Děkuji Mamko.

Děkuji Mamko.

Už je to dvacet čtyři let co odešla z tohoto světa má Zlatá mamka.Byla moc hodná a já ji měl moc rád.Jednoho dne mi zavolala sestra, že se našim rodičům nemůže dovolat.Pak mi sama od sebe řekla, že to jsou už dva dny co mamka nebere telefon.
V té době byl táta v nemocnici a tak jsem také zavolal a nic.Napadlo mě, že je mamka u doktora a nebo, že je na nákupu.
Seděl jsem u stolu s mojí ženuškou a právě jsme obědvali.Sotva jsme dojedli tak jsem řekl ženě, že se za mamkou pojedu podívat a že jsem ji už i tak měsíc neviděl.
Manželka přikývla, a že pojede se mnou.
Sedli jsme tedy do auta, já nastartoval, a ještě nežli jseme se rozjeli, tak mě přišlo na mysl, že moje mamka již nežije.Otočil jsem se k mé ženě a povídám, mamka je mrtvá.Moje ženuška se na mě podívala a beze slova otočila hlavu před sebe no a pak už jsem se rozjel.
K rodičům to trvalo tak patnáct minut a za těch patnáct minut jsem asi pětkrát řekl, mamka je mrtvá, mamka je mrtvá.V autě jsme jinak byli zticha.Sotva jsme odbočili do ulice kde moji rodiče bydleli, tak jsem zahlédl sanitku.
Vůbec mě to nerozrušilo, Věděl jsem již nějakých těch patnáct minut, že moje Zlatá mamka už není mezi živými.No a to se stalo před dvaceti čtyřmi roky a kdykoli si na to vzpomenu, tak jsem přesvědčen, že mě tehdy mamka dala jasně najevo, že už dožila svůj život na této planetce a tak mě předem připravila na to, abych z toho nebyl tak zdrcený.Co na to říci, snad jen, Díky moje Zlatá mamko.
Autor Jeněcovevzduchukrásného, 19.03.2021
Přečteno 174x
Tipy 10
Poslední tipující: mkinka, Amonasr, Marten, Iva Husárková, jenommarie
ikonkaKomentáře (9)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Velmi pěkná vzpomínka a opravdu nás může těšit, že se opět sejdeme ,,tam"...

16.09.2021 22:23:34 | Jaruška

Děkuji Jaruško a jsem také rád, že věříš, možná už i víš, že se Tam jednou všichni sejdeme.Já v tom mám jasno, jelikož se mi už něco podobného stalo se strýcem.Tehdy jsem kolem šesté ranní měl myšlenku od strýce, který mi jakoby sděloval, abych promluvil se svým bratrancem, a to, aby žil jinak nežli doposud.Kolem poledne mi pak volala moje sestřenice, a to, že strýc podle lékaře zemřel kolem kolem třetí hodiny ranní.Duchovní Svět Je a ne, že není:-)

17.09.2021 18:06:34 | Jeněcovevzduchukrásného

Duchovní Svět určitě je,o tom není pochyb...Dostáváme spoustu indícií,abychom to pochopili.
Děkuji za vnímavá slova a pěkný večer Ti přeji.

20.09.2021 22:16:40 | Jaruška

Také Ti přeji v tomto světě vše Nej a už se těším na Svět Duchovní opravdový a Nanejvýš realistický.Musíme zde však každý z nás splnit svůj úkol:-)

21.09.2021 15:21:29 | Jeněcovevzduchukrásného

*ST ..je to už navždy jiné*

19.03.2021 19:52:39 | jenommarie

Děkuji, no, musím snad jen dodat, že se po odchodu z této planetky jistě opět sejdeme se všemi našimi blízkými, a to je jistě dobrá zpráva:-)

20.03.2021 12:17:23 | Jeněcovevzduchukrásného

;) ano..je to tak. Pěkný víkend TI přeji.**

20.03.2021 12:19:09 | jenommarie

:-)Také tak:-)

20.03.2021 12:21:41 | Jeněcovevzduchukrásného

;)

20.03.2021 12:23:44 | jenommarie

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí