netřeba

netřeba

Anotace: věnovaná... https://www.youtube.com/watch?v=qAcAFe_KMoc

Roky běží  a já si říkám, jestli to bude někdy jiný. Jestli někdy ještě vůbec dokážu ocenit někoho jinýho, než tebe. Na oko mám všechno - úspěch, peníze, partnera, kterej mě miluje. A i tak jsem si nakonec musela přiznat, že nejsem šťastná. 

 
V poslední době zase hledám nouzový východy. Čím víc se mi kdokoli snaží přiblížit, tím víc se odtahuju. Snažím se to racionalizovat, pokaždý. Říkat si, že to není ten pravej, že to není ono, že přece potřebuju něco jinýho. Ale co jinýho? Co víc, než teď? 
 
V noci myslím na tebe. Není ani jeden den, kdy bych na tebe nepomyslela. A s ubíhajícími měsíci a roky to nijak neslábne. 
 
Přednáším před stovkami lidí, běhám z jedný práce do druhý, jsem pořád v zápřahu. A když ten zápřah pomine, je mi tak zle, že začnu utíkat. Od lidí, co jsou mi nejblíž, od sebe, od všeho. 
 
Jsem někde daleko, v horách. Vedle v posteli spí člověk, co se mnou chce mít děti. Co mě miluje tak, jak já jeho nikdy milovat nebudu. 
 
Protože to vždycky bude tak, napořád. Jeden jedinej. 
 
Ať se stalo, co se stalo, nikdy jsem nikoho nemilovala víc, než tebe. 
 
A jestli si to někde, kdekoli, někdy přečteš, chci, abys to aspoň věděl.
 
Když nic víc.
 
Autor odnikud, 18.11.2019
Přečteno 491x
Tipy 6
Poslední tipující: maliska, Amonasr, Marten, Anděl, Akrij8
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

"je to ako ked si kúpiš tiket v lotérii a bum jackpot.som si istá, že nevyhrám už viac v lotérii, preto už tikety v podstate nekupujem...."

07.08.2020 22:36:48 | maliska

Milá Odnikud, vím,že je to těžké, jsou rány, které se nikdy zcela nezhojí a že ho nikdy nikdo nemůže plně nahradit. Jsi žena s velkým srdcem, kam se schoulí spousta lásky. Myslím, že by chtěl, abys byla šťastná tak, jak jen to bude možné.To neznamená zapomenout, ale žít a to i v lásce, kterou si zasloužíš. Zatím jsi v horách a jednou, snad sejdeš do údolí své lásky.Silné vyznání, opatruj se. Jirka

18.11.2019 23:20:19 | Akrij8

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí