Rozhodnutí

Rozhodnutí

Anotace: Zápletka, či děj není důležitý. Snažím se v ní o zachycení momentů, pocitů...

Proč, proč. proč!? Dívka seděla strnule v lavici a z jejích krásných modrých očí čišel živočišný strach. Několik rudých krůpějí jí ulpělo na světlé, hebké tváři. U katedry se v krvi válela dvě mrtvá těla. Tři muži s noži v rukou procházeli uličkami a hledali, kdo jim dá záminku k další brutální akci. Napětí, přímo hmatatelné, ve vzduchu viselo jako katova sekera připravená k odeslání odsouzence na věčnost.

Nikdo ze sedících potenciálních obětí se neodvažoval ani pohnout. Obě strany ale věděly, že násilí na sebe nenechá dlouho čekat. Za kratičký okamžik křik neúprosně zaplní tichou místnost. Krev poteče proudem a ocel se bude ve smrtících obloucích míhat vzduchem. Už jen pár posledních okamžiků zdánlivého klidu, než vypukne peklo.

A vratké příměří bylo to tam. V dívčině pohledu se cosi změnilo. Hnána emocemi zatnula pěsti a s rozhodností toho, kdo nemá co ztratit, se vrhla na nejbližšího agresora. Pod tíhou nečekaného, šíleného útoku se svalil na zem. I přes to jeho zbraň zanechala na dívčině stehně mělký šrám. Džíny v okolí rány začaly tmavnout vsakovanou krví.

Příval adrenalinu do dívčina organismu jí spolehlivě zabránil pocítit jakoukoli bolest. Proto vyrazila proti druhému muži, který jí dělil ode dveří, úniku a spásy. Tento protivník už byl na útok připravený. Chytil její zdviženou paži a prudce ji strhl ke straně. To dívku vyvedlo ze zamýšlené dráhy útoku a v plné rychlosti narazila na desku nešťastně postaveného stolu. Z roztrženého obočí se vyřinula další krev a takřka ji oslepila. Než dívka stačila jakkoli na nepříznivou situaci zareagovat, muž ji chytil za vlasy a trhl paží směrem vzhůru. Z dívčiných očí vytryskly slzy bolesti a ze sevřených rtů unikl sten. Muž ji postupně vytáhl nahoru, až stála skoro vzpřímeně. Naklonil se k jejímu uchu a zašeptal jí cosi, po čem se její tělo roztřáslo nekontrolovatelnými vzlyky. Dívka však záhy ztuhla. To když nablýskaná čepel zatlačila na její bílé hrdlo a rudá krůpěj stekla po čepeli až k jílci.

Dívčin dech byl nepravidelný a přerývaný. Očima těkala po místnosti, hledajíce poslední záchranu před blížícím se koncem. Tváře, které znala, se od ní odvracely. V hlavě jí tepala jediná neodbytná myšlenka - já nechci umřít. Nechci. Slzy jí stékaly po tvářích a mísily se s krví a poté pokračovaly v chaotických stružkách k malé roztomilé bradě a kanuly na prsa uvězněná v bílém tričku, už tak dost poznamenaném červenými skvrnami.

Nechtěl jsem riskovat, ale teď jsem neměl na výběr. Afrodité! Ona pro mě znamená všechno a pokud mám pro někoho umřít, tak jedině pro ni. Kdyby se jí cokoli stalo, nikdy bych si to neodpustil. Když jsem jí viděl poraženou a zlomenou, věděl jsem, že nemohu dělat nic jiného než jí zachránit nebo při pokusu o to zemřít...
Autor Dorimant, 01.08.2006
Přečteno 465x
Tipy 3
Poslední tipující: Liena, Jajja
ikonkaKomentáře (6)
ikonkaKomentujících (5)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Jako by si trochu předběhl dobu a viděl do budoucnosti...něco podobně děsivého a strašného se stalo včera v té americké škole, takže mě to opravdu dostalo. Skvělé vystižení situace, šel z toho strach...

17.04.2007 09:49:00 | Irene Forsyte

Děkuji za poklonu, s tím zařazenim máš naprostou pravdu...

27.08.2006 13:37:00 | Dorimant

Jestli do patří do "Krvavých" tedy skutečně nevím, obzvlášť když tu o to opravdu nejde, ale na tom tolik nesejde. Souhlasím s Jájou, ten strach z toho opravdu čiší, krom toho se mi moc líbí, jak je to napsané.

27.08.2006 11:57:00 | Darkspace

když sem to četla kam sem byla myšlenkama jinde takže si pamatuju azčátek a pak konec, jinak netušim v tom popisu sem nějak usnula...pěkně popsaný, jen mě to zrovna nebralo...jo no ale tak sem to nepochopila..možná trošku ten konec na pokračování?

08.08.2006 13:11:00 | kjetilka

Dík, přesně tak to mělo působit a takhle vím, že se to podařilo.

04.08.2006 10:25:00 | Dorimant

Tohle je opravdu povedené, jde z toho cítit ten strach, který ti lidé, především ta dívka, cítili, moc se mi to líbí.

03.08.2006 16:05:00 | Jajja

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí