Tajemný Medajlonek - Zrod medajlonku

Tajemný Medajlonek - Zrod medajlonku

Anotace: Příběh dlouhodobé krvavé linie dědictví, plná bojů až po ztrátu a návratu medajlonku...

Píše se rok 1412. Velmi mocný vládce západních zemí Rudolfus III. Chrabrý, si nechal pro svou pýchu vyrobit něco co by mu bylo hodné, co by mohl předávat svým generacím jako vzpomínku na jeho osobu. Zavolal nejlepšího zlatníka a kováře. ,, Vyrobte mi medajlonek, který bude vyjadřovat mou moc, pýchu a krásu. Nechej te vyrýt na něj moje iniciáli a vytlacte na líc mou pečeť.,, Tak rozkázal a tak bylo učiněno.Překrásný medajlonek, pokrytý stříbrem. Z rubu vyryté iniciály R.E. zlatavím písmem,z líce vytlačená pečet v rubínové barvě. Rudolfus byl nadchnut, nechal je vyplatit zlatem a dal jim svobodu.Nikdo netušil proč zrovna pečeť měla být vytlačena na medajlonek. Ale skrýtý význam pečetě nebyl nikomu znám. Za pár dnů si nechal povolat řemeslníky, zedníky a architekty. Nikdo netušil co se bude dít. Rudolfus je zavedl do sklepení svého hradu. Pžádal je aby vybudovali tajnou skrýš na jeho poklady, opevnili ji, vyrobyli pasti o kterých nikdo nevěděl a neznal je. Zakázal jim o tom snškým mluvit, pod trestem smrti.Práce jim trvala rok. Když se zeptali na zámek a klíč, odpověděl ,, dveře do komnaty ať sou z nejtrvdšího kamene, tlusté jako tři zdi mého hradu.,, nic víc jim nepověděl tak šli a učinili jak jim bylo nakázáno. Když byly hotovy poručil je ruzpůlit na půtak aby vznily dvoje dveře. Nikdo nechápal, ale udělali to. Poté knim přišel ,,vyrobte mechanizmus ,který otevře tento medajlonek svou pečetí.Zabuduj te jej do vnitřku dveří aby unikl zraku, pak je spojte zase v jedny dveře. ,, Došlo jim proč měl medajlonek pečeť proč ty ropůlené dveřea další zvlášťní okolnosti kolem. Když byla práce hotová, ukázali jej svému vládci. Byl potěšen jaké má skvělé a věrné služebníky. Přece jen byl zardoušen smutkem, že je musí zabít aby bylo tajemství zachováno. Jeden znich však vše co měli vykonat zapisoval do detajlů. Všechny pasti, unikové cesty, podrobný popis kde je komnata uložena a halvně co je kní klíčem. Svazky uchoval v brnění v nejvyšší věži pevnosti.Rudolfus do ní uložil vše co mu bylo drahé, čeho si vážil a co chtěl zachovat.

Benvolio II. potomek Rudolfuse III. a Aleky, dostal medajlonek od svého otce, když umíral. Ani on nevěděl k čemu slouží. Dával na něj opatrnost, když mu jeho manželka Endúra porodila syna Mogena.Byl přesvedčen ,že dědictví musí kolovat z otce na syna. Brzo na to se dal na bojovou výpravu do jižních zemí, aby rozšířil své království. Vrátil se po 5ti letech usilovného boje již nemocný a umíral. Jeho syn byl ještě mlád aby vládl. Proto se dohodl s Endůřiním bratrem Burgunem. Že po jeho smrti převezme vládu na dobu dokud jeho syn nedosáhne dospělosti. Než zemřel dal své ženě medajlonek aby jej předala v dospělosti jejich synu. Za krátkou dobu umřel. Za dveřmi poslouchal její bratr a neúprosně toužil po medajlonku. V noci se vkradl do ložnice a vyndal jej z dřevěného stolu. Podřízl svou sestru i jejího syna. Uchopil se vlády a o tom co provedl nikomu neřekl. Byla to tehdy tragédie. Jeho rod žil po čtyři staletí. Už nevládl ,ale medajlonek se dědil dál. Poslední z jeho rodu byl Bočan z Chorsu. Byl chudý a když jeho žena zemřela na mor, potřeboval peníze. Šel tedy do výkupu cenných věcía aniž by si uvědomil hodnotu té věci, jej prodal za pár grešlí.

Od té doby se kolují pověsti o zakletém medajlonku. Medajlonek představoval velkou hrozbu. Každý kdo jej vlastnil byl krutě zabit. A to podříznutím hrdla. poslední zmínka o krvavé linii medajlonku je roku 1926.

Ti kteří věřili ze existuje se ho snažili najít. Vytvořili spolek R.E.(Rudolfus Emit). Nikdy jej nenašli
až do roku 2009(současnost)...
Autor Electra, 02.03.2009
Přečteno 403x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (1x)

Komentáře

Cele to pusobi dost stroze, alespon na me. Chybi popis a hlavne emoce a hlubsi rozbor. Temnou atmosferu jsem postradal.
Navic asi v kazde vete je hruba chyba, preklep, chybi carka atd. Priste bych radeji jeste jednou zkontroloval cely text ;)

04.03.2009 18:40:00 | Nergal

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí