Něco mi leží v hlavě

Něco mi leží v hlavě

Anotace: s Evou se opravdu dobře nakupuje . . . to modrý tričko je fakt hezký . . . cože? . . . papír? . . . víš, leží mi v hlavě . . . psst, sykla jsem . . . jednoduše bude fuč . . . mrkla na něj . . . bylo to od ní vážně hezký

 

 

Něco mi leží v hlavě . . .

 

 

     S Evou se opravdu dobře nakupuje. Pokoukáme, podrbeme a něco koupíme. Proto se těším na odpoledne. Je odpoledne. Přiřítím se do obchoďáku na poslední chvíli, Evka nemá ráda nedochvilnost. Jsem tuuu, volám na ni zdálky, i když kouká přímo na mě, takže ví, že jsem tuuu. Jo, hele, dneska to vezmem rychleji, mám pak ještě něco . . . Jasně, taky ještě něco mám, souhlasí.

 

     To modrý tričko je fakt hezký, viď?, a Evka bere do ruky něco modrýho. Anebo tohle růžový, taky super, viď? Hm. Co je? Já nemám tašku, přiznám se. Cože? Ty jdeš nakupovat a nemáš kabelku, tedy předpokládám, že nemáš ani peněženku, kartu, mobil, rtěnku, tužku, šroubovák, nůžky, nůž a hřebíky. V podstatě vyjmenovala všechny důležitý věci, co nosím obvykle ve své kabelce. Zná mě opravdu dobře . . .

 

     Jo, přesně tak, odtuším smutně.  No, víš, jak jsem tak chvátala . . . Buď v pohodě, půjčím ti. Ty Evi, já . . . Prosím tě, fakt z toho nedělej vědu, prostě až budeš moct, tak mi to vrátíš. O to nejde. Tak o co?, nechápe Eva. No, já nemám ani papír. . . P a p í r ? Vytřeští na mě oči.  T o a l e t n í ?  Ale ne, normální papír na psaní a ani tu blbou tužku. Tužku mám a začala přehrabovat obsah svojí kabelky, na . . . jo, a kdybys chtěla, tady máš nějakej účet. Stačí? Ty potřebuješ něco   t e ď!  psát?

 

     Víš, leží mi v hlavě . . . Hele, vo co de? skočila mi do řeči netrpělivě. Už to vysyp, pozoruju tě a ty se dneska vůbec na ty nákupy nesoustředíš. Jseš, kámoško, prostě  m i m o ! Vono vám to doma s Pepou nějak neklape? Nebo děcka? V práci tě šéf prudí? Jsem tady! Slyšíš? Vod toho kámošky máme! Mluv, mluv, zajímáš mě, skoro zazpívala na celý obchoďák svým falešným hláskem. Ne, prosím tě, nezpívej, Evi. Řeknu ti to, ale potichu. Pssst, sykla jsem a rozhlídla se kolem. Oni by si lidi mysleli, že jsem se zbláznila . . .

 

     Bylo vidět, že je Evka napnutá jako struna na maximum. Jsem jedno ucho, taky zašeptala a opravdu tak vypadala. V hlavě mi leží . . . báseň - uf, konečně jsem to ze sebe dostala. Cože ti tam leží?, dívala se na mě a fakt jsem se pod jejím pohledem cejtila jako mimozemšťan. Báseň, taková malá básnička, ale docela hezká. Jestli si ji nenapíšu někam hned, tak až přijdu domů, tak v tý mý hlavě už nebude, chápeš? Jednoduše bude fuč :-(. Myslím, že by jí byla škoda :-( . . .

 

     Evka neřekla ani slovo. Notnou chvíli na mě jen civěla, pak ale z kabelky vytáhla další papír. Bude ti to stačit? Je to účet za celej páteční nákup. Mrkla na něj - je docela dlouhej. Jo, to bude dobrý, a srdce mi nadšením poposkočilo. Kdybych se nestyděla, byla bych ji nejradši na místě objala! Ne, že by mě Evka asi úplně pochopila, je to spíš holka praktičtěji založená a báseň moc praktická věc není, ale . . . Ale bylo to od ní vážně hezký, když řekla: sedni a piš, ty, . . . ty, básnilko. Pak ty nákupy dorazíme :-) . . .

Autor Fany, 30.09.2016
Přečteno 550x
Tipy 12
Poslední tipující: enigman, Kubíno, Amonasr, Philogyny1, Sanneke, Helen Zaurak
ikonkaKomentáře (10)
ikonkaKomentujících (4)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

ty hřebíky jsou pro zatloukání že jo...

03.10.2016 14:41:47 | enigman

:-), přesně - pořád je potřeba něco zatloukat, zatloukat, zatloukat :-), díky Ti za pochvalu :-)!

03.10.2016 17:50:35 | Fany

Pobavila, na mne z kabelky kouká Kuky :) a také pořád píšu...

30.09.2016 14:43:35 | Philogyny1

Děkuji Philogyny :-)! Tak Helen tam má zkamenělinu, Ty Kukyho, já si tam dneska přidala provázek a kaštan :-), taková veřejná prohlídka našich kabelek by byla asi opravdu zábavná :-)!

30.09.2016 19:06:36 | Fany

Ony VÍ, jsou to naše důvěrnice, já mám i kapří šupiny a...hodně těžkou kabelku... :)

30.09.2016 19:28:32 | Philogyny1

:-)

30.09.2016 19:30:34 | Fany

Krásné, moc jsem se smála.
Já v kabelce nosívala rybičku (rozuměj, kapesní nůž), teď mám místo ní jiného živočicha, trilobit, skutečnou zkamenělinu :-) ale hřebíky by mě fakt nenapadly! :-))

30.09.2016 08:04:18 | Helen Zaurak

:-), děkuji Ti moc, Helen, za krásnou pochvalu :-), :-) rybička je tuze užitečná věc :-), byly časy, kdy se v mé kabelce nacházelo ještě kladívko, ale je fakt, že už tedy byla docela těžká :-), taky se mi párkrát stalo, že jsem překvapila pana řemeslníka, když potřeboval něco změřit a "jaksi" :-) neměl metr a já ho z tý mojí změti :-) v klidu vytáhla :-) . . .

30.09.2016 08:15:31 | Fany

:-)) místo metru nosím odměřený provázek, nezabere tolik místa a je rovněž lehčí!
Hezký den, Fany, moc se mi u Tebe líbilo :-)

30.09.2016 08:20:31 | Helen Zaurak

:-), dobrý nápad - přihodím ještě provázek - člověk nikdy neví, nač se bude hodit :-), díky Ti Helen za milá slova a hezký den!

30.09.2016 08:26:11 | Fany

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí