Bezdomovec

Bezdomovec

Anotace: ...

Markovi zajiskřily oči jako baterky. Zašilhal, nejdřív jedním okem, potom druhým okem. Zkoušel to oběma, ale nevyšlo to. Třeba příště.
Vlhkým rukávem si otřel slinu a ráčil se nadzvednout víko popelnice. Těšil se na ty poklady, co získá. Měl hlad jako vlk.
Zkušeným pohybem ruky něco nahmatal a jal se to vytáhnout na světlo. Byla to ponožka.Velmi smradlavá ponožka. Zklamaně protáhl čelist. Několik psů v nejblížším okolí asi sdílelo jeho smutek, protože si lehli packami napřed, dokonce i přestali dýchat a nehýbali se.
Marek ponožku vrátil a šátral dál. Slupka od banánu. Jupíííí! Začal výt...ehm, zpívat. Lidé v okolí začali panikařit, protože jeho projev měl blíže k pumovému útoku než ke Karlu Gottovi. Jeden postarší pán se v okně objevil s parádní brokovnicí, za výkřiku : ,, Mě nedostanete, vy svině!!!" vystřelil po nebohém Markovi. Jelikož neměl brýle, minul. Vztekle vyplivnul protézu a vrátil se k televizním novinám. Markovi už došlo, co způsobil. Dal si slupku do děravé kapsy a taktně odešel.
Autor terezkys, 11.11.2010
Přečteno 562x
Tipy 2
Poslední tipující: blackwolf
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí