Opět se vracím mezi Vás...

Opět se vracím mezi Vás...

Anotace: Jsem šťastná,že mohu být opět s Vámi :-)

Moji milí tady na Literu.

Po delší odmlce se opět vracím zpátky k Vám....


V polovině listopadu onemocněl mladší syn - covid. Samozřejmě onemocněla i snacha a oba vnoučci.My byli na naší chaloupce na Kysucách a když jsme se v neděli vraceli domů, už mi syn volal,že v žádném případě nesmíme za nimi.,,Maminko,mám podezření na covid." V pondělí byli na testech a všichni čtyři dostali zprávu,že jsou opravdu pozitivní. Já jim nakupovala a pomáhala se vším, co potřebovali. Naštěstí máme dvougenerační domeček a každá rodina má svůj vchod. Nesměli jsme vůbec přijít do styku.Celých 14 dní.Myslela jsem si,že už jsem prožila všechny druhy obav a strachů,ale nebylo tomu tak. Ty obavy,co bude, jaký budou mít průběh nemoci. V noci jsem nespala a jen poslouchala,zda se nahoře něco neděje. Manžel mě povzbuzoval,ale nešlo to zklidnit. Ta tíseň mi ležela na srdíčku do té doby, než jsem je všechny mohla zase obejmout a radovat se s nimi, že mají vše zdárně za sebou.Všichni měli lehčí průběh, jen mladší Dominiček 2,5 letý vnouček měl 2 dny horečky 41st. Ale třetí den byl zlomový a potom už to šlo vše v normálu. Komunikovali jsme jen přes mobil a okno....

No a mě začal zlobit počítač,spoustu dat nemám a z Literu jsem se v tom zmatku a bolesti omylem odhlásila. Já si to nezálohovala a to byla veliká chyba. Naštěstí přijel minulý víkend náš starší syn,který fandí počítačům a spoustu dat mi ,,našel" i mé básně.

Po domluvě s adminem si tedy zakládám nový účet, snad mě poznáte :-) K mým novým básničkám a dílům, které doufám vytvořím,budu sem tam vkládat básně staršího data,která jsem tady již uvedla. Nemusíte je číst Vy, kdo je znáte. Ale bylo by mi líto,kdybych je měla mít založené jen tak v ,,šuplíku." Svá malá dílka mám ráda a píšu je od srdíčka .-)Tak, jak je žiju,prociťuji a vnímám.

Jsem šťastná, že vše dobře dopadlo.Jak uzdravení mé rodiny,tak i návrat sem, mezi Vás, kde to mám tolik ráda.

Přeji všem, krásný večer, ještě krásnější sobotu (nezapomeňte na BARBORKU) a hlavně příjemně prožitou 2. adventní neděli (bronzovou).

S Láskou Jaruška....mateřidouška
Autor Jarunka, 03.12.2021
Přečteno 276x
Tipy 16
Poslední tipující: Dávid, Iva Husárková, šerý, Amonasr, mkinka, Sonador, jenommarie, paradoxy, Emily Říhová, Dreamy
ikonkaKomentáře (23)
ikonkaKomentujících (9)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Jarka mrzí ma čím ste si prešli... ale som veľmi šťastný, že ste už všetci v poriadku, zdraví a verím, že plní smiechu :) želám vám krásne sviatky :)

14.12.2021 20:10:35 | Dávid

Davi,jsi velmi hodný a děkuji za milá slůvka od Tebe. Už je vše jak má být a rodina jsme opět spolu.
Přeji Ti také pěkné svátky s těmi, které máš rád a vše dobré Ti přeji.

14.12.2021 21:52:02 | Jarunka

radost radost radost. skvělé, že jsi zpátky. :-))

07.12.2021 03:45:44 | Iva Husárková

Ivuško,raduji se s Tebou :-))))
Vidíš?...:-)))

07.12.2021 15:41:35 | Jarunka

vidím JUPí!!! měj krásný den. děkuji. :-))

08.12.2021 03:26:38 | Iva Husárková

Mám Tě ráda.

05.12.2021 18:50:46 | mkinka

Já Tebe také moje milá Jituško.
Přeji i Tobě krásný večer.

05.12.2021 19:06:19 | Jarunka

A já zase krásné ráno od kočiček.

07.12.2021 04:54:48 | mkinka

jupí:)*

tak ať už je jen a jen dobře...

04.12.2021 18:35:43 | Sonador

Ano milá Sonador,vše je už tak,jak má být.Vytratily se i obavy o ty moje štěstíčka.
A jsem opět tady s Vámi.
Krásný večer .-)

05.12.2021 18:40:54 | Jarunka

Ty naše Jaruško***:)) Mateřídouško
To je moc dobře,
že jsi tu mezi námi zpátky.
Chyběla jsi TU.
Tak jste di prošli tedy starostmi se zdravím,
i toto mě napadlo a jsem moc ráda, že jsou tvý nejbližší už v pořádku. Přeji hodně zdravíčka a obejmutí letí * mám radost, že jsi zde zpět **
opatruj se*;)

04.12.2021 18:33:34 | jenommarie

Milá moje Maruško, Tobě také děkuji z celého srdce. Vůbec jsem nečekala,že mě takto přijmete zpátky.I jsem si poplakala,ale toto už byly slzičky rodosti a štěstí.
Ano, jsme opět rodinka pospolu a užíváme se, jak jen to pracovní nasazení dovolí.Nejkrásnější pro mě bylo první setkání po tolika dnech s vnoučky. Taková malá stvoření a jak silně dokáží obejmout .-)
Jsem moc ráda zpátky mezi Vámi,hodně to pro mně znamená.
Přeji Ti Maruško klidný večer a příjemný další pracovní týden.
Objímám!...

05.12.2021 18:39:04 | Jarunka

Byla tu Jaruško po TOBĚ veliká scháňka..dokonce Js' mi poslal do zprávy tvůj email..ten jsem nestihla poslat...jsi zpět a to je moc dobře*. Věřím, že jste si zažúvali perné chvíle, ještě že to už máte za sebou a vánoce i Ježíšek..bude hned veselejší *:)
Pustili jste se určitě už do pečení.
Děkuji TI za milé přání Jaruško dráha:). OBEJMUTÍ posílám též, jsem za TEBE zde ráda **:)

05.12.2021 23:07:33 | jenommarie

Jsou to milá Maruško slůvka pro mně velmi laskavá a hřejí na srdíčku.Je mi tady s Vámi opravdu dobře,jen tu asi do konce roku nebudu tak často,jak bych si přála.Ukončuji provozovnu,kterou po mně převezme snacha a je toho spousty a spousty,co musím vyřídit. Dnes jsem ,,běhala" 2hodiny po úřadech a mám asi půlku vyřízenou.Také zaučovat,účetnictví.Ale to se dá vše zvládnout :-)
Krásné dny Maruško a též objímám a zdravím.

06.12.2021 13:40:07 | Jarunka

Jaruško každý máme své a nelze tu zkrátka ten čas trávit, také to taj mám. Vždy se snažím dohnat čtení, odpovědět na komentáře, ale spousta dílek mi tu uniká. Nedá se nic dělat. Hlavně ať se vám zadaří si vše vyřídit a máte na vánoce klid. Poklidné svátky..ale to se tu jistě ještě zastavíš..tak zatím milá Jaruško ** papa a měj se krásně. Dekuji Ti srdečně za milý komentář. :);)* i mě moc těší

06.12.2021 21:18:50 | jenommarie

Krásný podvečer Maruško a děkuji .-)

07.12.2021 15:41:00 | Jarunka

:)*

08.12.2021 13:22:11 | jenommarie

Jsem moc ráda, že jsi zpátky, vítám:) Stejně tak jsem moc ráda, že jste s rodinou v pořádku.

04.12.2021 11:27:42 | paradoxy

Děkuji za opětovné přivítání a za podporu. Velmi to pro mně znamená a dodá sílu-milá Paradoxy.

05.12.2021 18:34:04 | Jarunka

Ať znovu po tvém zavoní,
jak květy mladých jabloní
a s láskou každá nová douška
jež v sobě skryla mateřídouška.
:)

03.12.2021 22:58:39 | Dreamy

Moje milá Dreamy,děkuji z celého srdce,které jsi zahřála svými slůvky.
Klidný pozdní večer.

03.12.2021 23:11:03 | Jarunka

Jaruško moje milá, z celého srdce Tě vítám zpátky mezi námi, moc jsi mi tu chyběla... jsem ráda, že jste všechno zvládli, moc TĚ objímám a přeji hodně štěstí PPÚ (*)

03.12.2021 22:58:18 | Emily Říhová

Miluško,mému srdci velmi milá (vždyť to máš ve jménu),děkuji i Tobě z celého srdce.Také jsi mi chyběla a moc. Ale já věřím, že vše už bude v pořádku.Tady se opět potvrdilo,že rodina je nade vše.
Objímám Tě a posílám pohlazení a ještě navíc PPÚ...

03.12.2021 23:14:36 | Jarunka

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí