odpoledne museli zasahovat hasiči a policie v okrajové části Prahy. Starším párem jim byla nahlášena mladá žena, která se na své zahradě opalovala nahá. Na rozehnání davu bylo zapotřebí vodního děla. Na místo dorazili také fotografové ze spřáteleného týdeníku Haha!, který vydá speciální číslo.

Další faux pas českého prezidenta. Své manželce koupil k výročí svatby flašku Slivovice. Rozbor, kolik on sám vypije, si můžete přečíst na webu tn.cz. 

Vedra sužují Českou republiku. Jistě si pamatujete na exkluzivní reportáž ze zimy, kde nás naučili, že voda zmrzne. Nyní přichází další experiment. Reportérka nechala hodinu na přímém slunci ledovou kostku a čekala, co se stane. Kostka se ztratila, nikdo bohužel neví, co to znamená. 

A u experimentů ještě chvíli zůstaneme, tentokrát se ovšem podíváme do válkou zpustošené Sýrie. Tento pokus se týká účinku nášlapných min na organismus člověka. Bohužel redaktor setkání s praxí nepřežil. Pohřeb se koná příští týden za přítomnosti nejslavnějších českých celebrit, okruhu přátel a samozřejmě rodiny. 

Nakonec krátce ze světa. Dnes zemřelo hladem více než 20 000 afričanů. Pohřeb se ještě tento den uskutečnil bez přítomnosti přátel a rodiny. Ti byli pohřbeni včera. 

Další informace najdeme na webu tn.cz, kde nám před každou reportáží poradí, co je nejlepší a co si máme kupovat (technická poznámka: říká se tomu reklama). Opakování je matka moudrosti a proto nám před začátkem reportáže poradí hned dvakrát. 

"Děkujeme Vám za pozornost a loučíme se s Vámi naším novým heslem: Nemyslete, myslíme za Vás."

Autor Isquieasuus, 01.07.2013
Přečteno 812x
Tipy 30
Poslední tipující: Myghael - the Lord of Absurdity, Akrij8, bezprizorně, contionor, RyxiraAmyGinger, Aťan, Proxima, Skořicová princezna, Elisa K., isisleo, ...
ikonkaKomentáře (19)
ikonkaKomentujících (8)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Zprávy ze světa:

Ze severního ledového pólu se odtrhl Severní ledovec. Pól už tedy nadále nebude severní. Pokusy o jeho přepólování se nezdařily. O práva a koncesi na jeho další využití se přihlásila rodina po zesnulém M.Jaksonovi. Vznikne zde nový zábavní park ZmrzlLand. Začalo se s prvními úpravami, kdy se sníh barví na růžovo a tučňáci královští získali nové kabátky s modrými puntíky a základní výcvik jako obsluha zábavního parku. U vstupu bude žonglovat s balonky lachtan Béďa. Konečné úpravy se plánuji na rok 2999. V roce 3000 bude park slavnostně otevřen, jako pocta novému Miléniu. :o)

Promiň, ale po přečtení tvé povídkoreportáže jsem získala zase tak potrhlou náladu, že jsem ji musela trošku vyventilovat. Moc se mi to líbilo a řadím si tě mezi oblíbence. Čus :o)

30.11.2013 16:08:16 | Tichá meluzína

:D Přiznej se, že ty děláš pro Novu?:D
A děkuju, to je pro mě čest.:)

30.11.2013 20:16:23 | Isquieasuus

Néé. Já dělá pro ZNovu. Zvláště, když se mi něco nepovede. To pak začínám pořád ZNova a ZNova. :O)

30.11.2013 20:20:36 | Tichá meluzína

Babka kořenářka :D mám smíchem způsobenou hypoxii..

28.11.2013 23:58:36 | carna

Dnes jsem narazil v Parlamentních listech na toto:

Zpravodajství Novy by mohlo jít pod novým vlastníkem nahoru

Závěrečné téma tohoto ohlédnutí se týká dvou v mediálních kruzích zajímavých odchodů těchto dnů. „Jeden je Adrian Sarbu, jehož odchod z čela CME je celkem jasný, protože za jeho vedení se nadělaly velké ztráty. CME vykázala naposledy čtrnáctkrát větší ztrátu než v předchozím období, což je docela důvod k tomu odvolat nejvyššího manažera. Nebudu se zabývat tím, kolikamilionový padák v dolarech pan Sarbu obdrží, ale fakt je ten, že televize Nova podobným způsobem, ne tak dramaticky, ale soustavně, klesala i v minulých letech,“ připomíná Petr Žantovský.
To, že se tím majitel společnosti začal zabývat až teď, má podle něj souvislost se vstupem Time Warner. „V posledních letech po odchodu Vladimíra Železného bylo dost zřetelné, že Nova rezignovala na to, být seriózní televizí. A teď se bavím jenom o zpravodajství, ne o zábavných pořadech. Není zpravodajskou televizí s důvěryhodným zdrojem, stala se čistě infotainmentovým médiem. Kdyby se díky Time Warner, která vlastní i CNN, zpravodajství Novy alespoň trochu této stanici přiblížilo, určitě by to sledovanosti jenom pomohlo,“ myslí si mediální odborník.

26.08.2013 21:34:26 | Aťan

Perfektní od začátku až do konce. Myslím, že se ti skvěle podařilo vystihnout přesně to, cos chtěl. Má to smysl i vtip, pulzuje ironií a zároveň podněcuje k zamyšlení a rozhodně nebudí dojem povrchního uvažování. A to, co dnes zbylo ze zpravodajství, které by mělo být seriózní, je k pláči a smíchu zároveň. Sama občas nevím, co si mám vybrat.
A ta část týkající se smrti jednoho a tisíců dalších je opravdu velmi silná a mrazilo mě z ní po každém přečtení.
Co ještě dodat? Kdyby bylo možný dát víc ST, dám je, kdybych měla co, smeknu. Takhle aspoň tiše tleskám. :)

01.07.2013 22:41:22 | Sýkorka07

Díky moc!:)) (A můžu ti půjčit klobouk, jestli chceš:D)

02.07.2013 12:07:21 | Isquieasuus

Dobře, a ještě si budu muset nacvičit pukrle. Když už, tak aby to k něčemu vypadalo, žejo.. :D

02.07.2013 13:01:21 | Sýkorka07

Nemáš to mít už dávno naučený?!:-D

02.07.2013 17:56:18 | Isquieasuus

Tsse, ještě držkuj.. :D

02.07.2013 18:07:28 | Sýkorka07

Vystihl jsi trefně plytkost nejen bulvární žurnalistiky - vlastně dělá se u nás ještě vůbec nějaká jiná...? Asi ano, ale už ne v tzv. masmédiích. A z těch dvou odstavečků - pohřeb jednoho "našeho" a 20.000 Afričanů, tak z toho jde mráz po zádech - to není kalkul na efekt, ale bohužel jen pravdivě vystižená tvrdá realita. Kdo to ale ještě dokáže vnímat? „Pohřeb se ještě tento den uskutečnil bez přítomnosti přátel a rodiny. Ti byli pohřbeni včera. „ - to je pro mě z toho asi nejsilnější věta. Černý humor s velkým „Č“, smích stydne ještě v útrobách. Nezbývá mi, než smeknout...

01.07.2013 20:30:29 | Amonasr

Ještě jednou děkuju za komentář.;-)) Jiná žurnalistika se u nás samozřejmě také dělá, ale jak říkáš, v masmédiích to není. Už jen ze sledovanosti Novy (apod.) je patrné, že to národu příliš nevadí. A to je ten zásadní problém - lidé raději uvěří všemu, co je jim naservírováno než aby se zamysleli.

02.07.2013 12:08:50 | Isquieasuus

To je atribut doby, ono je to pohodlnější... ;-) Ale myslím si, že vždycky bude většina společnosti manipulovatelná - bylo tomu někdy jinak...?

02.07.2013 12:12:52 | Amonasr

To samozřejmě nebylo. Jen v dnešní době není takový problém si informace ověřit a udělat si na věc vlastní názor. Ale to už je zas o té pohodlnosti..

02.07.2013 12:19:42 | Isquieasuus

S tím můžu jen souhlasit... Burcovat pohodlné - to je asi vždycky to nejtěžší... Navíc ta pohodlnost nesmírně vyhovuje manipulátorům, protože jim dává pocit bezpečí a neměnnosti statu quo... Proto se v masmédiích tak daří veškeré té bezduchosti a pokleslé zábavě - zhlouplý a pohodlný národ se dobře manipuluje... S tím parodováním bulváru jsi právě trefil hřebík na hlavičku, zdaleka nejde o laciné téma, jak by se mohlo někomu na první pohled zdát... ;-)

02.07.2013 12:44:25 | Amonasr

Nemůžu ti nic vytknout, naprostý souhlas.;) Dlužím ti jedno ST.;D

02.07.2013 17:55:25 | Isquieasuus

;-))

02.07.2013 18:13:52 | Amonasr

"Ze začátku to bylo fajn, ale postupem času se seriál začal ubírat jiným směrem, který mi přestal vyhovovat a v těchto chvílích nemá s názvem nic společného. Vlastně už tu mají všichni vym*dáno."

Ta poslední věta mě rozsekala, zbytek mi přišel moc lacinej a šel mimo mě, ale svý čtenáře si to určitě najde. .)

01.07.2013 19:36:44 | Jan Voralberg

ten humor budeme mít oba někde jinde, tvůj chce řezat a bodat, můj chce podlamovat kolena a vysmívat se do xichtu :D
ale vystihl jsi to.. tou poslední větou. tak. televize znova...pamatuji si, jak jsme to "studovali" s černým motejlem..kde jsou ty časy :D

01.07.2013 19:31:48 | Tenflipskáj Dysfunkt

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí