MYŠ S DEVÍTI OCÁSKY

MYŠ S DEVÍTI OCÁSKY

 

Zamiloval se netopýr do chobotnice a narodila se jim myš s devíti ocásky. Byla to skvělá pomocnice. Nekladla zbytečné otázky. Tatínkovi masírovala křídla po dálkovém letu, mamince ztuhlá chapadla po surfování na mořském netu.

 

Když dospěla, spletla ocásky do copánku a odjela. Byla to rána pro taťku, pro mamku. V dopise na rozloučenou četli: „Ne, abyste se lekli. Už jsem dospělá a chci poznat svět.“ 

 

Maminka brečela, zato tatínek byl jako med. Sladce zapískal: „Málo jsem jí natřískal!“ Nicméně byla pryč a nemohla ocenit jeho snahu, a tak si museli najmout maséra, když dcerunka byla v tahu.

 

Na zaplivaném kopečku bydlel krtek. Měl strašný bordel v domečku a sbírku důtek. Myš zaklepala (protože venku se ženili čerti) a zdvořile se krtka ptala, zda si s ní zahraje karty.

 

„Ještě jsem to nedělala a chci vědět, jaké to je,“ dychtivě mu sdělovala. Krtek hned roztaje. Byl hluchý a místo „hrát karty“ slyšel „líbat na rty“. A tak hned buchy buchy (v rámci předehry) jí nařezal důtkami.

 

Myš zaječela, jako by viděla duchy, a dala mu do tlamy. Potom rozpletla ocásky a vrátila se zpátky na rodnou hroudu. Přijela ještě za světla a vyprávěla, jakou na ni krtek ušil boudu. A po večerech hráli Černého Petra a strašně se smáli, jak se myš s krtkem spletla.

 

 

 

 

Autor Iva Husárková, 24.12.2016
Přečteno 1576x
Tipy 11
Poslední tipující: Frr, Django, Pavel Vlček, Helen Zaurak, Amonasr, Philogyny1
ikonkaKomentáře (4)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Moc pěkný obrázek :-)) A pohádka originální, to bych vskutku neuvěřila, že chobotnice s netopýrem splodí devítiocasou myš!
Hezké svátky, milá Ivuško :-)

26.12.2016 08:15:38 | Helen Zaurak

Helen, děkuji mnohokrát a taky Ti přeji krásné svátky. Láska je mocná čarodějka, když to na Tebe přijde, tedy na chobotnici.. tak prostě musíš, tak ať máš lásky i příští rok plnou náruč. Mám Tě ráda. :-))

27.12.2016 10:30:37 | Iva Husárková

Ivo, já jak slyším slovo myš, tak už doslova šílím, letos se přemnožily, všechno je jako ementál a rozhodly se asi, že na zimu jim bude nejlépe u nás... :)
Máš to hezký a tak se drž (ne myší)... :)

24.12.2016 12:08:22 | Philogyny1

Hody hody doprovody, dejte myšky malovaný, nebo aspoň bílý... děkuji, Phil a plně Tě chápu, ale můžu Tě ujistit, že tahle myš naprosto nemá v úmyslu se k Tobě nastěhovat... leda... Phil, umíš černého petra? :-)))

27.12.2016 10:27:50 | Iva Husárková

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí