Sirius

Sirius

Anotace: Takový můj úlet do světa fantazie, když to bude mít aspoň maličký úspěch, přidám další díly :-)))

Byl první školní týden a čtveřice čerstvých studentů sedmého ročníku vysedávala na trávníku na školních pozemcích. Opět se bavili provokací kolemjdoucích. Zrovna se k nim blížil nejpopulárnější cíl jejich škádlení, Severus Snape, student Zmijozelu, též navštěvující sedmý ročník.
Severus byl trnem v oku zejména pro Jamese, který by se dal považovat za jakousi "hlavu" téhle čtveřice. V okamžiku, kdy jej uviděl, začal s ostatními vymýšlet, co na něj ušijí dnes.
Remus a Peter nastražili uši a snažili se s kamarádem jeho plán "dopilovat", ale poslední člen jménem Sirius Black, měl zrovna na práci něco úplně jiného …
Nešlo si nevšimnou tří dívek, které se posadily u stromu kousek od nich. Lily už znal, Nancy, která o něj dnes a denně jevila až příliš velký zájem, tu znal taky, ale nováčkem byla ta třetí. Vysoká štíhlá plavovláska …
Upřeně se na ni zadíval a až po chvíli zjistil, že až tak úplným nováčkem není, že je to přece Ayne Mayfly, jeho spolužačka, která se však za dva měsíce prázdniny změnila k nepoznání. Z nenápadné, tiché slečny se stala překrásná dívka. Měla tmavé, hluboké oči a nádherně se lesknoucí vlasy. Když promluvila, projel Siriusovi po zádech mráz.
Dívky se mu už dávno líbily, to ano. A ne jedna o něj jevila zájem. Ale tenhle mladík je měl většinou jen jako pobavení pro nudné chvíle ve škole, kterých měl však jako přítel Jamese velmi málo. Ale teď mu v žilách kolovalo něco úplně jiného. Cítil najednou takové zvláštní teplo …
"Hej!" zařval mu do ucha Remus.
"Ty nás neposloucháš nebo co?" doplnil James a pokračoval: "Říkal jsem, že bychom mohli … Siriusi, sakra, co je? Kam to koukáš?" zeptal se a naklonil hlavu, aby mohl zjistit, co je objektem zájmu jeho přítele. Objektem tak velkým, že absolutně nevnímal, co mu kdo říká.
"Jé, Lily," dodal pak.
"Nekoukáš po Lily, že ne," ujišťoval se.
Sirius lehce zatřepal hlavou a pak položil otázku, spíš jen tak, aby se sám probudil z dokonalého snu: "To je Ayne, že ano?"
"Ano. Docela nám za prázdniny z krásněla," usmál se Peter.
"Ale na Lily nemá," utrousil James a dál se o ně nezajímal. Spolu s Remusem pokračovali v plánu "jak na Severuse".
Jejich kamarád se ale ze snu ne a ne probudit. Stálá snaha odvrátit oči od tak krásné bytosti způsobila, že se na ni díval víc a víc, div, že si toho zatím nevšimla.
V rukou držela nějakou tlustou knížku a když do ní zabořila obličej, vlasy jí spadly až k očím … a Sirius měl v tu chvíli jediný sen, chtěl být tou knihou, aby jej držela v dlaních … chtěl to být on, kdo jí shrne vlasy z tváře. V tom po něm Nancy střelila pohledem a všechno zkazila. Leknutím se probral ze snění, obrátil se ke kamarádům a úšklebky povzbuzoval Jamese v urážkám Severuse Snapea …
Autor Aaliyan, 27.03.2012
Přečteno 465x
Tipy 6
Poslední tipující: Lůca, Lostris Queen, angellka, Dorimant
ikonkaKomentáře (4)
ikonkaKomentujících (4)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Kdo četl knihy od J. K. Rowlingové, tak se ve jménech neztratí :D Dobrá, další pokračování si jdu přečíst, jsem zvědav, co se z toho vyklube. Jinak s oddělováním odstavců souhlasím, kdyby na mne vybafl delší text psaný v jedné lajně, tak se do čtení s moc velkým entusiasmem asi nepohrnu ;)

12.04.2012 10:30:04 | Dorimant

Přidej určitě, uvidíme, co se z toho vyklube:-). Já se jen strašně ztrácím ve jménech, Servus, Sirius, Remus:-)) o holkách nemluvě:-)

27.03.2012 11:14:26 | kočkopes

Taky mi to dělá problémy :-D ale už jsem si na to zvykl :-D

28.03.2012 06:57:28 | Delven

Já se omlouvám, ale to asi jinak nejde XD je to volné pokračování na Harryho Pottera ... ale dík za povzbuzení, posílám další ;-)

27.03.2012 18:07:34 | Aaliyan

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí