Pro klauna

Pro klauna

Anotace: Dopis č. 3......psáno z fleku....netuším o čem bude....větrák napoví....

Milý Klaune!
Zdravím tě z planety Cirk.
Dnes mám v plánu navštívit čarodějku. Bydlí v lese Mudilín. Je to zvláštní les. Stromy mají oči, uši, ale nemluví. Je ošemetný. Poněvadž tam rostou Pihulíni. Jsou neviditelní. Když pod nima projdeš, nahází na tebe plno pih, které zmizí sami, kdy se jim zachce.
Rozhodla jsem se, že vyvenčím Ramona. Draka. Našla jsem ho v Mudilínovi. Nechali ho tam dračí rodiče. On totiž děsně prdí. Má pelech u mně na skříni. Já nevím, ale bez toho zvuku už neusnu. Kromě toho neúměrně v noci chrápu, tak si notujeme. Mám ho na vodítku, letí mi nad hlavou. Vejdeme do lesa. Stín, pod nohama mech, ze stromů padaj hvězdy, které se neudržely v noci na obloze. Pár jich seberu. To bude mít Fulimína radost. Uděláme si z nich hvězdné poháry. Jak tak koukám,vidím její chalupu. Stojí na střeše. Má totiž všechno vzhůru nohama. Ale mně to nevadí. Zvykla jsem si. Jen na záchod u ní raději nechodím. Ne, že bych se bála nějakých...fleků na oblečení. Ale ona má záchodové prkýnko ve tvaru otevřených úst netopýra, a těch se bojím. Hlavně kvůli zubům. Jen jednou jsem to zkusila. Dodnes mám na zadku ďolíky. Z etických důvodů přesné místo neprozradím.
Klaune.....těším se, až napíšeš. Tak, jak to umíš jen Ty. Červeným nosem. Pak mé dopisy přestanou mít smysl. Možná jsi to už udělal. Jdu se podívat. S nadějí. Já vím....chovám se.....bláznivě. Jsem blázen. Tak to tak ber.
Zatímco Ti píšu, šťouchaj mne do zad čísla. Potvůrky. Tak...budu zase jejich. Jestli napíšu, uvidíme....
Anděl
Autor Anděl, 07.06.2018
Přečteno 388x
Tipy 12
Poslední tipující: jondys, Jort, Amonasr, Frr, Šípková Růženka, Iva Husárková
ikonkaKomentáře (6)
ikonkaKomentujících (4)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

...to je tak osvěžující...

07.06.2018 20:26:23 | Jort

Pohádkový Jorte:-) děkuji

08.06.2018 06:37:15 | Anděl

Tvá pismá klaunovi z mošničky-kundiliničky mne dojímají a svou imaginací jsou úplnými pohádkově safírovými filigránskými pi/y/jo/j/gráfky...
KLAUNE ŠÍPKOVEJ-PROBUĎ SE A ŽEHNEJME POSPOLU TÉ ANDĚLSKÉ SVATOTVÁŘI, KTERÁ TAK HEBKOLIČNĚ NA TĚ ZÁŘÍ....buch buch buch..vím, že nezrezivěl Tvůj klaunskej duch.../ ať odjinud se valí mlčenlivosti puch !/**ST* :-D* :-))**

07.06.2018 13:39:28 | Frr

kdyby měl Ramon bráchu nedala bys mi na něj drakesu? (psáno dračí řečí správně licky adresu)... kde ze stromů padaj hvězdy... krásný... kde vůbec je Cirk? daj se zveřejnit souřadnice? je to v naší galaxii? kde vůbec je Klaun?!!! tákový úžasný z fleku psaný reportáže na větráku... třeba to má Fulimína v pořádku a vzhůru nohama je to inde...? fuli fuli tuli tuli... nádherný ST :-))

07.06.2018 08:29:44 | Iva Husárková

Iví...děkuji:-)

07.06.2018 08:30:52 | Anděl

já taky... moc OOO***))

07.06.2018 08:39:17 | Iva Husárková

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí