malé retro k pondělnímu "lístko-pádku"

malé retro k pondělnímu "lístko-pádku"

Anotace: poděkování Nikitě***+příchozím

Nikitko díky Tobě za obětavou réžii a realizaci pondělního podvečerního "Listo-padu"..Též zúčastněným modrozřivcům a modrozřivkám-kteří si našli čas a přečetli s chutí,ba jásavě své verše. Náš obdivuhodný Jiří dorazil opět se svými motorizovanými svěřenci-našimi milými vděčnými přáteli..vzpomínal jsem i na naše soukmenovce z kobaltově modré zátočiny..Pár nás ještě setrvalo v přátelském-ne zcela lihuprostém posezení..bylo milo pobesedovat..

PS prosím jen houšť a častěji :-))))*******:-D****

Autor Frr, 17.11.2016
Přečteno 351x
Tipy 8
Poslední tipující: Nikita44, Iva Husárková, knihomolka, Amonasr, Philogyny1
ikonkaKomentáře (7)
ikonkaKomentujících (4)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Frráčku, děkuji moc:-))ale je to naopak, já děkuji všem, kteří přišli, přečetli a zvítězili:-))děkuji Tobě, Amonovi, Ragnellce, Malé mořské vílce a básněnce..děkuji Vám přátelé z modrého nebe Literu:-))

19.11.2016 18:12:04 | Nikita44

Chtělo by to něco delšího, s fotodokumentací... :)

17.11.2016 11:21:05 | Philogyny1

Svatko, nikdo nefotil a možná o podvečírku ještě zevrubněji pojedná Amon...

17.11.2016 11:22:54 | Frr

Rád se připojuji k poděkování Nikitě, a díky, Jiří, i za Tvé jásavé zvěčnění v literském památníčku :-D Bylo víc než fajn pobýt v tak báječné společnosti a ještě teď mě mrzí, že jsem se nemohl zdržet i na následném posezení. Připojuji se i k Tvému P.S. a věřím, že Niki bude v této již tradici i nadále pokračovat... :-)) Jen Tvé nenápadné výzvy, abych o tomto jistě povedeném poetickém večeru obšírněji pojednal, se asi tentokrát nedokážu chopit, protože před sebou valím stále spoustu nedotažených jiných věcí a cítím, jak mi s ubývajícím časem docházejí i síly... Co kdybys to rozvinul třeba Ty sám a okořenil možná i o střípky z následného besedování...? ;-) :-))

Nefalšovanou poklonu tímto vysekávám také všem čtoucím autorům - s pokorným nadšením a obdivem jsem sledoval, jak všichni vyzrávají nejen v psaní, ale i v přednesu, a došlo mi, že bych měl na sobě taky víc zapracovat... Takže i skvělá motivace neustrnout... :-))

17.11.2016 18:31:16 | Amonasr

Díky moc, Amone:-))

19.11.2016 18:12:48 | Nikita44

:-)

19.11.2016 22:48:16 | Amonasr

přételé, je nabíledni, že bychom se měli scházeti častěji a třebas vyzvat
prostřednictvím vzkazovníku své soukmenovce-jejichž modrojasnění nás povzbuzuje, ale třeba i zrozpačiťuje-ku domluvě na setkání. Domnívám se,
že dialog "na živo" skýtá vždy nečekané zážitky, ba překvapení-neb žitá družnost je bohulibým povzbuzením a radostným potvrzením kýžené Vzájemnost..:-D**
-

17.11.2016 18:49:12 | Frr

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí