to

to

Anotace: https://youtu.be/L6l6xBVH6j0

Jednou bych ti chtěla ukázat, jak prší nebe. Jak se drobně hroutí, kousek po kousku, nad našimi hlavami. Jsme malá bezbranná stvoření, zmítaná všemi pokušeními a chtíči, co se nabízí ze všech stran, jako nedospělé holky, co potřebujou prachy na perník.

 

Mám tady toho spoustu, dřevěný stůl, počítač, z okna výhled na svahy nočního Petřína. Hltám do sebe tmu a zkouším se jí zaplnit. Jsme přeci jen na stejný lodi, prázdní, hledající něco, co by dalo hlubší smysl. Jen každej to děláme trochu jinak.

 

Chtěla bych ti ukázat spoustu věcí. Svý vyčerpání, unavený oči po padesáti hodinách prácev kuse, počet přesčasů, kterými jsem tentokrát převýšila všechny kolem. Chtěla bych ti ukázat, že ta bolest nezmizela, ani neustoupila do pozadí. Transformovala se. Změnila tvar a způsob vyjádření. Ale je tu pořád.

 

Se mnou. S nimi. S námi, co jsme neměli to štěstí.

 

Je večer. Nebe se plíží otevřenými okenicemi. Vůně desinfekce je všudypřítomná. Sedím a píšu. Milion slov po jednom krátkým rozhovoru.

 

Náhled mizivý.

 

Motivace k léčbě sporná.

Autor odnikud, 16.03.2019
Přečteno 337x
Tipy 9
Poslední tipující: Al.hexth, Jort, Marten, Amonasr, Frr
ikonkaKomentáře (4)
ikonkaKomentujících (4)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Wau.

30.03.2019 19:39:02 | Al.hexth

...ještě tak vědět, co léčíme...

19.03.2019 09:18:36 | Jort

Děkuji za Tvůj vnímavý text, je mi blízký...

16.03.2019 18:47:35 | Helen Zaurak

ach ach milá odnikud - to přece není o d n i k u d ***ST* :_D :-( **

16.03.2019 18:37:28 | Frr

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí