Zpráva z 15. výroční schůze Klubu Samotářů

Zpráva z 15. výroční schůze Klubu Samotářů

Anotace: Jedna ptákovina inspirována samotářskou dámou, která už obrůstá mechem a téměř nevychází z bytu...:o))http://aglaja.blog.cz

Úvodní slovo předsedy Klubu Samotářů, pana Chucka Borise

„Vážené členky, vážení členové,
jsem opravdu potěšen, že vás mohu zde v kongresovém sále hotelu Lonely Heards přivítat již po patnácté v tradičně tak nízkém počtu. Zdá se, že tentokrát opravdu všichni dodrželi první bod stanov našeho klubu, který zní: „Povinností člena je neúčastnit se žádných akcí, organizovaných klubem.“ V době, kdy nás tolik vlivů připravuje o náš intimní prostor, vnucuje nám kolektivní aktivity a sociální kontakty musím říct, že jsem na vás pyšný. Zatleskejme si prosím… Děkuji.
Je to velký pokrok oproti loňskému zasedání, kdy se dva neukáznění členové na výroční schůzi dostavili a byli jsme je tedy nuceni z klubu vyloučit pro toto závažné porušení pravidel. Dále jsme přišli o tři členy z Montagny, kteří se rozhodli oženit (kdo prý má to stádo krav dojit), jejich návrat očekáváme do tří let a jednu členku z New Yorku, která adoptovala dvojčata a o samotářkém způsobu života se tedy již nedá mluvit. Nyní předávám slovo finančnímu referentovi, panu Wolfu Lonelymu, který vás seznámí s tím, jak jsme loni hospodařili. Pane kolego, máte slovo.“

„Vážené osamělé, vážení osamělí, v roce 2007 bylo vybráno na příspěvcích celkem dvě stě třicet osm tisíc sto dvacet dolarů. Plných třicet procent částky bylo vydáno na uhrazení storno poplatku cestovní kanceláři Going-Nowhere za zrušení třídenního klubového výletu po kasínech Las Vegas. Tato záležitost ale ještě není zcela uzavřená, zvažujeme soudní žalobu. CK nás neinformovala dostatečně předem, že není možné zajistit každému účastníkovi k dispozici jedno prázdné kasíno. Dokonce nás referentka CK odbyla slovy: „Stejně byste nedorazili, tak nepruďte!“
Polovina částky pokryla zásilku nových bezpečnostních řetízků ke dveřím, které jsou oproti původním a zastaralým tvořeny ocelovými očky stejné mohutnosti, jaké se používají pro přenášení betonových dílů jeřáby. Tyto řetězy vám zajistí stoprocentní ochranu před nečekanými návštěvami, dealery, dětmi a tchýní. 326 členů obdrželo řetězy ve verzi VIP s vlastními iniciálami vyrytými do posledního článku, jako odměnu za desetileté členství v klubu.
Zbylých dvacet procent částky převádíme do dalšího roku, kde budou sloužit k pokrytí aktivit dle Programu akcí. A teď předávám opět slovo panu předsedovi.“

„Děkuji, Wolfe. Určitě jste, milí členové, zvědaví, co jsme pro vás připravili. Jaký je Program akcí pro rok 2009. Tak tedy…

Březen - Třídenní seminář virtuálních setkávání, seznámení se s možnostmi komunikace on-line, s nabídkou chatů, zájmových serverů a s technologiemi ochrany identity. Součástí programu je i přednáška psychiatra MUDr. Strangera o osobnostních typech a nejčastějších psychických úchylkách účastníků virtuálního života, pod názvem „V ulicích beránek na netu vlk.“ Doktorka Poctivá vás poté seznámí s nabídkou anatomicky tvarovaných polštářků, sedátek a speciálních nápojů, které umožňují několikadenní pobyt u PC bez nutnosti změny polohy nebo opuštění místnosti. Partnery akce jsou soukromá psychiatrická léčebna Final Solution v Grand Canyonu a továrna na zpracování kaktusů Tequilla Desert.

Červenec - Prezentace široké nabídky pousteven dle katalogu firmy Living Alone. Možnost měsíčního nájmu, případně zakoupení nemovitosti do osobního vlastnictví. Pro sociální fobiky jsou samozřejmostí 3D webové prohlídky z bezpečí vašeho domova.

Prosinec - Každoroční bál Klubu Samotářů, který se již tradičně nekoná v secesním sále hotelu Nobody. Program zahrnuje výuku tanců pro jednoho (Valčík bez partnera, Rumba ala sám sobě inspirací a Blues pro mé ruce). Hraje skupina Adams Family Revival Band. O půlnoci se opět dočkáme volby miss. Loni by učinila ohromný dojem nová členka klubu, slečna Kiki, kdyby se dostavila. V den konání bálu však podlehla záchvatu endogenní deprese a strávila tak celý večer s lahví burbonu a třemi baleními papírových kapesníků s jahodovou vůní, takže místo sebe poslala pouze fotografie z ánfasu a z nudistické pláže. Škoda, opravdu jsme se těšili, že ji konečně nepoznáme.

Čestné uznání obdrží pan John One-And-Only z Ohia, který je zakládajícím členem klubu, a po celých patnáct let se poctivě neúčastní všech akcí, které kdy Klub Samotářů pořádal. Vzpomeňme například jeho dnes již legendární nepřítomnosti v soutěži Isolated Man před devíti lety. Tak dokonale se od všech a všeho izoloval, že se nedostavil ani k prezenci účastníků. Možná neuniklo vaší pozornosti, že mu v loňském roce vydalo nakladatelství Magoor knihu s burcujícím názvem: „Co by ze mě mohlo být, kdybych chodil mezi lidi“ (a sám si v doslovu odpovídá „Strašné hovado“) a které se jen za první měsíc prodalo dvacet tisíc kusů po celých Státech.
Diplom mu bude zaslán poštou na dobírku, kde si ho pan One-And-Only slavnostně nepřevezme, protože již tři roky nepouští dovnitř ani pošťáka. Spolu s listinou neobdrží i nejnovější technologické zařízení firmy Siemens: „Keep your hands off“, které nabíjí vchodové dveře proudem o napětí 10 000 voltů a zajišťuje tak, že vás opravdu nikdo nikdy nebude obtěžovat… nebo když, tak pouze jednou. Pane Only, jsme na vás hrdi.

Vážení přátelé, těším se na další setkání, které se bude konat 15. února příštího roku a doufám, že zde bude opět tak hojná neúčast jako letos.
Loučím se s vámi již tradičně našim klubovým pozdravem:
„Nechoďte mi na oči ani kdyby hořelo!“

(Pane vrchní… nechte ty chlebíčky doručit Armádě Spásy.

Já ti říkal, Wolfe, že jich nemáš objednávat tolik! To jsi finanční referent?!)

__________________

Slovníček pro neanglofily:

Wolf Lonely - Osamělý Vlk
Lonely Heards - Osamělá Srdce
Keep your hand off- Dej ty pracky pryč
Isolated Man - Izolovaný Muž
One-And-Only - Jedinečný a Jediný
Magoor - Magor
Final Solution - Konečné řešení
Going Nowhere- Nejedeš nikam
Living Alone - Osamělý život
Stranger - Podivín
Nobody - Nikdo
Autor Aglája, 26.05.2008
Přečteno 512x
Tipy 18
Poslední tipující: JardaCH, Romana Šamanka Ladyloba, FETKA, Neferehathor, carodejka, Bíša, janewe, Aťan, Jan na Druhou
ikonkaKomentáře (6)
ikonkaKomentujících (4)
ikonkaDoporučit (2x)

Komentáře

... kde se nepodávají nepřihlášky? ...

22.11.2014 10:49:28 | JardaCH

Dékují móóóc :o))

26.05.2008 21:51:00 | Aglája

no ... perfektne zpracovany napad ... libi mooooc

26.05.2008 18:24:00 | janewe

...pravda. :-)

26.05.2008 17:48:00 | Aťan

KLub Samotářů je předstupeň... :o))

26.05.2008 16:42:00 | Aglája

...ti řeknu, že na výročku Klubu sebevrahů jich chodí každým rokem víc. :-))

26.05.2008 14:02:00 | Aťan

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí