Pro Klauna

Pro Klauna

Anotace: Dopis č. 19

Milý Klaune!
Zdravím Tě z planety Cirk. Přilétali jsme na dohled Džohaniny kremrole, když Ramon vypustil větry tak ohromující, že nám zalehly uši a na křídlech Džohany se objevil stín. Vzhlédla jsem. Nad námi letěl havran Varhuník. Viděla jsem ho jednou z dálky. Je děsně vznětlivý. Kouká komu by vyvedl nějakou tu lotrovinu. Ušklíbnul se pod zobákem a nabral směr pod Džohanu. Ten chlípník se jí chtěl podívat na prsa. To ji tak rozhodilo, že mávla každým křídlem jinak, naklonila se a Totemník padal. A jak padal, zakousnul se v poslední chvíli do nohy Varhuníkovi. V tu ránu začal Varhuník kamenět a padal dolů i s Totemníkem. Srdce se mi zastavilo! Křičím - Džohano- za nima! Naštěstí pod náma byla řeka, tak ten troubelín Varhuník se zakousnutým Totemníkem spadli do řeky, voda se nad nima zavřela. My jsme přistáli šťastně na břehu, a čekali, co bude. Za chvilku se vynořil Totemník, v zubech táhl za nohu Varhuníka, kterej prskal a koulel očima, jak byl vzteklý. Ty jelimane Totemníku - prskal - málem jsem se kůli tobě utopil! Povídám - tak jsi nás neměl obtěžovat za letu! Málem jsme poztráceli Láskoštístky! Jen jsem se chtěl podívat, nic víc! Dlouhou dobu jsem Džohanu neviděl, nikam nelétá. A po očku koukal, co na to Džohana. Ta trochu zrudla - pod peřím se to nepozná - a usmála se. Varhuník zjihnul, a v tu ránu začali Láskoštístkové rozsévat srdíčka a já si říkám - no prosim! Zase nějaká svatba! Já se určitě tak přejím, až mi bude špatně! Povídám - víte co? Letíme. Varhuník to vydrží tady, než odkamení. My musíme k Bejvonici. Ať je hotové co jsem začali. Tak ano. Sedli jsme zpátky na Džohanu, a letěli. No samozřejmě si Varhuník přišel na své. Tedy na prsa Džohany v letu. Hezky zespodu. Jinak to ale nešlo. Zajímavé bylo, že Džohana párkrát zakroužila nad ním. Nojo - ženská taktika. Zase napíšu.
Anděl
Autor Anděl, 23.06.2018
Přečteno 339x
Tipy 10
Poslední tipující: Frr, Iva Husárková, Amonasr, Jort
ikonkaKomentáře (4)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

taky se těším až mi odkamení hnáty...hned se pak porozhlédnu po nějaké křídloňaderné devítce.. (ani ti nemusím vysvětlovat, proč devítce...)....ST :-D*

24.06.2018 14:45:39 | Frr

Ne to nemusíš:-):-):-)

25.06.2018 06:45:34 | Anděl

...tak si nějaké nech i pro sebe...:)

23.06.2018 15:01:27 | Jort

Jortí, děkuju.

24.06.2018 07:39:06 | Anděl

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí