Noc

Noc

Anotace: Než si to přečteš, zavři na chvíli oči. Na nic nemysli. Vyčisti si hlavu.

Představ si, že stojíš na ulici. Je tma. Stojíš mezi šedými panelovými domy. Silnici lemuje pár pouličních lamp. Některé jsou prasklé, ostatní pouze blikají mdlým bílým světlem. Podívej se nahoru. Měsíc ustupuje a jasně září. Po noční obloze se prohání pár šedých mraků. Svítí hvězdy. To ony a měsíc nejvíc osvětlují celou čtvrť. Jdi dopředu. Vidíš tu uličku nalevo? Je temná, úzká. Jdi do ní. Začíná foukat chladný vítr. Zvedá ze země igelitový sáček. Je ticho. Jdeš dál. Slyšíš něčí křik. Nejspíš mladá žena. Ohlédneš se za tím jekotem právě když dozní. Nevšímáš si toho. Jdeš dál. Přes cestu ti jako stín přeběhne černá kočka. Vyběhla z ulice po tvé pravé ruce. Z té samé uličky se opile vypotácí muž. Jde směrem k tobě a rukou se drží za břicho. Když k tobě dojde blíž, všimneš si, že krvácí. Padne ti do náruče a klesá na kolena. Snažíš se ho udržet na nohou ale on i s tebou padá k zemi. Jsi v šoku. Chceš křičet, volat o pomoc, ale nemůžeš. Z té uličky vyjde osoba v černém plášti. Stín ji pomalu odkrývá. Hlavu má skloněnou a přes klobouk jí nevidíš do očí. Podle se usměje a nemíří na tebe zbraní. Stále chceš křičet, ale nemůžeš ani popadnout dech. Cítíš bolest. Ta osoba zvedne hlavu a zpříma ti pohlédne do očí. V tu chvíli ji poznáváš!
Kdo tě zavraždil?
Autor Sabian, 09.05.2009
Přečteno 643x
Tipy 11
Poslední tipující: Alessa, Devil'sWhore, Nergal, Aleera Darkness, micátko, E., Romana Šamanka Ladyloba, baruska001, Punky_, Carver
ikonkaKomentáře (9)
ikonkaKomentujících (8)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Ja si hned myslel, ze je to ona ...
Napad dobry, cely jsi to napsal prikazovym stylem, ne moc zvyklym a hodi se jen ke kratkym povidkam u dlouhe by to vyznelo hloupe, takze tip ;)

03.06.2009 22:11:00 | Nergal

Teda.. vsadím se, že každý, pokud si to představil, viděl KONKRÉTNÍ TVÁŘ, která ho dost překvapila.

26.05.2009 22:04:00 | Aleera Darkness

Souhlas, tohle se ani rozvádět nesmí, není to román. To máte jako s horor filmy. Nejdřív je to zajímavý, ale když to neni postavený na dobrym příběhu a odkrývá se víc a víc, vše začne být všední, mystika je pryč. Tohle se mi líbí víc.

26.05.2009 18:55:00 | Darkspace

ja si teda nemyslím že by to potřebovslo moc rozvádět...prostě je to na tobě kdo tě zabil, představ si to...čí tvář se ti vybaví?

21.05.2009 20:04:00 | micátko

No, ono to bylo spíš myšleno ne jako příběh, ale jako tvoje vlastní představa, kdy tam máš být ty ta osoba venku...

13.05.2009 22:08:00 | Sabian

Dobrej nápad, akorát by to chtělo ještě trochu rozvést. Třeba kdo byl ten vrah, proč ji zabil nebo proč byla ta holka tak pozdě v noci sama venku. A kdo byla ta ženská co tam tak zoufale křičela???

13.05.2009 21:11:00 | +DOLL+

Kdo? :)

09.05.2009 19:07:00 | Carver

Kdo? :)

09.05.2009 19:07:00 | Carver

fajn práca s krátkymi vetami. hodia sa k tomuto dielu.

09.05.2009 18:54:00 | nepotrebujem

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí