tady a teď ... ne

tady a teď ... ne

Anotace: https://www.youtube.com/watch?v=ENWcwjWuSco&list=PLIEF6HrzW1uy_kJPJtHLF0ZBgkNUzFpq0

Myslím, že si podvědomě hledám stále ten stejný typ. Vlastně ne, vím to. Hledám tebe.

 

Někdy mi pasuje jen kousek, někdy je toho víc. Ruce, oči, vlasy, akcent. Tělo.

 

Tělo.

 

Něco tak strašně konečnýho a omezujícího. A taky to to jediný, co můžu dostat. Nic víc. A pak si zas a zas uvědomovat, že tohle nejseš ty. A nebudeš.

 

Někdy si přijdu tak osamělá, že mám chuť udělat něco totálně šílenýho. Nebo odejít někam, kde mě nikdo nezná. Odejít ode všeho a od všech. Na druhou stranu zeměkoule. Je mi jasný, že by mě to tam zase všechno dohnalo, stejně jako vždycky, když jsem se takhle snažila řešit problémy. Ale i tak. Všechno mi tu připomíná to, že jsem selhala. Že jsme selhali oba.

 

Hrozně bych si přála zažít něco pozitivního. Občas, když vidím všechny ty příběhy okolo, z nichž některé dopadnou tak, jak by nikdo nečekal, tajně si přeju, aby se někdy něco takovýho stalo i mně. A aby to nakonec skončilo jinak, než tak jako vždycky. Aby mě to aspoň pro jednou nesrazilo na kolena ve chvíli, kdy si začnu konečně myslet, že to za něco stojí.

 

Jsem prázdná, vím to. Taky nešťastná. Vyčerpaná. Rezignovaná. Lhostejná.

 

A nejde to spravit. Ani když se dívám do očí samotný smrti.

 

Má dlouhý řasy a modrý oči.

 

Stejně jako ten, kterej se mě včera večer ptal, jestli věřím na peklo.

 

Nevěřím. Žiju ho.

 

A ty?

 

 

Autor odnikud, 17.03.2018
Přečteno 483x
Tipy 19
Poslední tipující: enigman, Nikita44, piťura, Luky-33, bogen, Anděl, Iva Husárková, zelená víla, Amonasr, Philogyny1, ...
ikonkaKomentáře (10)
ikonkaKomentujících (6)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

a jak to víš?...

22.03.2018 16:46:53 | enigman

ja tiež.

18.03.2018 18:57:39 | maliska

je mi to líto, někdy slova nestačí

19.03.2018 22:15:14 | odnikud

Bože...ta píseň ! překrásná! myslím, že zrovna hudba nám pomůže překonávat naše "bloudění"...u mně to je vždy hudba agresivní, při které si můžu pořádně zařvat. a tím všechno zlé ze sebe dostat, nakopne mně, popožene...ta jediná mně drží...každý to máme jinak. přála bych Ti, abys našla něco, co by z Tebe to všechno negativní dostalo...

18.03.2018 08:51:06 | Anděl

pro mě je hudba život :)

19.03.2018 22:14:31 | odnikud

ach...krásně řečeno!

20.03.2018 06:30:15 | Anděl

myslím si jediné, to jak se na ten život díváme, takový je... stačí změnit optiku a bude jinej... snad jsme limitovaní tělesně, ale ne duševně.... zkus to a uvidíš... život je to jediný, co máme...můžeš věřit na cokoli, ale prožívat to můžeš hebce... :-)

18.03.2018 01:33:44 | zelená víla

no nevím, ale díky za zastavení :)

19.03.2018 22:14:07 | odnikud

Taky. Ale někdy mám pocit, že už z něj nechci ven. Nechci.

17.03.2018 21:48:07 | Philogyny1

taky jsem se nějak zasekla...asi už to jinak neumím

19.03.2018 22:13:26 | odnikud

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí