9. kapitola - Temno

9. kapitola - Temno

Anotace: Poslední kapitola která navazuje na předchozí a jinak doufám že se vám tento příběh líbil a pokud se tu najdou takoví kterým se nelíbil tak bych chtěl vidět jestli by zvládli napsat příběh ne lepší ale jestli by do toho dokázali vložit píly i trochu lásky

Sbírka: Země Moskytů

A ještě jsem vám zapomněl povědět jak dopadli Temný Rytíři a Černí Mágové. Temný Rytíři, kteří stále ovládali úctihodné území se nyní raději stáhly a jejich území se výrazně zmenšilo.

Samozřejmě, že ho chtěli získat nazpět ale pokud by se o to byť jen pokusili, Moskyté by je rozprášili poněvadž armáda Moskytů již čítala neuvěřitelných tři sta tisíc bojovníků zatímco armáda Temných Rytířů měla sotva polovic, měla zhruba sto tisíc vojáků.

Temný Rytíři dopadli velmi špatně, poněvadž začala občanská válka která trvala dlouhé dva roky a vyžádala si přes sto tisíc obětí. A tak Temný Rytíři z mapy již zmizeli nadobro, no a co se stalo s Černými Mágy?
Taktéž občanská válka, která trvala neuvěřitelných pět let. Černé Mágy potkal stejný osud, došlo to tak daleko, že sami sebe zničili.

A závěrem , slovo nakonec: Doufám, že se vám tato rozsáhlá sága líbila já pevně věřím, že ano a proto již připravuji podobné příběhy.
Autor Alexandr Dmitrij Kromnikov, 30.01.2011
Přečteno 377x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Ahoj, jak jsem řekla, tak si začínám číst tvůj příběh. Měla bych k první kapitole více připomínek, ale protože momentálně nefungují vzkazy, mohl bys mi tady nechat svůj e-mail, abych ti to poslala na něj?

30.01.2011 19:26:00 | Anne Leyyd

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí