Pro Klauna

Pro Klauna

Anotace: .dnes opožděně...fosilie....stone....trilobit....mám mezi lopatkama...šílenost...

Milý Klaune!
Dnes píšu déle. On totiž ten Totemník potvora mi zkameněl nohu a kus ruky. Naštěstí odpad. Ta Tvá moravská má teda děsný grády. Usínal a mumlal něco jako - Znojmo, vidím tě dvojmo....no to nevim kde natrefil na Ivu Husárkovic..asi někde popíjeli. Pavouk Fó se tomu hrozně řehtal. Konečně ho přešly chmůry. A už líčí na nějakou okřídlenou kozu. Ony totiž v chalupě čarodějky Fulimíny žijou okřídlený kozy Fofrndy. Já vím, je to divný jméno. Když si odmyslíš to Fo. Ale to se nedá nic dělat. Jednou se tak jmenujou a jak jednou dostaneš jméno - nic s tim nenaděláš. S Fulimínou jsme byly rády, že je Fó zasejc při chuti a nějakou Fofrndu si chytne. On je chytá do lasa. A pak se s nima kouká na televizi. Sleduje kolem dokola pohádky a nikdo s nim nevydrží. Furt u nich bulí.
Fulimína připravila sklenice na poháry, dala do nich čerstvou rosu z rána, přisypala hvězdy co jsem nasbírala, do toho vrazila kus dýmu z komína na chuť a posypala drcenýma hovínkama z mraveniště. Barevnýma. Joj...to ti byla chuť! Ouplně hvězdnatá! Protože ty hovínka měly červenou barvu. A Fulimína říká - poslyš, Anděli, vidíš tu barvu? Docela taková, jako má klaunovskej nos. Povzdechla jsem si. Jo - máš pravdu. jenže kdoví, kde ten nos pochoduje...nebo lítá...nebo pluje...no kdo ví? Ví - Klaun. Taky by se moh už objevit. Ty jeho básně sakra chybí. Protože v nich je ten nos! Je tam vidět a cítit...tomu, kdo chce. A my s Fulimínou sakra chceme. I S pavoukem Fó a s Fofrndama...
Klaune....zase napíšu.
Anděl
Autor Anděl, 09.06.2018
Přečteno 339x
Tipy 11
Poslední tipující: Jort, jondys, Amonasr, Frr, Iva Husárková
ikonkaKomentáře (4)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

nejdřív jsem se lekla že Ti odpadla noha a kus ruky... po pečlivém prostudování jsem dospěla k závěru že Totemník... kterému tímto – možná nezaslouženě – děkuji a) že odpadl b) že při posledních svých slovech vyzdvihl (zcela zaslouženě) město veliké jehož sláva... (Pražáci prominou ale podle posledních dochovaných letopisů Líba skutečně nehleděla dolů po toku Vltavy ale dolů po toku Dyje) tudíž se nejedná o matičku naši stověžatou ale o město jež v letech 1222–1226 bylo Přemyslem Otakarem I. povýšeno na královské (první svého druhu na jižní Moravě) a opevněné silnými hradbami které se z velké části dochovaly dodnes překrásné historické město Znojmo... VIVAT!!! je zcela jisté že neopakovatelný dvojitý dojem je umocněn exkluzivním destilátem (pokladem z Moravy)... tož du se kóknót do lednice odpadnót jako Totemnice... pro Klauna se musí žít srdce duši otevřít!!! děkuji Andělko ať žiješ!!! :-))

09.06.2018 13:03:31 | Iva Husárková

Ivuko, nechci se do ráže Tvých glosaček - komentářic vsírovat, ale s tou Tvou Okuráreń /pro nezasvěcené-Znoj-mem/ na tom něco musí býti..poněvadž když jsem tam vloni byl na ejchuchu juchanici liternici - její hvězdné trojjičnosti /nepříčetnosti/ z hradeb jsem shlížel na stužkonosku Dyji a cítil velkou tenzi v pyji-no to Ty ani nevíš...sto chutí jsem se chtěl vrhnout se do ní -ale co potom...nepřetržitou doživotní erekci bych musel skrývat v mastodontním kaftanu-nikdy jej neodkládat-popřípadě tedy pohodlnějším řešením by bylo ještě obludněji přidat na váze - státi se celostním megastolballem...ale to by takovejhle Frr pumlíč každej hned viděl a běžel si ho nakopnout..promiň odbíhám....ano ano..tam je ten pravý jedinečný odvěký genius locí-není ostatně divu, že diva Ivuka poblíž něho vybudovala v magické pravsi vzdušnou miciučí tvrz kolem níž věčně obchází pošmistrový holub vyslaný Svatkou z jiné Moravy a bezustání hledá ztracený Svatčin holubí aerolettre******JAK JÁ TAM, BOŽE, CHCI..NIÍKOLIV KVŮLI EREKCI, ALE Z POHNUTEK POUTNICKÝCH..JEŽ ZARAŽENY VE MNĚ JAKO VÍTR VE STŘEVECH MÉ DUŠE MI KOMPLIKUJÍ ŽIVOTNÍ ŠTĚSTÍ POZDNÍHO ROZJÍMÁNÍ...

09.06.2018 13:55:32 | Frr

pohled z hradeb na Dyji je nezapomenutelný... kdo jedním očkem pohlédne navždy se zamiluje... Jiřulko děkuji moc za hvězdný ejchuchu juchuchu komentář a Tvoji přízeň!!! :-)) dále děkuji velmi za Tvé zvolání: jak já tam bože chci... (nikoliv kvůli erekci!) které mi udělalo nesmírnou radost... :-)) bylo to vážně významné jedinečné a kouzelné neopakovatelné setkání v červenci se vším všudy (i s mravenci) a s velikány Literského moře Laskonkou :-)) Frráčkem :-)) a Bananem :-)) (+ jednou prťavou Totemnicí - promiň Andělko že jsem si vypůjčila Tvůj výraz strašně se mi líbí... mi se původně - mi fe půfodně ftrafně chtělo napfat: ToFem-Nifí - jakofe: To Fem To Vafe Vyoflila... ale Kowalski do mě dloube kulometem...) Frráčku přeji Ti krásné rozjímání s úctou Okurka Pondělní OOO***)))

11.06.2018 09:15:00 | Iva Husárková

...děkuji...

09.06.2018 14:32:42 | Anděl

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí