Stále se diví:-)

Stále se diví:-)

Pracuji jako důchodce a to jako hlídač parkoviště.Můj kolega mi tudle říkal, že obzvláště večer pod naší hlídací budkou je nějakej šramot.To prý jsou krysy a tak nastražil na konkrétní místo jedy.Jelikož jsem citlivý člověk, hnedka jsem si představil tu strašnou smrt oné krysky.

Nedavno si opět stěžoval, že večer slyší opětovné šramocení pod budkou.
Povídá:Honzo, všechny jedy zmizely, pěkně jsem je nakrmil, ale oni pod boudou stále šramotí.
V duchu jsem si pomyslel, nene, nenakrmil jsi je, všechny jedy jsem vyhodil, tak, aby je nepozřely a aby nezemřely strašlivou smrtí.
Jedy klade vytrvale dál a stále se diví, že pod budkou stále slyší šramot:-)
Mě občasný šramot neruší, no, a když tak, tak si zesílím v televizi zvuk:-)
Autor Jeněcovevzduchukrásného, 13.04.2022
Přečteno 140x
Tipy 5
Poslední tipující: mkinka, Amonasr, šerý, paradoxy
ikonkaKomentáře (11)
ikonkaKomentujících (5)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

To se mi líbí. Kočka, když mi přinese myš, tak říkám, proč to udělala, vždyť je ta myš docela hezká. Ale pořídila jsem si kočky, tak mají v sobě lov, je to jejich přirozenost.

01.06.2022 15:04:11 | mkinka

Děkuji mkinko, tady hold platí právo silnějšího.Kdo má lepší zbraně(kočka ostré drápky a mrštnost), ten vyhrává.

07.06.2022 18:35:50 | Jeněcovevzduchukrásného

Máš pravdu.

07.06.2022 18:40:23 | mkinka

:-D))

14.04.2022 10:31:08 | Amonasr

:-), jo a příště napíši něco o broučkách, prostě o hmyzu.U boudy máme dva okapy svedené do kýblů, no, hádej co začátkem jara začnu dělat?, myslím, že na to kápneš:-)

14.04.2022 19:11:37 | Jeněcovevzduchukrásného

U mně si životem, ani moucha není jista. Hm, jsem hříšný křesťan, ani trochu budhista*

13.04.2022 21:58:51 | šerý

Z hmyzu likviduji pouze komáry a i tak to nedělám z láskou.Ale i tak mu dám šanci, otevřu dveře a mám radost, když vyletí ven.Pokud však svoji šanci promarní, pak ho musím zničit, jinak by mě otravoval i celou noc.Každý živočich, i ta jepice, i ten komár chce žít, mám to takhle už nějakou delší dobu prostě nastavené.:-)

14.04.2022 18:58:25 | Jeněcovevzduchukrásného

No jasný! Samozřejmě že ani já, nejsem žádný krvežíznivec... na rozdíl toho komára. Největší mojí "vraždou" byl králík. U toho jsem prožíval trauma. Člověk-chovatel, by se měl zasoužit o důstojný život zvířete, které jednou cíleně pozře. Nedá se nic dělat. Máme geny vegetarina i masožrouta. Tak nějak se to v genech i žaludku rýmuje s našim natura naturata. Nikdo jen kořínky a klíčky. Někdo maso - obden. Asi by to mělo být rozumě vyvažené!!
Venkovní hmyz opatrně přešlapuji. Natož zabít jej, když jej ani pořádně neznám a může býti užitečným tvorečkem? Měl jsem na zahradě krtka. Rozrýval mě celé oseté záhony a všude zmařená má práce a krtince. Jednou se konečně chytil do nastražené pletivové pastičky a ja jej vítězoslavně přinesl ukázat domu. Můj malý synek se rozbrečel, protože ho znal z pohádek O krtkovi v kalhotkách. Bylo mi jich - obou líto, a tak se synkem, jsme krtka za barákem vypustili na louku. Deset dnů jsem měl od něho pokoj... a potom, se s radostí k "své rodné hroudě" navrátil! S neutuchajícím nadšením vyryl záhon karotky, cibule a nakvetlých rajčat. Má empatie zvítězila a čumáčkovej agresor živočišně likvidoval. Pro zeleninu jsme jezdili do města!
Ale co mě ohrožuje hygienu, nebo soustavně trápí a otravuje život, tak s tím moc tedy nekamarádím. Jak píši výše o jídle. Vše by mělo mít své hranice a limity.
Tak přesto, ať žije příroda!

14.04.2022 20:00:14 | šerý

:-))Jsi můj člověk, když jdu s kamarádem občas na ryby tak již tak třicet let i více nechytám na živou návnadu a to ani na žížaly.Stačí, když se vžiji do tohoto tvorečka nabodnutého na háček a jak se na něm kroutí, tak to opravdu nenene.
S tím Tvým krtkem to naprosto chápu, nejednal bych jistě jinak.Krtek u nás na domečku má smůlu, skoro všude máme zámkovou dlažbu, jezdíme si tam totiž odpočinout:-)Díky za Tvé hezké a humorné psaní:-)

15.04.2022 18:51:51 | Jeněcovevzduchukrásného

Ty seš ale chuligán:)

13.04.2022 21:19:48 | paradoxy

:-)Jsem ochránce všeho živého, a tak to mám nastavené.Mouchu se snažím vyhnat dveřmi a nebo oknem, ať si letí, vždyť i oni mají strach o svůj živůtek.Ostatně mouchy jsou v hmyzí říši také nepostradatelný.:-)

14.04.2022 19:05:29 | Jeněcovevzduchukrásného

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí