velká čínská zeď

velká čínská zeď

Anotace: Míšovi, protože https://www.youtube.com/watch?v=Ap-HeMIKi-c&index=1&list=RDAp-HeMIKi-c

Někdy si přeju, aby se zastavil čas. V jednom jediném okamžiku. A už nikdy se nerozběhl.

 

Koukala jsem včera v noci na velké stíny paneláků, potemnělou školku a zahradu se stromy, co máme pod okny příjmového baráku. Sem tam problesklo světlo, občas projelo auto. Nemám ráda zvuk pneumatik, pokaždé mám ten nepříjemný pocit v břiše, v předtuše sanitky.

 

Hodně jsem přemýšlela nad událostmi posledních dnů. A taky nad tím, že zítra to bude tři a půl roku. Přesně na den. A bylo mi smutno, strašně moc. Děje se to opakovaně, odmítání, vyhýbání se a zase další odmítání. Odháním od sebe další a další lidi, vymýšlím si důvody, nedostatečnosti, shazuju se. Myslím, že včera to byla poslední šance. Poslední zahozená šance.

 

A pak, když jsem měla v noci čas přemýšlet, došlo mi, jak moc to všechno souvisí s tebou.

 

S tím, že nikdo nikdy nebude jako ty. S tím, že nikdy s nikým proto nevydržím. Že budu vždycky nešťastná.

 

Sem tam si to přehrávám. Naše rozhovory. Tiše v hlavě, slovo od slova. Nepotřebovali jsme nic dalšího. Nikoho dalšího. Ten pocit jsem pak už nikdy nezažila.

 

Jsem chycená v pasti a absolutně nevím, jak z ní ven. Jsou dny, kdy si říkám, jestli ti tohle všechno došlo. Tyhlety konsekvence. 

 

Není to fér. Nikdy nebylo a nebude. Tak jako spousta jiných věcí na světě.

 

Zítra, až vstanu, bude to tři a půl roku. A taky osm měsíců.

 

Zítra, až vstanu, budu tě stále milovat. I pozítří, za měsíc, za rok. Do konce života.

 

A jestli sis někdy myslel, že dokážu zapomenout, tak nedokážu. Jak jsem kdysi řekla, tohle já neumím.

 

Stejně jako nikdy nebudu umět být s kýmkoli jiným.

 

Někdy si přeju, aby se zastavil čas.

 

A už nikdy se nerozběhl.

 

Autor odnikud, 25.08.2018
Přečteno 615x
Tipy 17
Poslední tipující: Papagena, Philogyny1, Pamína, Amonasr, Malá mořská víla, Nikita44, Jort, jitoush, zdenka
ikonkaKomentáře (9)
ikonkaKomentujících (4)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Cítíš, že jsi jej zastavila...? čas

26.08.2018 17:08:26 | Malá mořská víla

spíš já jsem se kdesi zasekla mi přijde :)

28.08.2018 13:58:00 | odnikud

Tak se odsekni kotě...
Nikdo jiný to za Tebe nedokáže...:)
Věřím Ti, nic jiného už nepotřebuješ ;)

30.08.2018 21:35:01 | Malá mořská víla

heh, já se fakt snažila, jakože fakt fakt, ale vždycky to dopadlo katastrofálně :)) asi si pořídím kočku a budu taková ta divná paní s kočkama, co chodí do parku krmit holuby :D ale díky za milá slova, Gábi :)

30.08.2018 22:04:35 | odnikud

Blbost...dej šanci sobě i těm okolo...díváme se na lásku a nevidíme...minulost propusť, aby spočinula v pokoji, je to důležité...rituálně významně...propusť...dej jí vodě ona to unese:)

30.08.2018 22:13:15 | Malá mořská víla

....vydat se na dlouhou cestu......aby........Ji.

25.08.2018 22:00:33 | jitoush

mě už ty dlouhé cesty nějak nebaví :)

28.08.2018 13:58:17 | odnikud

nikdo nikdy nebude ani jako TY … je to šance … z.

25.08.2018 21:35:02 | zdenka

už není, celá já prostě, manták :)

28.08.2018 13:58:36 | odnikud

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí