Vlákna

Vlákna

Anotace: Popsat anotaci k této povídce je pro mne velice obtížné. Příběh je to...zvláštní. Asi nejdivnější věc, co jsem napsal. Vím o čem je...ale dává to smysl i vám? Očekávám rozporuplné reakce. Věřím však, že četba mé povídky pro vác nebude ztrátou času.

 

9.8.2023

Povídka se chystá ke knižnímu vydání, proto ji tu už nenaleznete. Děkuji za pochopení.

Autor Draconian, 21.02.2013
Přečteno 1247x
Tipy 21
Poslední tipující: Papagena, Prskolet, Aiury, angellka, Eira Fay, Lůca, Wasabi, Akrij8, Lioness, Avola, ...
ikonkaKomentáře (25)
ikonkaKomentujících (11)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Dost dobrej horor, jak už se v komentech někdo vyjádřil, taková nenápadná kritika společnosti. atmosféra napětí příjemně ke konci graduje, moc se mi to líbí, ST

14.01.2016 15:41:31 | Papagena

Moc děkuji!

14.01.2016 16:08:27 | Draconian

Páni, tak o tom se mi bude i zdát! Četla jsem to tu potají v práci, přijít teď šéfová, tak bych ji snad taky viděla na vláknech a s háky v kloubech... Úplně mě z toho mrazí.

19.11.2015 12:35:21 | Prskolet

Děkuji a díky:-)
Tak noční můry snad nenastanou.

19.11.2015 13:17:17 | Draconian

Noční můry nenastaly ;-) Na působivosti to příběhu však neubírá ;-)

27.11.2015 18:24:57 | Prskolet

To mě těší:-)

27.11.2015 23:01:04 | Draconian

To je úžasné!
Skutečně, taková nenápadná kritika společnosti... Moc se mi to líbí. Hlavně ten popis prostředí. Vše se zdá hned takové živější, skutečnější... Je to jako noční můra, ze které se nevzbudíš sám za sebe. Vážně skvělé! Promiň, že se opakuji, ale tohle je jedno z nejlepších děl, co jsem kdy četla... Musím si přečíst i další. Dík za skvělý zážitek a nový úhel pohledu. :)

26.02.2014 11:07:27 | angellka

Moc děkuji za milý komentář:-) ...udělalo mi to radost.
No a vidíš to, řitom povídka byla dost kritizována (na jiných portálech) za to že příliš popisná a nudná:-)
Budu rád, když si přečteš další mé věci.

26.02.2014 12:19:52 | Draconian

Líbí se mi ta myšlenka, ale celkově by chtělo upravit projev, nečte se zrovna nejlépe. Některým odstavcům by stačilo umazání slov, někde i celých vět, které dílko zbytečně natahují, aniž by nějak ovlivňovaly atmosféru (přitom brzdí spád příběhu).
Jinak, co se týká atmosféry, přijde mi taktéž zajímavá, trochu z ní cítím Hellraisera, ale to bude těmi háky :-). Fantazii máš velikou, jenom ji přenést na papír.
Ber to jako můj subjektivní názor, každý čtenář to cítí trochu jinak :-)

16.01.2014 23:20:45 | Firren

Děkuji za přečtení a komentář.
V pořádku, každému nemusí sednout můj styl vyprávění, je to opravdu subjektivní...a tahle povídka je navíc taková..divná:-)
Pořád se učím, takže každá poznámka k dílu je užitečná do budoucna.
Cením si že jsi zanechal svůj názor.

16.01.2014 23:57:24 | Draconian

Mrazivé, po celou dobu čtení mne po vlasech hladila paní Zimnice.

Strach,
když přestřihnu vlákna
...umřu?

Někdy mám pocit, že mne lampy a lucerny sledují.

07.04.2013 18:06:20 | Eira Fay

Děkuji...jsem rád, že povídka zaujala. V příštím roce vyjde i knižně.

07.04.2013 18:33:12 | Draconian

Povídku jen tak nerozkliknu, ale dnes mě něco táhlo...(hororové navíc nemám rád)
Ale byl jsem příjemně překvapen čtivostí a vtažením do děje...líbil se mi i závěr. dobrá myšlenka.
RM.

26.03.2013 22:15:44 | Robin Marnolli

Děkuji velice. Jsem rád, že se líbilo.

26.03.2013 22:51:32 | Draconian

Moc zajímavé dílo a až děsivě šité na dnešní společnost.

18.03.2013 00:12:23 | Akrij8

Děkuji ti!

18.03.2013 10:43:05 | Draconian

Sakra to mě tak nadchlo! :)
Na jednu stranu se mi až chce Ti vynadat, jak je to moc pesimistické.

Na druhou stranu - jak už se zde probralo - existují lidé, kteří proti loutkovství budou bojovat!
I když je snazší být členem stáda nebo něčí loutkou, hrou..

Za dílo dávám SuperTip bo se mi líbí jak popisný začátek s tím nástupištěm, tak závěrečná část a pointa - loutky, loutka, nic..

11.03.2013 19:05:05 | Lioness

Děkuji ti Lvice!!!
Jenom perlička. Vše co popisuji...ten místopis je přesný. Já takhle vystupoval mnohokrát a v hlavě se mi zrodilo tohle:-)
Jsemt i vděčný..až do nebe -až do nebe -až do nebe.

11.03.2013 19:07:44 | Draconian

Já jsem si úplně představovala jak takhle vystupuješ z vlaku a koukáš kolem sebe..
vím, jak jsme se o tom tuhle bavili, že jsme ti 'jantaři' co se dívájí kolem sebe.. a když tě někdo uvidí nebo to někomu odvyprávíš tak jen 'coo?!'

Taky bych mohla psát povídky, popisy, jako ten Tvůj na začátku, mi jdou :)
jen pak vymyslet tu pointu a děj :D

11.03.2013 19:15:33 | Lioness

Popisy jako já?...to není možný:-)
Kdybys chtěla rád ti pomohu.

11.03.2013 19:17:12 | Draconian

Je to dobrá povídka, i když s poněkud depresivním koncem. To všichni nakonec jednou zapadneme do průměru a už se o nás nikdo nebude zajímat? Brr, proti průměrnosti se budu snažit bojovat, co to jen půjde a až někdy uvidím nějakou loutku, otočím se na podpatku a s křikem uteču :-)

27.02.2013 12:32:26 | Dorimant

Díky moc! Každý jsme originál...jen mám pocit, že poslendí dobou jsme nuceni být takovými loutkami. Dohání nás k tomu tahle mizerná doba.
Žiješ abys pracoval....abys přežil. Aby jsi nakrmil děti a nespadl ještě niž. Do toho nás furt masírujou média svými úžasnými společenskými pořady o VIP celebritách.
Je těžké zůstat sám sebou. Jak se vymikáš, jdou po tobě. A nebo jsi na okraji společnosti. Být odlišný se neodpouští.

Působí to depresivně co?:-)
Ale věřím, že to tak beznadějné není. Třeba je fajn, když jsou tu takové literární weby. Člověk zjistí, že jsou stále lidi, které zajímají důležitější věci než jen to, co zrovna dělá Agáta Hanychová.

Ještě jednou díky za přečtení! Cením si toho.

27.02.2013 12:39:03 | Draconian

Ale tenhle problém tu byl vždycky, není to dobou. Tzv. uniformovanost se vyskytuje všude a vyskytovala se v každé době. Uniformovanost je součástí každé skupiny a ať chceš nebo ne vždy budeš součást skupiny, pokud si nevybereš poustevnictví - a i tak budeš patřit k mase poustevníků. Uvedu příklad: V dnešní společnosti se na Tebe podívají jako na blázna, když řekneš, že jsi věřící a na druhé straně: zkus přijít do kostela a říct, že jsi ateista. Zkus ve skupině Židů prohlásit, že jsi křesťan a ve skupině pohanů, že jsi muslim. Vždycky budeš k něčemu patřit, ale protože každý člověk je zároveň originál, má každý jiné názory a nahlíží na problematiku skupiny, ke které patří, trochu jinak.
Tedy Tvé loutky bych spíše pochopil jako lidi, kteří papouškují názory po svých vzorech aniž by o tom nějak přemýšleli.

08.05.2013 18:12:46 | Wulfwaera

Díky že o tom přemýšlíš...snad se povídka líbí. Na tohle téma by se dalo diskutovat hodiny. Proto jsem o něm psal.
Vždycky je někdo loutka...vždycky jsou lidi, co se sebou nechají manipulovat. Je to nekonečný koloběh.

08.05.2013 22:41:19 | Draconian

Ono to možná nebude jen tou dobou, různé problémy se řeší už věky, ale náladou ve společnosti a tím, že lidé prostě tomu šedému světu stále víc podléhají - ono je to asi snazší zapadnout do uniformní masy. Na členy stáda se ostatní nedívají skrz prsty, že mají něco víc, jsou na tom totiž stejně...

Takovéto weby jsou opravdu ostrůvky světla v temnotách, kde stále přežívá tvůrčí duch; a já jsem za ně ze srdce rád :-)

27.02.2013 13:37:36 | Dorimant

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí